8e Zijspantreffen MC Genemuiden 2017

Vorig weekend een motorritje gedaan.
Ik heb daar nu last van.
Vandaag aan het zijspan gewerkt maar na een uur kon ik daar weer mee stoppen.
Ik begin nu te twijfelen of het verstandig is om komend weekend te gaan.
Twijfels, twijfels.......
 
Vorig weekend een motorritje gedaan.
Ik heb daar nu last van.
Vandaag aan het zijspan gewerkt maar na een uur kon ik daar weer mee stoppen.
Ik begin nu te twijfelen of het verstandig is om komend weekend te gaan.
Twijfels, twijfels.......

Vervelend. -O-
In ieder geval goed je grenzen in de gaten houden denk ik. Beter wat doseren en nog een tijd vooruit kunnen. ;)
 
Vorig weekend een motorritje gedaan.
Ik heb daar nu last van.
Vandaag aan het zijspan gewerkt maar na een uur kon ik daar weer mee stoppen.
Ik begin nu te twijfelen of het verstandig is om komend weekend te gaan.
Twijfels, twijfels.......
.

He vrind, neem de auto en gewoon komen, misschien is er een bedje op zolder mogelijk.
Heb geleerd "Neem de zonnige kant van het leven"
 
Vervelend. -O-
In ieder geval goed je grenzen in de gaten houden denk ik. Beter wat doseren en nog een tijd vooruit kunnen. ;)

Dat is het ja. :Y
Het doseren gaat steeds beter maar is wel lastig.


.

He vrind, neem de auto en gewoon komen, misschien is er een bedje op zolder mogelijk.
Heb geleerd "Neem de zonnige kant van het leven"

Daar heb ik wel over zitten denken ja. :Y

Even zien hoe het herstel de rest van de week gaat.
 
Hebben alleen een SM zolder dus zondag wel wallen onder je ogen Rutg :+
 
Ik maak er weer een zakelijke rit van. Een weekend zijspan promoten..... Samen met Frau Enigma. De weersverwachting ziet er goed uit! Er is bier genoeg Hellracer komt niet.... We hebben er zin in !!
 
Helaas moet ik dit jaar over slaan. Ik baal er ontzettend van maar het kan ff niet anders. -O- ;( Volgende keer beter.
 
Dat is het ja. :Y
Het doseren gaat steeds beter maar is wel lastig.Daar heb ik wel over zitten denken ja. :Y

Even zien hoe het herstel de rest van de week gaat.


Je ziet het de zg echte kerels laten het 1 voor 1 afweten (Dit noemen wij gewoon WATTEN) dus ge woon komen
 
Effe positievere noot dan maar? O-)


Mijn driewieler staat sinds net startklaar. Wel sinds november niet meer gereden, maar wel lopend weg gezet. :P

Vanaf morgen nog maar wat ermee rijden. En anders staat het alternatieve vervoer al te loeren. _O-
full
 
Drie wielert net nog laten lopen....................je zal toch meemaken dattie het vrijdag
niet doet. Mot ik weer met de nodige moelijkheden een nieuw vrij weekend aan vragen.
 
ik zal zaterdag aan komen, met of zonder rook! na dat erwin en ik de span hadden op gehaald uit duitsland op een aanhanger rookt hij. zal wel komen door het schuin staan. maar hij doet het weer iig.
 
Rond 17.00 zal Ge Kebab komen met zijn wagen. Gok dat hij een half uur nodig heeft om op te starten.
En vanaf wanneer t bier koud staat? Altijd 😉
 
Rond 17.00 zal Ge Kebab komen met zijn wagen. Gok dat hij een half uur nodig heeft om op te starten.
En vanaf wanneer t bier koud staat? Altijd 😉

En hoelang houden jullie Gé daar? Want het kan best 19.30 uur worden voordat ik er ben. Als Gé de klep dan al dicht heeft moet ik alsnog een broodtrommel meenemen.....
 
Rond 17.00 zal Ge Kebab komen met zijn wagen. Gok dat hij een half uur nodig heeft om op te starten.
En vanaf wanneer t bier koud staat? Altijd 😉
mooi mooi mooi
Ben ik er ook om 17.00 uur, kan ik mooi in een half uurtje tentje op zetten
Wat is plannen toch mooi.................je kunt er zo goed van afwijken dat het een echte planning lijkt
 
Als alles goed gaat kom ik zaterdag, 2 dagen zuipen vind ik te veel van het goede
Hohoho eerste dag is gewoon netjes indrinken pas de 2e dag wordt het zuipen...........toch???? :$

Overigens organisatie, mag de tent trailer ook mee inplaats van de tent. Slaapt deze oude man veul beter in. Echt waar hoor. Komt El P. misschien ook eerder mee
 
Laatst bewerkt:
Had even willen komen kijken. Heb geen zijspan meer/nog geen nieuw zijspan. Dus nieuwsgierig, maar ga het niet redden. Veel plezier!
 
Terug
Bovenaan Onderaan