8e Fazermeeting: zondag 11 juni te Woerden

De stemmen zijn geteld, de 8ste fazermeeting wordt gehouden op:

Zondag 11 juni :Y

Schrijf het in je agenda! En als er al iets staat, zeg je afspraken af! *O*

Voor de degene die echt niet kunnen de 11e, laat het even weten dan haal ik je uit de startpost -O-
 
Op dit moment heeft 11 Juni duidelijk de meeste voorkeurstemmen. We willen de Poll aan het eind van dit weekend sluiten en een datum prikken. Dan weet iedereen waar ie aan toe is.

@Silvershadow; Die 11 Juni zou voor jou ook niet ideaal zijn vrees ik. Dan moet je kiezen tussen die 'motorstudenten amsterdam rit' of onze meeting.... Hoewel dat toch niet zo moeilijk zou moeten zijn *D O-)

Silvershadow rijdt gewoon met ons mee B|
devil_whip.gif
 
Ik wilde net gaan posten of 11 juni nu definitief was :P maar zie hier het antwoord! LOL

Ik kom ook (zonder tegenbericht). Maar anders zal ik mij op tijd netjes afmelden.
 
@ rebbel ok ok ik kom naar de fazer meeting.. please dont hurt me!!! ik zal me nu maar meteen gaan afmelde voor de motorstudenten amsterdam rit.
 
@ rebbel ok ok ik kom naar de fazer meeting.. please dont hurt me!!! ik zal me nu maar meteen gaan afmelde voor de motorstudenten amsterdam rit.

})

Uhmmmmm.......voor de voetbalfanatici onder ons, zondag 11-06-06 om 15.00 speelt in Leipzig, Servië-Nederland
cheer_ball.gif


:P
 
Ik ben er zeker bij :) Joehoe!
Ideaal. Als de rest van nederland even voor de TV kruipt voor dat gevoetbal hebben wij alle wegen voor ons alleen :]
 
De stemmen zijn geteld, de 8ste fazermeeting wordt gehouden op:

Zondag 11 juni :Y

Schrijf het in je agenda! En als er al iets staat, zeg je afspraken af! *O*

Voor de degene die echt niet kunnen de 11e, laat het even weten dan haal ik je uit de startpost -O-

Helaas, dat gaat niet lukken. -O- -O-
Jammer volgende keer beter.

@iedereen die wel gaat: Have fun ;)
 
beejte SilverShadow kidnappen van de Motorstudenten Amsterdam tourrit ...

Wij zien z'n motor regelmatig staan in de garage .... })

En hij was juist zo mooi hersteld O-)
 
Helaas, dat gaat niet lukken. -O- -O-
Jammer volgende keer beter.

@iedereen die wel gaat: Have fun ;)
Jammer dat je niet mee kan.
Dat gaat bij de 9e Fazermeeting / rit door Zeeland (in September) vast wel lukken als wij hem samen organiseren. *D Of sta ik er alleen voor? :?

@Next; Hrimgrimnir (alleen de 4de) -O-
 
Terug
Bovenaan Onderaan