'89 GSXR750 - Fighter

Status
Niet open voor verdere reacties.
vraagje, doe t maar via hier ipv per mail,dan hoeven anderen t niet opnieuw te vragen: heb je nog iets van ori onderdelen (mbp. kuip/ koplampen/clip-ons enz... ) en cover van de duozit?
 
Laatst bewerkt:
om het uiteraard weer orgineel te maken (zou ik ook doen ja)

niks mis met deze fichter maar een orginele gsxr is toch ook niet verkeerd (en voor al z,n oude)
met een lekker brul pijpje altijd weer leuk die dingen

suc6 er mee
 
vraagje, doe t maar via hier ipv per mail,dan hoeven anderen t niet opnieuw te vragen: heb je nog iets van ori onderdelen (mbp. kuip/ koplampen/clip-ons enz... ) en cover van de duozit?

Nope, heppum zo gekocht 8-)
 
Biedingen gaarne met telefoonnummer via de mail, dankjulliewel 8-)
 
vraagje, doe t maar via hier ipv per mail,dan hoeven anderen t niet opnieuw te vragen: heb je nog iets van ori onderdelen (mbp. kuip/ koplampen/clip-ons enz... ) en cover van de duozit?


Hee hallo cwalker, ik heb eventueel nog een komplete kuip met verlichting en spiegels voor je liggen. Is wel van een Gixxer1100 '90 maar dat is precies hetzelfde frame. :Y
Toevallig nog in de zelfde kleuren als de tank ook.(zie topic onderdelen en overig voor foto) :W
 
Hee hallo cwalker, ik heb eventueel nog een komplete kuip met verlichting en spiegels voor je liggen. Is wel van een Gixxer1100 '90 maar dat is precies hetzelfde frame. :Y
Toevallig nog in de zelfde kleuren als de tank ook.(zie topic onderdelen en overig voor foto) :W

nou, kan interessant zijn, doe me ff pb'tje met vp en zo als t kan, kijk ik wel wat er verder met deze gaat gebeuren, dus of ik r wat mee kan. (lol, je had r beter de motor laten aan hangen, was naar n 1100 op zoek eigenlijk als project) :+
 
nou, kan interessant zijn, doe me ff pb'tje met vp en zo als t kan, kijk ik wel wat er verder met deze gaat gebeuren, dus of ik r wat mee kan. (lol, je had r beter de motor laten aan hangen, was naar n 1100 op zoek eigenlijk als project) :+
Bof jij even dat ik ook nog een gekieteld 1100 blok heb staan welke draaiend te zien is !!!!
Past er zo in.
pb'tje met vp ???????Doe mij maar effe iemelen, dat kan ik wel.
 
Bof jij even dat ik ook nog een gekieteld 1100 blok heb staan welke draaiend te zien is !!!!
Past er zo in.
pb'tje met vp ???????Doe mij maar effe iemelen, dat kan ik wel.


nou, thx voor de tip, ik hou 't wel in 't achterhoofd, maar vermogen was eigenlijk niet de eerste reden dat k n 1100 zocht... wel dat die 1100's dikwijls nog hun 4 in 2 uitlaat er op zitten hebben, en dat heb k net nodig voor mijn 'ideetje'... lol then again, i'm a sucker for horsepower... O-)

maar heb ook je topic over t kuipwerk al bekeken, hangt er van af of k deze gixxer ga bemachtigen, en welk van mn 2 plannen ik dan ga uitwerken. maar je beide tips staan in mn favo's! ;)

ken die gsx'en nou wel al n beetje, denk dat k van slabby's tot K5 1000 wel alles al n keer in mn bezit heb gehad, lol. het houdt maar niet op..
 
Hey meneer Crash........

niks voor jou ;) een fijne 7/11 :9~~
Nee... ondanks dat mijn 1100 blok trekt als een jekko en mijn Gixxer prima beviel ben ik toch stiekem een beetje verliefd geworden op een twee cilinder.
Dat geluid alleen al. Of dat een VTR, een Falco of een TRX wordt weet ik nog niet.
Ik ben bang dat als ik een 7/11 ga bouwen dat halverwege de bouw de schatkist leeg is.
En dan heb ik helemaal geen fiets om op te rijden. :N
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan