(Centraal) Ik heb rijlessen!! - Deel 3

Status
Niet open voor verdere reacties.
sigma: gelukkig er is nog hoop voor je!
werd ff heel bang vandie foto's. een van mijn ooms wil zo iets maar dan van bmw.... meteen achteruitversnelling en een electrische bok :X

ik wil deze:
full
 
Ik zou graag een ZX-6R willen, maar dat zit er voorlopig financieel gezien niet in, en voor woon/werk verkeer lijkt met het ook niet al te praktisch, daarom ga ik voor deze
full

Kawa ZZR-600, betaalbaar, vrij sportief, en (IMO) prima looks *D
 
tja ik kan de nieuwe hornet ook niet betalen. maar het oude model wel! dus dat wordt m'n eerste proefrit. tenzij ik de bandit 650 win natuurlijk ;)

die yamaha is trouwens ook erg leuk
 
tsja... Zag hier op het forum een schitterende '86 Gsxr-1100 staan :9~

bloedsnel, wendbaar, loopt schitterend maar is geen 25 kw |(

I like the old-school racers 8-)
 
Ik heb vanochtend een blokkerend voorwiel overleeft gheghe. Het was wat nattig enzo en remde net iets te fanatiek met de noodstop :) Snel rem losgelaten en ik ging weer recht :+
 
Ik les bij rijschool Zebra, vader en zoon zijn net voor zichzelf begonnen en werkten eerst voor vd dikkenberg (vader) en ariessen (zoon)

Waar uit Veenendaal kom jij? Wat rij jij? :)
 
suzuki-sv650s-04-bikepics-132851.jpg


Mijn 'dreambike'... Heb alleen een beetje ruzie met Suzuki door die CDI-kit die me 500 pleuro gaat kosten wil ik em begrens hebben.. Dus tot mn 21'ste beetje hier en daar huren B|
 
Waar uit Veenendaal kom jij? Wat rij jij? :)
Ik woon praktisch tegenover de Gamma in Dragonder Noord.

Les bij Wijnand Kraan. Die is in januari 2004 voor zichzelf begonnen samen met zn vrouw. Heb daar eerst mn b'tje gedaan bij zn vrouw en nu dus voor t A'tje. Allebei geven ze les voor 't B'tje en hij doet de motor erbij.
Hebben twee er-5'fjes en een Suz GN250. Hij volgt op een Diversion 600. Ik les op de Er-5 25 kw '(

Waar huis jij ergens?
 
Ik les op een diversion 600.
Ik huis 1 straat achter de boslaan :)
Schiet t al een beetje op me t lessen?
kep er nu 4 gehad en krijg er nog 2. De 17e theorie en de 18e voertuigbeheersing :)
 
Ik heb denk ik nu een lesje of 7 gehad.

Heb nu een weekje of 4 al niet meer gelest omdat ze er na het eerste jaar ff tussenuit wouden. Volgende week mag ik weer twee uurtjes lessen en dan waarschijnlijk begin februari bv'tjes :] . Theorie heb ik al binnen.

Wil iig voor 3 Juli A'tje wel binnen hebben :P
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan