OBT10 vanuit Den Haag (PPP-Rijswijk)

DrsRob

MF veteraan
Donateur
14 dec 2002
7.126
238
Leiderdorp
EDIT: RIT VERSCHOVEN NAAR 6 MAART IVM WEER

Traditioneel starten de Westerlingen vanaf de Plaspoelpolder in Rijswijk. Bij deze stel ik voor deze route ook nu weer in het busboekje op te nemen :P . De route planner stuurt ons over de A12 en A2 en dan komen we langs Tankstation "De Lucht West". Ik meen te weten dat één of meer personen daar willen opstappen O-) .

De rit naar Best duurt 1 uur en 17 minuten. Als we daar een stop bij De lucht optellen, komen we op ca. 1½ uur. Extra kwartier voor rustig rijden maakt één anderhalf uur en 3 kwartier reistijd. De rit start om 11.00 u en We willen toch wel een ½ uurtje van te voren aanwezig zijn. Tijdstip van vertrek vanaf de PPP is dus 8.45 9.00 uur.

Extra halte wordt ingevoegd bij Shell tankstation De Andel bij Gouda. Verwachte aankomsttijd: 9.05 u.

Dan zijn we om ca. 9.50 bij tankstation De Lucht.

Degenen die starten vanaf de PPP zijn:

- drsrob (tenzij ik de enige ben :P ben niet de enige :) )
- hondafour (vanzelfsprekend)
- S@nchoP@nz@ ?


Degenen die bij halte De Andel opstappen:


Degenen die bij halte De Lucht opstappen:
- @anne @nne @nne @nne @nne (maar in enkelvoud!)
- kleintje_b (wordt opgepikt in IJsselstein)

[edit: ]aangezien niemand meer opstapt bij de Lucht kunnen jullie zonder bezwaar een kwartier later van start gaan.
 
Laatst bewerkt:
De route planner stuurt ons over de A12 en A2 en dan komen we langs Tankstation "De Lucht West". Ik meen te weten dat één of meer personen daar willen opstappen O-) .
O ja? Wat weet jij daarvan? :+
Dan zijn we om ca. 9.50 bij tankstation De Lucht.
Ik (of wij- ik hou nog even een slag om de arm) zal er zijn!
Op tijd.
Op het juiste tankstation. ;)

en dank je wel voor het voortouw....
 
ik zal er zijn op de ppp !!!!!!!!! op 6 Maart!!!! jammer dat het niet door kan gaan vandaag .......
 
Laatst bewerkt:
Zie onderschrift-link van magnamaniac - dat is het originele topic, waar dit een spin -off van is. Daar staat alle info.

Datum van de tour is overigens 27 februari. :)
 
Dan zijn we om ca. 9.50 bij tankstation De Lucht.

Degenen die starten vanaf de PPP zijn:

drsrob (tenzij ik de enige ben :P ben niet de enige *D )
Kaaszzje (als hij niet te brak is)
Hondafour

Degenen die bij halte De Lucht opstappen:

@nne (in enkel of meervoud)
bierelier (op de snelle GTR)

Was even aan het kijken of ik ook ergens kon aansluiten. Waar is tankstation De Lucht eigenlijk? Als bierelier er vanuit friesland aansluit zal het voor mij (Emmeloord) ook wel handig zijn.
 
Was even aan het kijken of ik ook ergens kon aansluiten. Waar is tankstation De Lucht eigenlijk? Als bierelier er vanuit friesland aansluit zal het voor mij (Emmeloord) ook wel handig zijn.


klikkerdeklik

Aan de A2, net voorbij Zaltbommel. ik heb het zelf ook moeten opzoeken! :)
 
Laatst bewerkt:
Nou gaat ik niet mee met de OBT en moet ik me er eigenlijk niet mee bemoeien, maar omdat ik ruim 4 1/2 jaar in de omgeving van Best heb gewerkt(Kazerne Oirschot) doe ik het toch O-)

De route die ik altijd reed naar de kazerne was als volgt: Den Haag a13 Rotterdam, a16 Breda, Tilburg A58 afslag Best Oirschot. Dan door Best naar de MAC.

Nu ligt de Mac niet direct aan/op de hierboven beschreven route voor jullie en zal de route uit gekozen door Drs. Rob het meest logische zijn.
 
Nou gaat ik niet mee met de OBT en moet ik me er eigenlijk niet mee bemoeien, maar omdat ik ruim 4 1/2 jaar in de omgeving van Best heb gewerkt(Kazerne Oirschot) doe ik het toch O-)

De route die ik altijd reed naar de kazerne was als volgt: Den Haag a13 Rotterdam, a16 Breda, Tilburg A58 afslag Best Oirschot. Dan door Best naar de MAC.

Nu ligt de Mac niet direct aan/op de hierboven beschreven route voor jullie en zal de route uit gekozen door Drs. Rob het meest logische zijn.
Nou, die route is zo gekozen, omdat ik langs De Lucht wilde rijden. Dat kan ook via A13-A20-A16-A15-A2.
Wsnl is dat wat sneller; zal het eens op de routeplanner bekijken.

't Is 2 km korter en één minuut langer :?

't maakt iig kein flaus aus 8-)
 
Laatst bewerkt:
@canari ,je kan ook eerder inhaken ter hoogte van emmelooord.


zondagmorgen beslis ik pas of ik naar het verre zuiden afreis ,ben geen moioi weer rijder maar hagel en sneeuw gaan me iets te ver.

heb er wel zin an iig :)

Niet verkeerd, dat hele eind in je Remi rijden is ook wat. Tzt maar even wat afspreken. Even kijken wat handig is.
 
is een tussenstop bij dat tankstation net voorbij gouda dan geen goede optie? anders bennik zo heen en weer aant rijden ;)

de andel geloof ik dat t is
 
Terug
Bovenaan Onderaan