9 juni naar de Nordschleife

PaulR1

MF veteraan
19 jan 2002
3.899
67
Weert
Daar 26 mei niet doorgaat :( heb ik maar een nieuwe datum geprikt. :)

9 juni

Mits het weer de 9e goed is, wie gaat er dan mee :? :?

De volgende mensen hebben tot nu toe ingeschreven.
Ikke, PaulR1
Merel
Frank Coppens
R1Maniac, maar die zien we daar, hij is er dan al.
Jarno vd Hurk
Fabian??
R1beest
HELLdesker
Gizzmo, maar die zien we daar, hij is er dan al.
Bart Schepers
Ohjajoh??
DR-DRE
Alexx
Maximum
Joris??
F.v.Rijn
twisted Paul
Takumi
Ciro M
Redgixx
Unstable
Bananeman 2002
Kawagroen
Tim
MagnificentR1 [R1-club]

Voorstel 9.30 verzamelen bij de Mac Nederweert. 9.45 vertrek, compleet of niet. Dus zorg dat je op tijd bent. Ik schat een dikke 30 minuten naar Tienbaan (Shell bij grensovergang Heerlen-Aken).Uiterlijk 10.30 vertrek bij Tienbaan.

Indeling groep:


Snelle groep:
PaulR1
Merel
Jarno vd Hurk
R1beest
HELLdesker
DR-DRE
Maximum
Joris??
F.v.Rijn
Takumi
Ciro M
Redgixx
Unstable
Bananeman 2002
Kawagroen




Ietsje minder snelle groep:
Alexx
twisted Paul
Bart Schepers

Nog niet bekend:
Frank Coppens??
Ohjajoh??

Ik zeg maar iets, jongens wie moet ik omzetten? :? :? :? :? :?
Schiet er maar eens op.
 
Laatst bewerkt:
Now w'ere tokking! Eindelijk een datum dat ik vrij ben (denk ik althans....).

Op voorhand wil ik dus zeggen dat ik een keer meega.....
 
Ik wil graag mee en zal dat waarschijnlijk ook wel doen, al zit ik nog wel te twijfelen omdat dit het weekend van de Ducati Club Races is op Assen.
 
Op 9 juni zijn Gizzmo en ik toch al in de Eifel.
Dus we zien jullie daar wel.

Morgen lijkt me idd niet zo'n goed plan.

Etienne
 
9 Juni hochzeit, ook niet verkeerd een bruilofje, trouwens ben ik vlak in de
buurt daar bij jullie Venray.
Hmmm... Hmmmmm... Ach nee laat ik het
ook maar niet doen, want zal wel flink
dubbel kijken. :9~

Groeten,
J.B.
 
Ik ben er bij samen met Supervisor....waarschijnlijk zitten we er zaterdag EN zondag :9~ maar das nog niet helemaal zeker....

We zullen wel weer met auto en trailer gaan :}
 
Waarom zitten jullie er dan al en ikke niet? :( :( :(

Jaarlijkse meeting :] van Europese leden van het US R1 forum. We komen al een paar jaar op die site. Gizzmo is al eerder op de meeting geweest, ik ben dit jaar de 'newbie' :)

Ben dus benoemd to BBQ-chef, verantwoordelijk voor het transformeren van vlees in iets waarmee je op de muur kunt schrijven :)

Etienne
 
moet je een std uitlaat hebben voor de ring of mag je ook met een "open" demper

Standaard ben je verzekerd van rijden, met een open pijp wordt t lastig....de grens is 95 DB sinds dit jaar...en wordt wel op gecontroleerd...ik heb geluk gehad elke keer..gewoon rustig rijden op het parkeerterrein en door de poortjes en als je geluk hebt ben je erdoor....maar als je t zekere voor het onzekere wilt nemen zet dan ff je originele erop, kleine moeite en je bent zeker dat je erop kan *D
 
Standaard ben je verzekerd van rijden, met een open pijp wordt t lastig....de grens is 95 DB sinds dit jaar...en wordt wel op gecontroleerd...ik heb geluk gehad elke keer..gewoon rustig rijden op het parkeerterrein en door de poortjes en als je geluk hebt ben je erdoor....maar als je t zekere voor het onzekere wilt nemen zet dan ff je originele erop, kleine moeite en je bent zeker dat je erop kan *D
100db(max) laten ze ook nog wel doorgaan...zelf van de meetman gehoord nadat hij mij gecontroleerd had.Mijn R1 meette iets van 105/107db...mocht er dus niet op..... :( :( :( :( :( :( :( '( '( '(
Volgende week rijd ik met de orginele demper richting de ring :] :] :] ....voor het geval ;) .....oja moet het verdomme wel goed weer zijn anders ga ik helemaal niet ;(
 
100db(max) laten ze ook nog wel doorgaan...zelf van de meetman gehoord nadat hij mij gecontroleerd had.Mijn R1 meette iets van 105/107db...mocht er dus niet op..... :( :( :( :( :( :( :( '( '( '(
Volgende week rijd ik met de orginele demper richting de ring :] :] :] ....voor het geval ;) .....oja moet het verdomme wel goed weer zijn anders ga ik helemaal niet ;(

Goed weer :? :? :? :?

Mietje....

;)
 
Hebben jullie eigenlijk een vertrekpunt of verzamelpunt? Bij de grensovergang naar Aken bijvoorbeeld. Dan bij Kreuz Aachen eraf en de rest binnendoor rijden. Of hoe rijden jullie altijd :?
 
Terug
Bovenaan Onderaan