waar goedkope bridgestone motorbanden?

candyman

MF'er
11 okt 2004
40
0
Ik zoek nieuwe motorbanden voor mijn motor. Wie weet waar ik goede goedkope bridgestone motorbanden kan kopen?

En ik kan kiezen uit toer/sport banden of sport banden. Wat is het beste?
 
Weet niet waar je vandaan komt maar in Geldermalsen zit wel een goedkope. Kijk maar eens op motorbanden.nl
 
Ik zoek nieuwe motorbanden voor mijn motor. Wie weet waar ik goede goedkope bridgestone motorbanden kan kopen?

En ik kan kiezen uit toer/sport banden of sport banden. Wat is het beste?
Gebruik de zoekfunctie ook eens, dan kan je al aardig wat info vinden ;)

En de beste band: dat hangt van je rijstijl, je motor en jezelf af ;)
 
Ik weet dat dit een oude topic is......
Maar ik ben net voor mijzelf begonnen met de motorbandenhandel, en ik garandeer de laagste prijs van Nederland!


[modbreak]
Geen handel via MF
[/modbreak]
 
Laatst bewerkt door een moderator:
nou ik zou gewoon ff contact opnemen met "tres@rodamoto.net"
Een setje BT-014's koste mij tot aan de deur 216,40 Euri *O*
Dit was voor een cbr600 '93 :]
 
spanje inderdaad....

:^

heb zaterdagavond een mailtje gestuurd, maandagmorgen email terug gehad. teruggestuurd dat ze de proforma konden mailen met de vraag of ze net zo snel konder reageren als ze bij de eerste mail deden: zo rond 5 uur weer een mail terug en gelijk heb ik het geld over gemaakt *O*

nu dus erop wachten dat ze gebracht worden *O* *O*

PS: waar het allemaal om ging :X : ik betaal daar voor mijn bt020 in de maten 120/70/17 + 160/60/17 191,40 euries, maar daar komt nog 20 euro bezorgkosten bij.
 
Ik weet waar je goedkoop banden kunt kopen, en dat is gewoon een Nederlands bedrijf..!! Prima site,, prima levertijd, en garagepunten als dat gewenst is,, neem eens een kijke op: www.novarota.nl Ben ik toevallig op het internet tegen gekomen is echt super goed!!!
greetz Mieke *O*
 
bij s&G in numansdorp zn banden in het algemeen niet super duur!

Staan ook op de beurs(17/18/19 febr)
 
Terug
Bovenaan Onderaan