Hoevelaken

Status
Niet open voor verdere reacties.

Vandaag voor het eerst op een klaverblad gereden op hoevelaken. Was echt gaaf had ik nooit verw8. Kwam een paar andere motorrijders tegen CBR 900 RR 2x en yammie 750 SP. Hun allemaal kneedownen en de eerste 2 rondjes hield ik ze niet bij maar daarna wel :) althans 2 1 andere ging nog steeds iets sneller maarja het was mijn eerste keer na wat training gaat ik ze wel voorbij })

Heb zeker 45 min gereden en mijn supercorsa's kregen het toch wel erg warm en ik heb de schaamrand die er rechts nog zat helemaal finito gereden :) .. De politie kwam ook ff kijken dus d8 ga er maar vandoor om gezeur te voorkomen

Ik ga vande week zeker nog meerdere keren erheen morgen ook als het niet regent. Was van plan ng naar termaat gegaan maar was aol weer te laat ga denk van de week wel ff..
 
Vandaag voor het eerst op een klaverblad gereden op hoevelaken. Was echt gaaf had ik nooit verw8. Kwam een paar andere motorrijders tegen CBR 900 RR 2x en yammie 750 SP. Hun allemaal kneedownen en de eerste 2 rondjes hield ik ze niet bij maar daarna wel :) althans 2 1 andere ging nog steeds iets sneller maarja het was mijn eerste keer na wat training gaat ik ze wel voorbij })

Heb zeker 45 min gereden en mijn supercorsa's kregen het toch wel erg warm en ik heb de schaamrand die er rechts nog zat helemaal finito gereden :) .. De politie kwam ook ff kijken dus d8 ga er maar vandoor om gezeur te voorkomen

Ik ga vande week zeker nog meerdere keren erheen morgen ook als het niet regent. Was van plan ng naar termaat gegaan maar was aol weer te laat ga denk van de week wel ff..
En er is er weer 1 verslaafd geworden aan klaverblad rijden *D
 
En er is er weer 1 verslaafd geworden aan klaverblad rijden *D

ZEKER WETEN vind het echt supergaaf!!!

(ps sommige auto mobilisten zijn wel super irritant en andere super goed die gaan speciaal voor je aan de kant zodat je er buitenom langs kan :) )
 
(ps sommige auto mobilisten zijn wel super irritant en andere super goed die gaan speciaal voor je aan de kant zodat je er buitenom langs kan :) )
Je moet wel oppassen want sommige automobilisten schrikken.
En gaan dan onverwachtte stuurbewegingen maken of trappen op de rem.
En oppassen dat de politie je niet ziet inhalen.
 
Ben ook op Hoevelaken wezen rijden... was iig niet zo druk :)

Was jij die met die Aprillia 250? (25kw :P )
 
Laatst bewerkt:
Kwas er ook van 13:00 tot 14:00, waren alleen een beetje veel koekblikken, en geen andere motoren '( .
Maar was wel weer ff lekker sturen
 
Ik was er denk rond 2 uur. Was er om 1.45 maar had een afslag te vroeg genomen dus ging richting zwolle dus bij de eerste beste afslag gekeerd en toen kwam ik goed uit voor het klaverblad.

Gaan er vanavond of morgen nog mensen?
 
lelystad...., op teletekst staat ook dat het butt-weer wordt vanavond, windstoten enzo. Hopelijk blijft het nog ff droog
 
Bij mij begint het nu ook donker te worden '( (donkere wolken) en ik woon in Ede +-30 min van hoevelaken. Ik denk dat vanavond niet mijn 2e keer word. kijk morgen wel ff en anders word het vande week dat ik daar weer rondjes ga rijden.
 
Hier in Tilburg zitten we nu met de lichten aan in huis zo donker is het hier. Balen want ik had vanavond nog naar de grootste kermis van de Benelux willen gaan.
 
Kortom, het wordt geen Hoevelaken vanavond. Ik was net al onderweg die kant uit (binnendoor Veenendaal-Renswoude-Scherpenzeel-Woudenberg-Leusden-A28-Hoevelaken) en naarmate ik dichterbij kwam, werd het steeds donkerder.

Uiteindelijk ben ik maar omgedraaid en weer terug naar huis gereden, waar we al met de lampen aan zitten :+

Mischien leuk om doordeweeks weer een avondje te gaan. Eerst ff Harderwijk en daarna een paar rondjes Hoevelaken :]
 
:?
Is Hoevenlaken echt zo mooi klaverblad ?

Bij ons hier in het midden des lands zijn de klaverbladen kut vooral Deil en Gorichem A15 betuwelijn he veel zand en troep !

Maar ik zal wel eens komen kijken op Hoevenlaken wil dat knietje ook wel eens over het asfalt krijgen ! Tot op heden nog niet mogen baten ! :(
 
Hoevelaken is wel mooi asfalt, alleen een beetje druk soms.
[edit]Schiet me te binnen dat ik nog nooit op een ander klaverblad ben geweest, dus let niet al teveel op wat ik zeg[/edit]
 
Nauw Deil en Gorichem raad ik je in iedergeval af Daarbij komt ook dat Deil een vangrail heb en daar zijn al verschillende opgeknald (dodelijk) afgelopen vijf maanden zo i zo twee !

Maar het weer zit momenteel niet mee hier plens het behoorlijk ! Was net de bike aan het schoon maken toen barste de bui los ! Ben helaas nog niet klaar dus morgen mischien de R6 verder af maken !!
 
Maar zijn er onder jullie nog meer leken welke dat knietje nog niet aan de grond krijgen ?
Als ik ga oeffenen op zo'n klaverblad voel ik me ook een guppie tussen die gasten welke zo gemakkelijk en hard over het klaverblad scheuren ! Vaak denk ik dan ging het maar bij mij zo makkelijk !
Maar als je ook nog niet zo gevorderd bent mischien zin om eens mee te gaan oefenen ??????
 
Heeft altijd zin. Iedereen moet het ooit leren of heeft het ooit geleerd. Kortom, maakt nie uit, gewoon meegaan :] *D
 
nauw mocht het weer morgen meezitten

:} :} :} :}

dan scheur ik effen naar Hoevelaken

mochten er gasten zijn die het me willen leren ik hou me aanbevolen :]
 
Maar zijn er onder jullie nog meer leken welke dat knietje nog niet aan de grond krijgen ?
Als ik ga oeffenen op zo'n klaverblad voel ik me ook een guppie tussen die gasten welke zo gemakkelijk en hard over het klaverblad scheuren ! Vaak denk ik dan ging het maar bij mij zo makkelijk !
Maar als je ook nog niet zo gevorderd bent mischien zin om eens mee te gaan oefenen ??????
Ik krijg me knietje ook niet aan de grond (gelukkig maar, geen kneepads), ik probeer me steppies aan de grond te krijgen (ook nog nooit gelukt).
En die gasten die zo hard gaan ( :} ) moet je niks van aan trekken, gewoon je eigen tempo rijden. Ik vind het wel kewl als die gasten me links en rechts in komen halen, een beetje spieken hoe ze zitten enzo.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan