Het centrale werkplaatshandboeken topic deel 3

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bikevouwer

MF veteraan
4 jun 2001
2.527
1
Hoofddorp
In navolging van dit topic Het centrale werkplaatshandboeken topic deel 2

full


Spelregels werkplaatshandboeken server

Om in aanmerking te komen voor een useraccount moet men een half jaar of langer lid zijn van www.motor-forum.nl .

Kijk of je type motorfiets in de lijst voorkomt.!!
Staat ie niet in de lijst heeft het ook geen zin om hier te vragen want dan hebben we hem gewoon niet !!

Staat je boek in de lijst stuur dan een mailtje voor een inlog account.
Vermeld in je mailtje de naam die je op Motor-forum gebruikt. Let wel op want je inlogaccount verloopt na 2 dagen (autodelete)

Als je meer als 1 handboek wilt hebben vraag dat dan, dat voorkomt misverstanden geloof me en download de boeken dan NA elkaar.

Alles word in een logfile opgeslagen bij misbruik gaat je IP nummer in de ban en kom je niet meer op de server.

De spelregels voor de mirror zijn dezelfde als hierboven genoemd.

Als er mensen zijn die handboeken willen uploaden dan kan dat ten alle tijden op deze link.
Download niet uit de upload directory omdat daar incomplete handboeken op kunnen staan.

Mensen vergeet niet dat de server bij mij thuis op een huis tuin en keuken kabelaansluiting hangt, verwacht dus ook geen enorme downloadsnelheden.

De server ondersteunt afgebroken downloads (resume).

Als degene die een boek downloaden nu een kleine bijdrage willen overmaken op deze rekening blijft alles nog een beetje leuk.Een 5 euro per boek lijkt ons een redelijk bedrag.

Have fun Vouwer.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
zoals ook al in deel twee gevraagd:

heeft iemand een wphb voor een zzr600 uit '94 voor me :?
het is dezelfde als voor een zx600...

mijn dankbaarheid zou aan hondsdolheid grenzen als iemand die in pdf of id heeft liggen :}
 
Ik zou graag het werkplaatshandboek van mijn motor, een kawasaki gpz550 uit 1986, willen hebben. Nu zie ik 3 handboeken staan, gpz, gpz500 en gpz600. Is 1 van deze te gebruiken voor mijn motor? Of moet ik toch een andere hebben?
 
Ik zie de Susuki GSX600/750 ertc. op de lijst staan. Is dat voor de R of de F serie? Een vriend van me heeft een oude F gekocht en zoekt een handboek.

Ik zal wel ff een mailtje sturen voor een login account.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan