BMW rockster

11 jan 2005
92
0
Landgraaf
Heej Heej

zijn er nog mensen in dit forum die een rockster :P :P hebben of miss krijgen?

Ben toch wel benieuwd of iedereen zo enthousiast }) is als mij over deze motor.
 
ik vind het een mooi ding, zelf niet op gereden, alleen geduwd B| , toen ik stage liep voor BSM hebben we er een uitlaat voor ontwikkeld, maarre, dat ding duwen valt niet mee :P

Verder schijnt ie het echt goed te doen.
 
HAHA }) Ja je kunt er beter op rijden dan duwen inderdaad.


Ik heb zelf het volledige hotcam systeem van Laser eronder :p:p:p

Toppie geluid, zeker nu de db-killer eruit is gehaald.
 
Heej henkes,

Bedankt voor deze topics :)

Maar is er zo weinig belangstelling voor de rockster dat elk topic zosnel eindigt?? '(

Misschien toch weer een 1100S boxercup kopen })
 
Laatst bewerkt:
Ik heb er een. Fijne bike. Staat op dit moment nog steeds zonder wielen want deze liggen inmiddels al bijna drie maanden bij een poedercoater. Daarnaast heb ik van alles en nog wat matzwart gespoten en deze winter ook definitief de koplamp omgebouwd naar xenon. Piccies volgen zsm.
 
Door CH Racing M900 op 14-01-2005 13:51



Ik heb er een. Fijne bike. Staat op dit moment nog steeds zonder wielen want deze liggen inmiddels al bijna drie maanden bij een poedercoater. Daarnaast heb ik van alles en nog wat matzwart gespoten en deze winter ook definitief de koplamp omgebouwd naar xenon. Piccies volgen zsm.


Heej CH, lijkt me gaaf kun je tzt ook es vertellen hoe je die xenon gaat inbouwen ?? :}

Wil er nu even niets meer aan veranderen, loop toch met het idee om een 1100S boxercup erbij te kopen en dan kan ik het geld wel gebruiken. Maar voor de rest vindt ik de rockster het meeste nakedbike gevoel geven. :]
 
Hallo oma.

Vandaag weer wat geprutst en gespoten.
full
 
Bmw verkoopt die rockster nu toch ook in het matzwart en dan bedoel ik zonder allerlei qausi sportieve striping?
Ik zag een tijdje geleden zoiets in een motorblad voorbij komen
En ik dacht gelijk zullen ze die van Pieter hebben gezien?
Ik zou wel even bellen naar BMW voor een vergoeding van interlectueel eigendom
Want wie heeft het ontwerp nu gedaan ?
 
MMMMMmm, ik las laatst en verhaal van een Duitser die van VW een aantal miljoenen plus een Touareg had gekregen omdat hij de naam Touran had gedeponeerd (hij heette geloof ik zo) Als ik nou straks op MF een riedel Beemers te koop aanbied voor weinig weten jullie genoeg, toch ?
 
Heej CH, ziet er egt strak uit 8-) vooral die oliekoelers matzwart gespoten. Loop met het plan om vlak voor de zomer tank en zijkappen metallicblauw te spuiten en wielen en rest gewoon mooi zwart.
Maar heb nu sinds twee weken een Kawasaki Z1000 }) die ik voor mijn vriendin helemaal aan het ombouwen ben. Dus als ik weer geld heb begin de de boxxer weer te tunen. Heb nu chiptuning, Laser hotcam vanaf het motorblok en wave disks laten monteren. Zal binnenkort es wat piccies posten.
 
Puike fiets, CH! :9
Die Rockster lijkt verdomd veel op eentje die bij van Harten in Amersfoort staat.
Daar hebben ze er ook een die matzwart gespoten is en met nog een aantal aanpassingen (Van Harten Performance). Komt daar je inspiratie vandaan, of is het puur toeval?
R1150%20Rockster%20matzwart%20002.jpg

65bfeddbf23045a3278c7eedf3579a6b.jpg
 
Puike fiets, CH! :9
Die Rockster lijkt verdomd veel op eentje die bij van Harten in Amersfoort staat.
Daar hebben ze er ook een die matzwart gespoten is en met nog een aantal aanpassingen (Van Harten Performance). Komt daar je inspiratie vandaan, of is het puur toeval?
(Afbeelding)
(Afbeelding)

Volgens mij was ik eerder...
Neen, ben zelfs nog nooit bij van Harten geweest. (Moet ik dan toch eens doen)
 
Zit net die foto van v Harten nog eens goed te bekijken; inderdaad als twee druppels water! Ik heb alleen het carbon voorspatbord gelaten voor wat het is en dat is bij de vH ook nog matzwart gespoten. Ik heb ook het stuur, de risers en de bovenste kroonplaat gespoten, kan niet zien of dat bij de vH ook is gedaan.
Verder heb ik een andere uitlaat (lekkkkker KOOOORT), en heeft de vH de buddy voor de duo erop zitten en ik het afdekkapje (matzwart uiteraard!).
Het subframe en de triangel/voorvork heeft vH ook ongemoeid gelaten. Ik overweeg deze toch ook onderhanden te nemen, maar ik denk dat ik dat ff naar aankomende winter verplaats. Het weer wordt mooier en dan wil ik lekker kunnen :]
Bovendien moet ik aan de Duc ook nog wat kleine dingetjes doen...
 
Ik had eerst een carbon Sebring Twister (ovaal) met y-collector ipv de kat.
Deze heb ik eraf gehaald en de kat teruggeplaatst (na deze matzwart te hebben gespoten). Vervolgens een kort tuutje erop et voila, klaar is-ie....
Klinkt nog heel lekker ook, goed zwaar maar niet te zwaar.
 
Haha, wat een idee! 8-)
De meesten hebben geen kat maar wel een demper, en jij doet het andersom.
Wel een kat, maar geen demper. Ben wel benieuwd hoe dat dan klinkt.
 
Heej CH, zoals je die uitlaat nu hebt zitten worden je voeten dan niet snel opgeward ???? heb namelijk ook zo 1 dag rondgereden, toen mijn hotcam niet kon worden gemonteerd. Maar ik kreeg het toch al snel warm aan de laarzen en bij de BMW dealer zei men dat de motor dan niet optimaal kon lopen :?

Maja. Ik krijg mijn foto's wel als attachment erop maar krijg hem niet meteen in beeld. IEMAND SUGGESTIES hoe ik dat wel krijg??? :} :}


[edit Baksteen:.Zo dus.. :P ]

Bijlage: Rockster 3.jpg
 
Laatst bewerkt:
Ik heb op de kat een klein uitlaatsierstuk voor een auto gemonteerd. De gassen stromen nu naar buiten en naar achteren; geen probleem met met hitte en dergelijke. Het klinkt ook erg goed moet ik zeggen. Het mooie vind ik dat het achterwiel nu vrij is. Bij een enkelzijdige swingarm vind ik een "vrij" wiel het fraaist.Voor mijn Dcc had het heel wat voeten in de aarde eer ik het naar mijn zin had, mijnheer BMW rust de motoren standaard uit met deze feature, waarvoor mijn hartelijke dank! Ik vind jouw systeem echter ook superfraai!
Maar mocht deze setup mij bevallen, heb ik binnenkort voor de GS1150 en de R1150 rijders dus een mooie ovalen carbon Sebring Twister met Y-collector in de aanbieding.
 
Terug
Bovenaan Onderaan