85e Dutch TT

Regen of droog

  • Regen.

    Stemmen: 9 13,6%
  • Droog.

    Stemmen: 19 28,8%
  • Weet ik niet.

    Stemmen: 3 4,5%
  • Ik heb Rossi gestemd.

    Stemmen: 30 45,5%
  • Mogen de winter banden er al weer onder.

    Stemmen: 5 7,6%

  • Totaal aantal stemmers
    66
Hé,da's toch die vent van YUUUUUUUUUUUUUP?

:N Die vent die dat zegt, haalt altijd iedereen het bloed onder de nagels vandaan. Echt zo'n irritant ventje die een ander niets gunt. Barry Weiss is de relaxte van het stel. Geeft zelfs af en toe ook nog mooie dingen weg :Y

Maar is wel hetzelfde programma.
 
Laatst bewerkt:
:N Die vent die dat zegt, haalt altijd iedereen het bloed onder de nagels vandaan. Echt zo'n irritant ventje die een ander niets gunt. Barry Weiss is de relaxte van het stel. Geeft zelfs af en toe ook nog mooie dingen weg :Y

Maar is wel hetzelfde programma.

Verdomd,je hebt gelijk idd.

Was eigenlijk een mislukt geintje,dacht dat het Agostini was die er iets op leek uit deze hoek :$
 
Verdomd,je hebt gelijk idd.

Was eigenlijk een mislukt geintje,dacht dat het Agostini was die er iets op leek uit deze hoek :$

En ik dacht in 1ste instantie Wayne Gardner.
Daarom hoef ik ook niet in de paddock rond te lopen. Zou al die bekenden zo voorbij lopen _O-
 
Laatst bewerkt:
En ik dacht in 1ste instantie Wayne Gardner.
Daarom hoef ik ook niet in de paddock rond te lopen. Zou al die bekenden zo voorbij lopen _O-

:+

zat al te wachten wanneer iemand het door had _O-

ik liep door de paddock in ineens zag ik hem staan dus ik riep "Barry ?!?!?!?!"

en gelijk zoals op tv vriendelijk en gelijk kletsen.
wereldgast, echt gelachen met hem. :}
 
Hier filmpje dat ik maakte van het moment tussen MM en Rossi, vanuit een heel andere gezichtshoek. (met de foon he, dus kwaliteit niet geweldig)
 
zei iemand GRIND ??

11692774_929665227055972_6201801100819239275_n.jpg
 
Hier filmpje dat ik maakte van het moment tussen MM en Rossi, vanuit een heel andere gezichtshoek. (met de foon he, dus kwaliteit niet geweldig)

Ben toch wel benieuwd wat er gebeurd als een van de duc's zo een actie maakt. Zo een vleugeltje tussen de ribben gaat niet heel fijn zijn denk ik.
 
Ik vond hem van Ajo nog wat strakker ;)

Gebeurde voor onze neus. Echt een bizarre finish! Respect voor die gast :}

En mbt de Ducati vleugels: Zal nu nog niets over vastgelegd zijn in de regels. Maar als meerdere fabrikanten vleugels gaan plaatsen, dan kun je erop wachten dat daar regelgeving voor gaat komen.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan