-Rittentopic Motorclub Studenten Rotterdam-

2e MCSR rit wil ik op:

  • Zondag 6 mrt (ondanks de gladheid)

    Stemmen: 0 0,0%
  • Zondag 13 mrt (ondanks de beurs)

    Stemmen: 2 13,3%
  • Zondag 3 april (duurt zo lang...)

    Stemmen: 13 86,7%

  • Totaal aantal stemmers
    15
Status
Niet open voor verdere reacties.

Smit

MF veteraan
23 apr 2003
11.860
8
Hardinxveld
***************************************
Hey Studenten Rotterdam, en andere Rotterdammers, voorgekomen uit dit topic Motorclub Studenten Rotterdam

Hier het Topic om alle ritten in af te spreken...In de openingspost (deze dus) zal ik proberen per rit alle gegevens erin te zetten.
Zo blijft de boel overzichtelijk, kun je zien wanneer en waar de rit is, en hoef je niet moeilijk allerlei pagina's door te spitten. (gemak dient het leven ;) )
Student of niet, iedereen is welkom op 1 (of meerdere natuurlijk) van onze ritten :]
*onze site: www.mcsr.tk *
****************************************


- :] 1e rit was een groot succes!! :]
Zie de foto page: Foto's: -Rittentopic Motorclub Studenten Rotterdam


- 2e Rit MCSR! Ook deze keer weer een waanzinnige dag en zomers weer! :]
Zie de foto page hierboven


- 3e Rit MCSR!!, erg warm en vooral druk op de dijkjes. Maar toch enkele bikkels die hebben doorgereden!

- MEGAmeeting was erg leuk, een beetje nat, maar wel gezellig.

- Zondag 5 juni 4e rit MCSR (sportief). Kleine groep, maar wel gaaf!

- Zondag 3 juli, 5e rit: :] MERGELLANDROUTE te limburg :}
Wanneer: zondag 3 juli
Verzamelplaast: Mac Spaanse Polder
Tijd: ??
Route: 100 tot 120 km (excl de rit nr Limburg :+ )
full

verzamelplaats:
full





BTW, gelijk maar even de afspraak dat ELKE RIT VAN MCSR officieel niet georganiseerd is, en berust op een "toevalstreffen" en toevallig dezelfde kant oprijden.....!!!! dit ivm aansprakelijkheid en ritten

----------------
 
Laatst bewerkt:
wereldtopic :}

Ben er de 6e ook wel bij, mits redelijk weer ofcourse

enne...ben wel voorstander van de Mc, is goed voor mn lijn.

[me]PieJay kan er wel 10 kg bij hebben B| [/me]
 
Mac Spaansepolder, welke afslag moek dan hebben?? Schiedam of echt Spaansepolder?? Zie em wel langs de snelweg staan, maar hoe ik er het beste kan komen is vooralsnog niet helemaal duidelijk. Komen zal ik er sowieso, maar handiger is ff afritnr. ofzo
 
Mac Spaansepolder, welke afslag moek dan hebben?? Schiedam of echt Spaansepolder?? Zie em wel langs de snelweg staan, maar hoe ik er het beste kan komen is vooralsnog niet helemaal duidelijk. Komen zal ik er sowieso, maar handiger is ff afritnr. ofzo


[me]smitjr weet het ook niet zo 123 te vinden.
[/me]

Moet zeggen, dat ik een andere startplaats (iets bij Prins Alexander Polder) veel handiger vind O-) ...maja daar zit geen mac toch?

Als iedereen dit vind, passen we het gewoon ffies aan. Nu rijden we in feite naar Schiedam zowat, en dan weer 'terug' naar ri de Brienenoord :?

U zegt, wij draaien :]
 
ja idd, maar ja. Misschien nog handiger om dan bij Mac Vlaardingen af te spreken, ligt namelijk gelijk in het zicht als je de afslag Vlaardingen-West neemt. Maar goed, moeten we maar ff stemmen of iemand moet ff goed uitleggen hoe je bij Mac Spaansepolder komt

Of (aangezien de meeste hier student zijn) afspreken bij parkeerplaats bij metro-station Kralingse Zoom (nabij Erasmus Universiteit). Zit je ook gelijk in R'dam en snel weer op de A16 (of komen we daar niet???)
 
Ik meld me dus wederom aan.
Maakt mij niet zo uit waar we afspreken, maar Mac Spaanse Polder is toch makkelijk te vinden, dat is toch gewoon afslag Schiedam?
 
[me]smitjr weet het ook niet zo 123 te vinden.
[/me]

Moet zeggen, dat ik een andere startplaats (iets bij Prins Alexander Polder) veel handiger vind O-) ...maja daar zit geen mac toch?

Als iedereen dit vind, passen we het gewoon ffies aan. Nu rijden we in feite naar Schiedam zowat, en dan weer 'terug' naar ri de Brienenoord :?

U zegt, wij draaien :]


Mac Alexander zou wel fijn zijn....3min van me huis vandaan O-)

Maar denk dat de Mac spaansepolder een stuk makkelijker te vinden is.
 
voor mac in spaansepolder moet je afslag spaansepolder hebben...
Is heel makkelijk te vinden op zich. Om nu de verzamelplaats weer te gaan veranderen is mischien niet zo handig :?
Bv de mac in capelle bij de smart dealer zou idd wel veel logischer zijn eigenlijk.
:]
 
Ik meld me dus wederom aan.
Maakt mij niet zo uit waar we afspreken, maar Mac Spaanse Polder is toch makkelijk te vinden, dat is toch gewoon afslag Schiedam?


Op de a20 afslag Spaansepolder...daarna maak je een (lekkere) bocht naar rechts, stoplichten linksaf, weer de eerste links en je bent er... :z
 
Jemig mensen, Hak een knoop door. Als je een beetje Rotterdammer bent, dan vallen al die plaatsen wel te vinden hoor!
 
Op de a20 afslag Spaansepolder...daarna maak je een (lekkere) bocht naar rechts, stoplichten linksaf, weer de eerste links en je bent er... :z

dat hadden we dus ff nodig :}

Mac Spaansepolder wordt het dus!!!
 

Is goed joh, blijft het spaanse polder, die 10 minuutjes meer maakt ook nie uit dan. Maar kan iemand ff een afslagnaam en NR geven (liefst met duidelijk kaartje) voor de Mac spaansepolder (kaartje vanaf de de afslag)??
Zet ik em ff in de openingspost

(ik ga nu weg, en ben vanavond laaaat weer thuis...eerst ff mini-biken in Antwerpen & dan nog ff een feest) :} }) :}
 
motoport zit iig wel in dat rondje (aan de strickledeweg als ik me goed herinner). Dus moet aardig kloppen

En anders gewoon De Grote Gele M-Paal volgen :+
 
De mac zit niet in de rondje,maar als je richting dat rondje rijdt kun je hem niet missen ;)

idd gewoon de macpaal volgen...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan