9 juni naar de Nordschleife

Ben net terug. Goede dag gehad, kan nu weer meer gezichten bij namen plaatsen. Het weer zat over het algemeen mee, ondanks een paar buien toen we op de Ring waren.

Ik heb zelf niet meer gereden. Ik was van plan om ter plekke een beslissing te nemen over wel of niet rijden, maar o.a. omdat het regende heb ik er vanaf gezien. De eerste keer moet perfect zijn ;) Heb nog wel als passagier in de 911 van Tim een rondje gereden.

Helaas is Takumi op de heenweg onderuit gegaan :( , maar hij is zelf niet gewond. Motor zag er gehavend uit. Hoe is het verder afgelopen, Takumi?

Terugweg (met Kawagroen, Merel en Ciro M) is verder zonder problemen verlopen, alhoewel het verkeer op de B258 echt tegenzat (druk). Bij Aachen gingen Merel en Ciro M de snelweg op en wij door Aachen heen, even later kwamen we ze bij een tankstation weer tegen waar ze al een kwartier ofzo stonden ;) Volgende keer nemen wij die afslag ook maar :)

Anyway, leuk dagje, volgende keer misschien zelf een rondje rijden op de brommer :]
 
Hoi allemaal,

Ik ben ook weer terug, de brommer staat net in de schuur en het begint behoorlijk te regenen hiero...

Just in time dus! *D

Het was een leuke dag, jammer van Takumi natuurlijk, hij zal nog wel even flink balen '( maar ja, *CLICHÉ* : Zelf had hij alleen maar een paar schrammen...

Bedankt voor de leuke dag guys! :}
 
Yep, twas leuk/spannend vandaag! :}
Minder natuurlijk de schuiver van Takumi! ;( , suc6 met het opknappen!
Zelluf iig 3 rondjes Ring kunnen rijden in een progressief tempo!
Blij dak diversen van jullie de "weg" heb kunnen/mogen wijzen! :}
Ennuh Bart.......... Leuk baantje hè! 8-)
Dussuh Twisted, je weer ut hè, volgende keer óók een rondje!Weet je iig waar we het over hebben :P
Iedereen verder wel nog goed thuisgekomen?
Trugweg namelijk redelijk "laaggevlogen!" om op een cristelijke tijd (F1!!!!!!!!!!!!) thuis te zijn!
Thxs allemaal voor een perfect (nou ja, bijna dan!) verlopen Ringdag!
 
Laatst bewerkt:
Yep, twas leuk/spannend vandaag! :}
Minder natuurlijk de schuiver van Takumi! ;( , suc6 met het opknappen!
Zelluf iig 3 rondjes Ring kunnen rijden in een progressief tempo!
Blij dak diversen van jullie de "weg" heb kunnen/mogen wijzen! :}
Ennuh Bart.......... Leuk baantje hè! 8-)
Dussuh Twisted, je weer ut hè, volgende keer óók een rondje!Weet je iig waar we het over hebben :P
Idereen verder wel nog goed thuisgekomen?
Trugweg namelijk redelijk "laaggevlogen!" om op een cristelijke tijd (F1!!!!!!!!!!!!) thuis te zijn!
Thxs allemaal voor een perfect (nou ja, bijna dan!) verlopen Ringdag!

Heb je Frank nog naar de foto's gevraagd?
 
Net tgerug, kapot van de 800 km van vandaag....

Zal fff wat foto's bewerken, post ze vanavond nog!
 
Ik vond het een geslaagde dag. In totaal 5 rondjes gereden, maar nog steeds veeeeeel langzamer dan vorig jaar. :( Ik heb meer trainingsrondjes nodig denk ik. :)

Maar goed, vertellen jullie maar wat jullie er van vonden. :?

En Takumi veel sterkte met het schadegeval. :(
 
Yep, zat niks bijzonders van mij bij zei die! ;(
Wel heel leuk stukkie van R1 beest! :}
Maar heb ikke niks aan hè!
Hoest met je auto????...... :P

Is al weer 10 cm langer. Morgen ff nieuwe koplampen erin en de motorkap wat recht trappen. Dan nog even een prijsje laten maken voor een imitatiemotorkap. Binnen een week zie je er (bijna) niks meer van. Maar ja, tis maar een koekblik.
Het hele gedoe kost me GVD wel 4 treden van m'n no-claim :(
 
Het was zeker een geslaagde dag, op het ongelukje van Takumi na dan.

Alleen het "toeren" over de 258 naar de Ring zelf is al geweldig, de Ring zelf vond ik een beetje minder maar misschien dat ik er gewoon wat vaker moet hebben gereden.

Ik elk geval tot de volgende keer.
 
;)

misc.php


Bijlage: 020609[1].jpg
 
Ik zie die foto's (en dan staat het nog stil). Ik baal nu al :(

Volgende x moet ik mee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
Net tgerug, kapot van de 800 km van vandaag....

Zal fff wat foto's bewerken, post ze vanavond nog!

Als ik je niet te veel vraag, zou jij mij alle foto's in de volledige resolutie kunnen sturen naar pakar1@home.nl

Alvast hartelijk dank. :} :} :} :} :} :} :} :} :} :}
 
Het was zeker een geslaagde dag, op het ongelukje van Takumi na dan.

Alleen het "toeren" over de 258 naar de Ring zelf is al geweldig, de Ring zelf vond ik een beetje minder maar misschien dat ik er gewoon wat vaker moet hebben gereden.

Ik elk geval tot de volgende keer.
:^
Alhoewel ik het ongeluk dus helemaal gemist heb omdat ut achter me gebeurde
 
Lekker dagje gehad... :]

Langzame groep was wat klein (Alleen Bart en ik)
maar dat mocht de pret niet drukken.
Maar volgende keer wat meer langzaam...eehh
minder snel volk is welkom.. :) :)
Wat de pret natuurlijk wel drukte was de crash
van Takumi. ;(


Verder is het de rest bijna gelukt me over te
halen voor een rondje ring, maar de angst voor
overig verkeer en 'kortsluiting in de kop' als
ik een bocht niet denk te kunnen halen was toch
nog wat groter...

Bart is wel geweest...en als Bart het kan, kan ik
het natuurlijk ook }) }) ;)
Dus volgende keer beter.....misschien....
 
Zo zie je maar weer hoe ze tegen jou opkijken???

Hmmm, zoveel heb ik hier niet te vertellen hoor :+

en ehm...k heb Paul zn rondjes wel zien maken op de Ring, en daar kan ik alleen maar van opkijken :} ik denk iedereen hier trouwens :9~

EDIT: ik bedoel "tegen opkijken" natuurlijk ;)
 
Laatst bewerkt:
Hmmm, zoveel heb ik hier niet te vertellen hoor :+

en ehm...k heb Paul zn rondjes wel zien maken op de Ring, en daar kan ik alleen maar van opkijken :} ik denk iedereen hier trouwens :9~

Was maar een geintje hoor. En dat van de opkijken tegen Paul daar kan ik niets anders op zeggen als dat ik 't er volledig mee eens ben :}
 
Terug
Bovenaan Onderaan