'87 CR500, koopje?

Onderdelen zijn nog gewoon te krijgen volgens mij.

doe wel een beetje rustig aan. dit is nou niet bepaald een motorfiets voor beginners. voor motorcrossen zou ik zelf voor een 250 gaan. 500 is zwaar en qua vermogen niet echt makkelijk rijden.

niet waar ik heb een honda xl 500 s het valt mee ik heb hem ook nog off the road gemaakt hij wil 145 kmh ik zou het doen 650 cc is wel te houden

 
Ik was even te snel met reageren, maar dat ging ovr die machine met XL-blok.
Kun je de foto nog eens plaatsen want ben nu wel benieuwd naar de luchtgekoelde CR.
 
de cilinder is gehoond en opnieuw bekleed met nicasil met een wat grotere zuiger dit is pas 1 tank geleden gebeurd [/qoute]

Lijkt me sterk,gezien de 500 een stalen cilinderbus heeft. :P

Je kan hem trouwens tot meer dan 600 cc opboren.. :]

Maar succes met je nieuwe motor!Rijd super!(keb er zelf ook 1.. :) )

Niels
 
Voorwiellager versleten, voorvorkkeering lek, zelfgemaakte uitlaat met weinig demping, bouwjaar niet correct vermeld, Nicasil die niet kan bij een CR500, extra telescoopvoorvork waar je niks aan hebt zonder kroonplaten, plastic gekrast en absoluut niet nieuw....... en dat allemaal voor 1200 euro??

Nou, ik hoop dat de krukaslagers nog spelingsvrij zijn en dat de motor verder helemaal top is, want ik vind het echt heel veel geld.

Maar goed, je wilde iets met power, dat heb je nu! Veel plezier ermee en voor tips, kun je altijd hier weer terecht!
 
Voorwiellager versleten, voorvorkkeering lek, zelfgemaakte uitlaat met weinig demping, bouwjaar niet correct vermeld, Nicasil die niet kan bij een CR500, extra telescoopvoorvork waar je niks aan hebt zonder kroonplaten, plastic gekrast en absoluut niet nieuw....... en dat allemaal voor 1200 euro??

Nou, ik hoop dat de krukaslagers nog spelingsvrij zijn en dat de motor verder helemaal top is, want ik vind het echt heel veel geld.
_O- Het is een oma topic. :W

Youp heeft vaak, en met veel plezier op die CR gereden, en hem toen weer goed kunnen verkopen.
Daarna heeft hij een KTM viertakt SM gekocht, en na enkele maanden zijn rijbewijs gehaald.

Hier verder >> weer zo'n saai standaard sm topic
 
Terug
Bovenaan Onderaan