Apeldoorn 2005

Status
Niet open voor verdere reacties.

Blade (jarno)

Die hard MF'er
5 mei 2003
800
0
Apeldoorn
Wegens succes wordt er dit jaar ook weer een topic geopend voor mensen die op knooppunt Beekbergen rijden of er omheen. Hier kan je met al je vragen, opmerkingen en afspraken trecht!!! Maar er is nu al bekend dat de straathonden veel gaan controleren dit jaar, dus we zijn gewaarschuwd!!! Lantaarnpalen worden naar de binnenkant verhuisd, dit klinkt al een uitdaging, maaaaar, hou je koppie erbij, we willen geen ongelukken. Mensen die zich toch geroepen voelen om zich te misdragen (op de weg dan) worden onheroepenlijk uit de groep verbannen. Dit klinkt streng maar het is zo!!! Veiligheid voor alles!!!

Veel rij plezier allemaal en hou m overeind!!!
 
Ik heb er alweer zin in... alleen moet mijn motorblok nog uit elkaar voor het nieuwe seizoen. Maar dan is het weer :] Veel plezier allemaal dit jaar en hou 'em heel!
 
andere topic maar effe op slot gooien (of is dat al gebeurt?)

Nou ik heb er wel weer zin in om een paar rondjes tedraaien maarja zal nog wel effe duuren
 
Voor iedereen in en vanuit Apeldoorn .........

Happy New Year !!

En maybe tot kijk in de omstreken van Apeldoorn City! 8-)
 
Dan zal ik er dit jaar ook een paar keer komen :]

Het is maar een klein stukie vanuit Zutphen.
 
Heb er ook erg veel zin in om lekker te rijden op het blad...en omgeving.
Nog even en we kunnen weer....
Laterzzz :]
 
ja ik kom ook nog wel een keer naar ressen nadat de smurfen slapen }) apeldoorn word ook een stukje beter/veiliger zodra de palen naar de binnenkant zijn verhuist. Kunnen we direct effe dijkje pakken bij jullie :9
 
tja geloof niet dat ik dat nog kan en anders moet ik me opnieuw aanmelden maarja dan lijkt het of ik hier net kom kijken :(
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan