85e Dutch TT

Regen of droog

  • Regen.

    Stemmen: 9 13,6%
  • Droog.

    Stemmen: 19 28,8%
  • Weet ik niet.

    Stemmen: 3 4,5%
  • Ik heb Rossi gestemd.

    Stemmen: 30 45,5%
  • Mogen de winter banden er al weer onder.

    Stemmen: 5 7,6%

  • Totaal aantal stemmers
    66
Ik denk dat ze zelfs minder bezoekers krijgen
Want al die gereformeerde uit die kleine dorpjes daar in de buurt komen niet meer.
Want dat mag niet op zondag.
Zal langs de weg ook wel wat rustiger worden
Assen ligt in Drenthe hoor,
niet op de Veluwe of in Zeeland!
Hans
 
Assen ligt in Drenthe hoor,
niet op de Veluwe of in Zeeland!
Hans

Ik kom ook uit zo'n gezin maar ben met m'n pa en ma heel europa doorgegaan om GP's te kijken .....wat is nou belangrijker onze lieve heer of de motorsport .....alleen werden we uit gekakt door de rest van de familie maar dat vond mijn pa al snel prima .....die zei als je echt gelooft dooe je dat iedere dag en niet alleen op zondag want werken mocht ook niet ......ze hadden allemaal een boeren bedrijf maar melken mocht wel ............verder zeg ik niks :r
 
Laatst bewerkt:
tumblr_nqm3zpDHbK1s2ps2xo1_500.jpg
 
De opmerkingen van Marquez zijn mijns inziens niet helemaal gezeik. Ik ben ervan overtuigd dat Rossi daar precies wist wat hij deed en bewust tegen Marquez aan ging hangen. Had hij dat niet gedaan dan was hij geklopt geweest.

Rossi hield zijn lijn, Marquez duwt 'm opzij maar niet lomp genoeg om ermee te winnen. Rossi wist natuurlijk precies dat-ie zijn lijn moest houden, hij ging Marquez de winst niet zomaar 'on a silver platter' aanrijken. Marquez wist dat hij er voorbij moest zijn, en dat was-ie niet.

Lijkt wel of veel mensen totaal vergeten zijn hoe de GT werkt in de laatste ronde. :/
 
Jammer dat direct ff Staphorst negatief bij betrokken word 1 van de grootste kweekvijvers van de toekomstige talenten

:Y Veel mensen weten niet zo goed waar ze het over hebben en of er nou meer bezoekers komen volgend jaar we zullen het zien......minder sowieso niet.
 
Laatst bewerkt:
Wie ik trouwens ook nog rond zag lopen op de grid zaterdag Storage Wars "opkoper" Barry Weiss :+ ;)
stor_wars.jpg
 
Laatst bewerkt:
Ik denk dat ze zelfs minder bezoekers krijgen
Want al die gereformeerde uit die kleine dorpjes daar in de buurt komen niet meer.
Want dat mag niet op zondag.
Zal langs de weg ook wel wat rustiger worden

De zuiplappen haken ook af ,want die kunnen op zondag niet meer hun roes uitslapen :+

En die zijn niet fanatiek genoeg om maandag vrij te nemen :')
 
Wie ik trouwens ook nog rond zag lopen op de grid zaterdag Storage Wars "opkoper" Barry Weiss :+ ;)
[afbeelding]

Heb ooit gelezen dat het opkopen meer een uit de hand gelopen hobby is voor die man. Was al behoorlijk gefortuneerd na verkoop van zijn deel van een familiebedrijf. Misschien dat hij daarom altijd zo relaxed is :)
 
Heb ooit gelezen dat het opkopen meer een uit de hand gelopen hobby is voor die man. Was al behoorlijk gefortuneerd na verkoop van zijn deel van een familiebedrijf. Misschien dat hij daarom altijd zo relaxed is :)

Die man is (multi)miljonair....hij verveelde zich en toen is het opkopen begonnen.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan