9 juni naar de Nordschleife

Hebben jullie eigenlijk een vertrekpunt of verzamelpunt? Bij de grensovergang naar Aken bijvoorbeeld. Dan bij Kreuz Aachen eraf en de rest binnendoor rijden. Of hoe rijden jullie altijd :?

Ga jij ook mee dan? :? :?
 
Shit!! Ik wil ook mee met Mario kom ik dan.
Maar nu hoor ik weer dat er maar 95 decibel wordt toegelaten!!! Zijn ze er errug streng op?
 
Okee, ik hou m'n bek al. Niet lullen maar knallen!
Paul: zet mij maar bij de lijst. Ik ga mee!!!
Ik ben zeer zeer benieuwd...........
Nog nooit met de motor in Duitsland geweest....eindelijk doorknallen zonder flinters.
No limet!
 
Afstand ongeveer 350 KM. Heb de 26e vanaf almere gereden. Ik ben er de 9e helaas niet bij MOET WERKEN ;( ;( ;(

Robert :(
 
vanaf Den Bosch via de snelweg Venlo en dan de 61 downunder was 250 km....en dan nog terug....en dan nog naar jullie boomhutten toe :+
 
Ik heb mijn prioriteiten lijstje 'herzien' })
En ik ga mee mits ik 10 Juni geen tentamen heb.

Ow ja, minst snelle groep...want ik neem aan
dat we niet met zijn 20en tegelijk de 258 afgaan
dat schiet niet op.
 
Ik ga ook mee.
Moet het wel niet regenen!!

Ik woon in Heerlen, dus kan bij de Shell bij de grensovergang Heerlen-Aachen wachten :?

P.S. als er groepen zijn, zoals twistid zegt, dan de meest snelle graag (kan ik nog wat opsteken : })
 
Laatst bewerkt:
Tja de nordschleiffe, gemengde gevoelens over, de dag dat jullie zouden gaan (26 mei dacht ik) zijn we zelf een weekend gegaan, mooi weer toch wel, hele fijne dag gehad, totdat........
M'n kameraad e nvriend is voor onze ogen verongelukt, hup zo tegen de vangrail aan, hij zal helaas z'n ogen nooit meer open doen.
Probeer in vredesnaam je kop er bij te houden, dit wens ik niemand toe.
Gr, martijn
 
Tja de nordschleiffe, gemengde gevoelens over, de dag dat jullie zouden gaan (26 mei dacht ik) zijn we zelf een weekend gegaan, mooi weer toch wel, hele fijne dag gehad, totdat........
M'n kameraad e nvriend is voor onze ogen verongelukt, hup zo tegen de vangrail aan, hij zal helaas z'n ogen nooit meer open doen.
Probeer in vredesnaam je kop er bij te houden, dit wens ik niemand toe.
Gr, martijn

SHIT, SHIT, SHIT!
Dit zijn dus de berichten die je NIET horen/lezen wilt! ;(
Maar helaas zijn dit nog steeds de risico's van het motorrijden!!
Hééél veel sterkte gewenst voor jou én de nabestaanden '(
Altijd rottig om een vriend te verliezen, vooral als het op deze manier gebeurt!
Dus voor eenieder........... Houdt je kop erbij en ga ervan uit dat andere weggebruikers je gewoon niet zien!!!! |(
Is het gezondste!
 
Tja de nordschleiffe, gemengde gevoelens over, de dag dat jullie zouden gaan (26 mei dacht ik) zijn we zelf een weekend gegaan, mooi weer toch wel, hele fijne dag gehad, totdat........
M'n kameraad en vriend is voor onze ogen verongelukt, hup zo tegen de vangrail aan, hij zal helaas z'n ogen nooit meer open doen.
Probeer in vredesnaam je kop er bij te houden, dit wens ik niemand toe.
Gr, martijn
Gecondoleerd en HEEL VEEL sterkte !!!
 
Terug
Bovenaan Onderaan