Mega-Meeting 2005 poll: MEI welke datum?

welke datum meeting Mei?

  • 1 Mei

    Stemmen: 9 5,8%
  • 8 Mei (moederdag/hemelvaart)

    Stemmen: 95 61,3%
  • 15 Mei (pinksteren)

    Stemmen: 17 11,0%
  • 22 Mei

    Stemmen: 24 15,5%
  • Juni

    Stemmen: 3 1,9%
  • doperwt

    Stemmen: 3 1,9%
  • schroevedraaier

    Stemmen: 4 2,6%

  • Totaal aantal stemmers
    155
Status
Niet open voor verdere reacties.

VASILY

MF veteraan
24 feb 2004
1.861
0
hier ff kijken dmv een poll hoeveel animo er is voor de MF-Meeting in mei dus hier de datums en ja 8 Mei is moederdag en we hebben ook nog het pinksterweekend maar vorig jaar was de meeting ook op moederdag en was best wel druk kan dus best wel.
 
8 mei lijkt mij een logische keuze :+

Ok, 8 mei is moederdag, maar die kan toch achterop mee ??? alsof je met moederdag de hele dag bij je moeder op schoot moet zitten :X (Wie weet is het juist een cadeau als je de hele dag NIET komt met die asociale lawaaierige motor :P )


1 mei is nog te vroeg in het seizoen :P en dan schijnt er ook al een grote MF-newbie-tour te zijn met ± 100 opgaves nu al ... die mis je dan al. En was er ook niet ergens een "monster"tocht ?

15 mei is het inderdaad pinksteren en zullen er "velen" met vakantie zijn (bijv. Eifel :] ) of al andere plannen hebben O-)

22 mei zou eventueel kunnen, maar duurt nog zo lang *D
 
8 mei. Kan ik zonder gezeur onder dat "verplichte" moederdag gezeur uitkomen 8-)
 
lijkt mij nu al wel duidelijk dat het 8 mei wordt ....

als dat nu vastgesteld wordt, kan met deze zekerheid begonnen worden met de rest van de organisatie en kom je niet in tijdsgebrek (zomaar een tip ;) )

Ook iedereen die wil komen weet dan waar hij/zij aan toe is enkan het dan alvast in de agenda zetten.

(iedereen tevreden maken lukt je immers toch niet.)

dus de 8ste in ???????? ;)

(harderwijk, veenendaal, apeldoorn of assen, het is mij om het even waar)
 
Tja, mijn moeder................... :X

Goed, laten we daar maar niet over beginnen B|

8 mei ben ik erbij :)







He, dat rijmt :+
 
hier ff kijken dmv een poll hoeveel animo er is voor de MF-Meeting in mei dus hier de datums en ja 8 Mei is moederdag en we hebben ook nog het pinksterweekend maar vorig jaar was de meeting ook op moederdag en was best wel druk kan dus best wel.
8 mei is in het hemelvaartweekend dat lijkt me niet handig want dan zijn er vast een hoop een lang weekend :] ;)
 
Ik heb op 1 mei gestemd. Is er niets bijzonders te doen.
(Wel de verjaardag van m'n moeder, maar dat maak ik dan de 8e wel goed... :X )
De 15 is idd pinksterweekend, en zijn er misschien een hoop mensen weg.
22 mei rijd ik in de Eifel rond. (Dan is het er tenminste minder druk!) :+
 
Ik heb op 1 mei gestemd. Is er niets bijzonders te doen.
(Wel de verjaardag van m'n moeder, maar dat maak ik dan de 8e wel goed... :X )
De 15 is idd pinksterweekend, en zijn er misschien een hoop mensen weg.
22 mei rijd ik in de Eifel rond. (Dan is het er tenminste minder druk!) :+


op 1 mei is er een newbee toer, dat wordt dus ruzie


blijft de 22e als enige mogelijkheid zonder discussie over
 
8 mei is in het hemelvaartweekend dat lijkt me niet handig want dan zijn er vast een hoop een lang weekend :] ;)


Fuck.... ik heb per ongeluk verkeerd gestemd, maar dat is niet handig nu ik lees dat dat juist het hemelvaartweekend is. Dan gaan we toch maar voor de 22e!! :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan