Spinder deel 2

mooi nu kunnen we weer volop posten. Op naar Spinder deel 3.
 
Ja Jan vertel mij ook maar eens waar de spinder is , ik ben het alweer vergeten tis verdomme ook al zolang geleden dat ik er geweest ben. Tis trouwens ook al lang geleden dat ik op een motor gezeten heb. Maar vandaag over een week staat ie weer in de garage, of het moet mooi weer zijn dan gaan we er meteen een paar KM opzetten.

CU

8-)
 
okee naar wat zoekwerk is hij gevonden.
full
 
Niet van die moeilijke vragen stellen hoor, maar er staat toch duidelijk 6 keer vloeiveldweg, van onderaf geteld tussen de 2e en 3de keer vloeiveldweg is jouw crach gebeurd (dacht ik), is g@#@%!#@ ook al zo lang geleden, is het trouwens al afgewerkt?
 
Niet van die moeilijke vragen stellen hoor, maar er staat toch duidelijk 6 keer vloeiveldweg, van onderaf geteld tussen de 2e en 3de keer vloeiveldweg is jouw crach gebeurd (dacht ik), is g@#@%!#@ ook al zo lang geleden, is het trouwens al afgewerkt?

Waar zie jij in hemelsnaam het woordje vloeiveldweg te staan :?
 
Niet van die moeilijke vragen stellen hoor, maar er staat toch duidelijk 6 keer vloeiveldweg, van onderaf geteld tussen de 2e en 3de keer vloeiveldweg is jouw crach gebeurd (dacht ik), is g@#@%!#@ ook al zo lang geleden, is het trouwens al afgewerkt?
Sorry the Duc, Ik heb het ook verkeerd gezien. :X
Ik dacht toch echt dat het gebeurd was op het spinderspad (zoals de poilitie volgens mij ook heeft genoteerd |( een omdat er vloeiveldweg stond zag ik het over het hoofd :+

Nog niet afgewerkt trouwens ;(
 
Sorry the Duc, Ik heb het ook verkeerd gezien. :X
Ik dacht toch echt dat het gebeurd was op het spinderspad (zoals de poilitie volgens mij ook heeft genoteerd |( een omdat er vloeiveldweg stond zag ik het over het hoofd :+

Nog niet afgewerkt trouwens ;(
Op het Spinderspad gebeuren hele andere dingen ,misschien had hij dat wel ingedachte :r
 
Terug
Bovenaan Onderaan