ZXR streetfighter project

Welke kleur mottie worden?

  • Geel metallic (Peugeot 306)

    Stemmen: 1 6,3%
  • Antraciet metallic

    Stemmen: 2 12,5%
  • Groen metallic (ZX-12R achtig)

    Stemmen: 8 50,0%
  • Kandy Orange (duurrrr)

    Stemmen: 4 25,0%
  • Licht grijs/blauw metallic

    Stemmen: 1 6,3%
  • Iets anders nl.

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    16

CrowbaR

Die hard MF'er
26 sep 2003
582
1
Ik had eigenlijk al besloten om mijn ZXR te verkopen omdat ik er qua zithouding niet goed op zat, maar ja daar zijn ook andere oplossingen voor.....

Streetfighters heb ik altijd al schitterend gevonden, maar ik heb het zelf nooit aangedurfd om radicaal te gaan verbouwen aan mijn ZXR.

Maarrrrr ik heb inmiddels toch besloten om mijn ZXR750 om te gaan bouwen naar een streetfighter.

Ik heb afgelopen week een nieuwe LSL kroonplaat met risers en een superbikestuur besteld, dus ik ga zo snel mogelijk beginnen met de verbouwing.

Opmerkingen of ideeen, laat het maar weten.
 
Laatst bewerkt:
Dit istie nu:

full
 
gaaf project, ga ik zeker volgen!

ik weet niet hoe zo'n 750 er onder de kuip uitziet, maar een 400 heeft iig prachtige lijnen :)

full
 
Mono kont erop of een mooie 'standaard' kont van een andere motor, kuipen eraf en beugels netjes eraf halen / wegwerken, bedrading en reservoirs ed netjes wegwerken...

Njah, maak dr wat leuks van wat je zelf mooi vind :)

Tip: Koop/leen een stel Streetfighters (dat zijn tijdschriften) om ideeen op te doen. Fighters is de duitse uitvoering en daar staan de omhooggeschopte konten in
 
Mono kont erop of een mooie 'standaard' kont van een andere motor, kuipen eraf en beugels netjes eraf halen / wegwerken, bedrading en reservoirs ed netjes wegwerken...

Njah, maak dr wat leuks van wat je zelf mooi vind :)

Tip: Koop/leen een stel Streetfighters (dat zijn tijdschriften) om ideeen op te doen. Fighters is de duitse uitvoering en daar staan de omhooggeschopte konten in

Het wordt een mono kont maar wat voor iets....


Ik ga alles idd zo netjes mogelijk wegwerken het moet er natuurlijk wel strak uit komen te zien.

De streetfighter Mags liggen al op tafel.
 
Het wordt een mono kont maar wat voor iets....


Ik ga alles idd zo netjes mogelijk wegwerken het moet er natuurlijk wel strak uit komen te zien.

De streetfighter Mags liggen al op tafel.
nou ga dit ook zeker volgen,heb trouwens nog 2 ovale blauwe koplampjes in de aanbieding voor je,succes met verbouwen.
 
He SUPERKRIS ik had een vraagje he die remtangen die er op zitten zijn die standaart van de 400 of zijn die van een andere fiets?
 
Erg mooi gedaan die ZXR Fighter... Kontje had iets anders gemogen maar verder perfect...
 
Een kawa fighter :} :} :} :} ...redelijk zeldzaam...

Heb hier nog een imitatie mv agusta zitje liggen...
mijn eerste echte streetfighter die ik bouwde was van een kawa gpz1000rx super agresieve machine en dat was in '96.daarna nog een gebouwd van een gpz900r en kijk maar eens in het engelse streetfighter blad komen ze regelmatig in voor.dus echt zeldzaam zijn ze niet. :)
 
Heb nog niet zoveel Kawa's in vergelijk met Suzuki's gezien bedoel ik...
Katana's wel, gpx en gpz ook maar de zx7 en zx9 toch niet zoveel?
Al komt het wel meer, net als R1 bijv...
 
Heb nog niet zoveel Kawa's in vergelijk met Suzuki's gezien bedoel ik...
Katana's wel, gpx en gpz ook maar de zx7 en zx9 toch niet zoveel?
Al komt het wel meer, net als R1 bijv...
daar heb je gelijk in ik denk dat je ze meer bij onze oosterburen ziet.daar durven ze net iets meer als bij ons op fighter gebied.
 
Terug
Bovenaan Onderaan