8e Fazermeeting: zondag 11 juni te Woerden

Next!

Die hard MF'er
8 mei 2006
678
0
Nieuwerkerk aan den IJssel
Woerden, Zondag 11 juni 10.30: De 8e fazermeeting *O*

full


We verzamelen bij de Mac in Woerden. Zorg dat je iedergeval om 10.30 aanwezig bent. Dit is de route geworden:

route-nieuw.jpg


Voor de mensen met navigatiesysteem http://www.bartroos.com/fazermeeting/meetingroute_bewerkt.gdb (de route in Garmin Mapsource formaat)

Roep het hieronder even als je meegaat, dan hou ik een lijstje bij. :) Sta je in het lijstje, maar kun je toch niet mee -O- , laat het dan ook even weten, zodat ik je eruit kan halen.

Organisatie:

- Next!
- Vindtieleuk
- Keen

Wie gaan er verder mee:

- Spider
- Rebbel
- Shimmy Locoto
- SilverShadow
- Nobodie
- CharleyChui
- Impuls
- Roberto Jacketti
- Snuf + Vriendin
- Gijs '71
- Gijs! :?
- Roytje1985

- Dropje73 (4e of 25ste)
- Hrimgrimnir (alleen de 4de)
- Snuf's broer
- Ellis
- Martijn02
-O-

Wist u dat..
...er in de route een pontje zit bij Schoonhoven *O* en dat de kosten voor het overvaren EUR 1,70 zijn. Zorg ervoor dat je dit gepast bij je hebt, dat maakt het wel zo makkelijk

...we tijdens de rit niet stoppen om te tanken. Naast de McDonalds is een tankstation, dus zorg ervoor dat voor de start je tank vol zit.

...we na ongeveer 90km wel stoppen in het bruisende centrum van Waardenburg bij de lokale snackbar (met een hele grote parkeerplaats) om even te rusten en iets te drinken/snacken te scoren.

Hoe kom ik er?
Zorg dat je op de A12 terecht komt :P , en neem de afslag woerden. Nog ff een kaartje met daarom de McDonalds en de BP tankstations:

mcdonalds.jpg


Bijlage: http://files.motor-forum.nl/forum/download_document/368658/09a998b39751ef77d2dec8254863396b (dijkroute.jpg)​
 
Laatst bewerkt:
hou rekening mee dat de dijk tussen culemborg en vianen niet toegangbaar is voor motorrijders. Zal het nog controleren. Anders kan je daar ook een stukje binnendoor gaan. :)
 
hou rekening mee dat de dijk tussen culemborg en vianen niet toegangbaar is voor motorrijders. Zal het nog controleren. Anders kan je daar ook een stukje binnendoor gaan. :)
Het idee is dat de route in principe nog niet vaststaat. We gaan de exacte route nog uitstippelen, en gebruiken de route uit het starttopic als basis.
 
zo snel mogelijk natuurlijk :P 4 juni 8-)

maar in principe is een andere datum ook goed voor mij :Y

Bijlage: http://files.motor-forum.nl/forum/download_document/368673/ae6be96f247b8a4a163ab0cafac1478d (IMG_1463 copy.jpg)​
 
alle datums kan ik niet :(
maar ga zorgen dat ik wel mee kan dus geen stem voor mij maar ben er wel (hoogst waarschijnlijk)
 
4 juni zit ik in friesland om 5 juni de elf stedetocht te rijden dus die valt af.. en 11 juni is de motorstudenten amsterdam rit..dus gaarne 1 van de andere datums :P

Count Me in *O*
 
@keen als je na rijdt wil ik wel meerijden dus geef maar een seintje
(als je het leuk lijkt)
 
Ik rij zelf ook wel mee hoor :Y Zullen we een topic openen voor een "8ste fazermeeting route narijden meeting"? :+
_O-

Uiteraard ben ik ook beschikbaar om mee te helpen met de route vooraf te controleren en te begeleiden op de dag zelf.
 
Hij is bij mij in de buurt! Joehoeeeee!

Maarreh,. ik ga de 24e op vakantie, dus als je 1 van de eerdere data gaat, dan kan ik mee... en anders moet ik overslaan.... :(
 
Terug
Bovenaan Onderaan