8e Fazermeeting: zondag 11 juni te Woerden

*O* :] Hallo allemaal! Prachtige route en gezellige groep mensen. Lekker tempo en hopelijk kunnen wij de volgende keer weer.
fijn dat jullie het naar je zin hebben gehad :Y

@Hog .....erg balen dat je hem hebt laten vallen idd :N
maar er staat toch geen schuiver gepland B|
 
Da gat in mijn zadel heb ik te danken aan het plastic tuinmeubilair wat zich naast het omval incident bevond. Waarschijnlijk heeft dit ook mijn spiegel en knipperlicht gespaard. Inmiddels maak ik weer braaf mijn woon - werk kilometers en is de ingang naar onze achtertuin verbeterd waardoor omval incidentjes tot een minimum zijn geslonken. Zaterdag maar eens naar termaat motoren in Nijmegen voor wat schoonmaak spul. Dan kan mijn fazertje weer blinken 8-)
 
Mag ik jouw airco lenen? Ik heb vannacht zoooo slecht geslapen.... :(

Als jij hem 's nachts leent mag ik hem dan overdag?
Ze noemen mijn kantoor hier nogal eens 'de vissekom' (heel veel glas), momenteel is 'het terrarium' een betere benaming.
Allemachtig zeg, en me ventilator is ook nog naar de kl*te :( .


En dan te bedenken dat ik m'n motor bij de overbuurman kan zien staan. Nieuw MPP voorbandje erop vandaag :}
 
Als jij hem 's nachts leent mag ik hem dan overdag?
Ze noemen mijn kantoor hier nogal eens 'de vissekom' (heel veel glas), momenteel is 'het terrarium' een betere benaming.
Allemachtig zeg, en me ventilator is ook nog naar de kl*te :( .


En dan te bedenken dat ik m'n motor bij de overbuurman kan zien staan. Nieuw MPP voorbandje erop vandaag :}

Jongens wat hebben jullie het zwaar!

Wees blij met dit weer. ik iig wel, maar ik ga dan ook nu even mijn ontbijtje nuttiggen in de tuin...

Gr., Gijs
 
Da gat in mijn zadel heb ik te danken aan het plastic tuinmeubilair wat zich naast het omval incident bevond. Waarschijnlijk heeft dit ook mijn spiegel en knipperlicht gespaard. Inmiddels maak ik weer braaf mijn woon - werk kilometers en is de ingang naar onze achtertuin verbeterd waardoor omval incidentjes tot een minimum zijn geslonken. Zaterdag maar eens naar termaat motoren in Nijmegen voor wat schoonmaak spul. Dan kan mijn fazertje weer blinken 8-)

Wat ben ik blij dat ik gewoon de garage in kan rijden zonder moeilijk opstakels!

Gr., Gijs
 
Jongens wat hebben jullie het zwaar!

Wees blij met dit weer. ik iig wel, maar ik ga dan ook nu even mijn ontbijtje nuttiggen in de tuin...

Gr., Gijs

*kuch* je hebt gelijk hoor. Het is 'nog maar' 27 graden in me office, wat zeur ik eigenlijk *kuch*.


Mazzelaar, geniet van het weer. Lekker onder een boompje ofzo.
 
ik ben veel te blij met me airco..was zelfs zo koud vannacht dat ik onder me deken heb geslape whahaaha
:( :( :(

Vannacht slaap ik in het onderhuis... daar is het wel lekker koel... (tjonge jonge... dat je niet eens even een airco uitleent aan een mede-fazerist... ) '( ;(
 
:( :( :(

Vannacht slaap ik in het onderhuis... daar is het wel lekker koel... (tjonge jonge... dat je niet eens even een airco uitleent aan een mede-fazerist... ) '( ;(
binnekort heb ik ook een airco op me kamer :}


dan mag je wel komen slapen hoor :P
 
je mag net zoals keen zegt wel bij me komen logeren hoor.. ik kan me airco niet uitlenen omdat het een compleet systeem is dat door t huis loopt

ik heb dus alleen een kleine unit aan de muur maar op t dak staat dus de rest en de leidingen lopen door de muren.

dus je mag em wel ff lenen, maar dan wel weer netjes terug plaatsen :+
 
je mag net zoals keen zegt wel bij me komen logeren hoor.. ik kan me airco niet uitlenen omdat het een compleet systeem is dat door t huis loopt

ik heb dus alleen een kleine unit aan de muur maar op t dak staat dus de rest en de leidingen lopen door de muren.

dus je mag em wel ff lenen, maar dan wel weer netjes terug plaatsen :+

Dit was toch een motor forum, geen forum over airco's?

Als je wil afkoelen moet je gewoon ff een rondje doen voor het slapen gaan. Dan is het lekker koel!

Gr., Gijs
 
Als ik bezweet van mijn fazer afstap dan loop ik direct de serverruimte in om ff lekker af te koelen. De rest van de afdeling is 27 graden. Kan ik lekker zweten terwijl ik op MF zit te ouwe hoeren. ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan