9 juni naar de Nordschleife

Wel erg veel zin in maar JEZUS het is wel een tering eind. Word er nog ergens afgesproken???
 
Hep vandaag definitief kunnen ruilen zodat ik om 10:00u klaar ben met werken in Roermond. Ik heb nu al reuzezin!!!!!!!

Het weer belooft volgens alle voorspellingen goed te worden en de groep groot, dus ik hoop dat een superdag gaat worden.
Zijn er mensen die mij wat tips kunnen geven waar ik op moet letten als ik de nordschleife opga? In de spiegels kijken klinkt logisch maar dat rechts blijven zie ik niet zo zitten in een rechterbocht, das dan nml de ideale lijn..... En het lijk me fijner voor snellere passanten als ik daar dan NIET zit.....

Wil ontzettend graag de ring op maar ben toch een beetje huiverig....OVERTUIG MIJ dat ik het moet doen....(en niet andersom.... :} :} :} :} :} :} :} :}
*D *D *D *D *D *D *D *D *D *D *D *D *D *D *D *D *D *D *D *D *D *D
 
Ja boys, ik ben weer in het land :+ :+ :+

Ik heb ff de post van 2 weken door zitten worstelen en daar zat een uitnodiging van Suzuki Nederland bij voor zondag 9/6.

Ik pleur die uitnodiging natuurlijk zo de afvalbak in als het mooi Eifelweer is :} :} :}

PaulR1, zet mij voorlopig maar op de lijst.

Uiteraard tuf ik gezellig met Mario en Maximum mee naar Weert en verder. 9.30uur McDonalds Nedeweert???

Oja, ik heb mijn brommer nog steeds uit elkaar liggen. Moet nog ff klussen om dat ding weer in zijn jassie te proppen. Btw er is niet met mijn brommer aan de hand hoor *D Hij loopt nu echt als een TGV :] :] :] :] :]
 
alleen de weg ernaartoe is al gaaf!! das al een reden op zich om mee te gaan. Mijn eerste keer was vorig jaar met de R1 club, ik had m'n R1 toen nog maar HEEL kort. Ben wel meegegaan, was s'avonds HeLeMaAl KAPOT!! maar toch een superdag geweest, de wegen zijn zoooooo mooi, het circuit zooooooo gaaf.
 
Wil ontzettend graag de ring op maar ben toch een beetje huiverig....OVERTUIG MIJ dat ik het moet doen....(en niet andersom....
Lees Ben Lovejoy's site. Daar staat allerlei informatie op, o.a. over veiligheid, "vijf gouden regels", etc.

Of je dan nog wilt gaan is up to you, ik ga in ieder geval zeker mee a.s. zondag maar weet nog niet of ik de baan op ga. Zoals Unstable al zei: de weg er naartoe is al de moeite waard.
 
Laatst bewerkt:
Ik woon op 75km van de ring en wil het weer voor jullie in de gaten houden (voor de gene die niet een halve dag wil rijden om hier in de regen te staan). Op het moment voorspellen ze rond 15° en bewolkt, maar die praatjesmakers.....Ik zal hier zaterdag schrijven wat voor weer het wordt.

Helaas moet ik werken dit weekend, anders had ik graag ff komen kijken met mijn nieuwe cbr. Die heb ik ook nog niet kunnen ophalen want het heeft hier de hele dag stront met haakskes geregend.
 
van de site die bananeman gaf :

On the first there is a rider leaning about ten degrees from vertical. This rider, when he comes to a corner that is sharper than he initially thought, thinks I'm over as far as it's possible to lean and to lean any further would be impossible. So he straightens up and brakes in the corner, causing him to run wide and off the road / track.

That would be me.. :( :(


Maar eehh, 9:30 Nederweert 10:45 Grensovergang :z
Gaan jullie nog een schoonheidsslaapje doen of zo }) })

;)
 
Wil ontzettend graag de ring op maar ben toch een beetje huiverig....OVERTUIG MIJ dat ik het moet doen....(en niet andersom.... :} :} :} :} :} :} :} :}
Gewoon doen, is echt geen probleem. Ik heb er zelfs toerbussen zien rijden en jij bent toch wel sneller dan zo'n grote lompe bus ;)
 
Laatst bewerkt:
Ik ga alleen maar mee voor de rit mee/terug in principe (B258). :]

De "worsten" moeten aardig te nassen zijn op de ring!! :9 Lekker lauw cola'tje erbij!!! ;)

Nu maar hopen dat het weer een klein beetje meewerkt!!
 
Ik woon op 75km van de ring en wil het weer voor jullie in de gaten houden (voor de gene die niet een halve dag wil rijden om hier in de regen te staan). Op het moment voorspellen ze rond 15° en bewolkt, maar die praatjesmakers.....Ik zal hier zaterdag schrijven wat voor weer het wordt.

DOEN!! :}

EDIT moet btw wel een genot zijn om zo dicht bij de Ring te wonen :9~
 
Laatst bewerkt:
Voorstel 9.30 verzamelen bij de Mac Nederweert. 9.45 vertrek, compleet of niet. Dus zorg dat je op tijd bent. Ik schat een dikke 30 minuten naar Tienbaan (Shell bij grensovergang Heerlen-Aken).Uiterlijk 10.30 vertrek bij Tienbaan.

En daarna.... ieder voor zich en god voor ons allen??????

Graag commentaar.....
 
Hep vandaag definitief kunnen ruilen zodat ik om 10:00u klaar ben met werken in Roermond. Ik heb nu al reuzezin!!!!!!!

Het weer belooft volgens alle voorspellingen goed te worden en de groep groot, dus ik hoop dat een superdag gaat worden.
Zijn er mensen die mij wat tips kunnen geven waar ik op moet letten als ik de nordschleife opga? In de spiegels kijken klinkt logisch maar dat rechts blijven zie ik niet zo zitten in een rechterbocht, das dan nml de ideale lijn..... En het lijk me fijner voor snellere passanten als ik daar dan NIET zit.....

Wil ontzettend graag de ring op maar ben toch een beetje huiverig....OVERTUIG MIJ dat ik het moet doen....(en niet andersom.... :} :} :} :} :} :} :} :}
*D *D *D *D *D *D *D *D *D *D *D *D *D *D *D *D *D *D *D *D *D *D

Nou, als je niet in de spiegels wilt kijken heb je nog de volgende mogelijkheid. Vraag of je een rondje achter Jeurund aan mag rijden. Die is dit weekend ook daar, dus de spiegels kun je weggooien. ;)
 
Voorstel 9.30 verzamelen bij de Mac Nederweert. 9.45 vertrek, compleet of niet. Dus zorg dat je op tijd bent. Ik schat een dikke 30 minuten naar Tienbaan (Shell bij grensovergang Heerlen-Aken).Uiterlijk 10.30 vertrek bij Tienbaan.
Rijden we in één of meerdere groepen naar de Ring, of zoekt iedereen het zich maar uit? Misschien is het originele idee van een snelle en een langzamere groep een goed idee??

Anyway, ik ben pas 1x op de Ring geweest en heb geen flauw idee meer hoe ik er moet komen, dus ik rijd sowieso achter iemand aan.

Wij (ZX6R 2001, ZX6R 2000, Porsche 911 :) ) zijn iig om 10:15 bij het tankstation. Misschien handig om in de lijst aan het begin van het topic erbij te vermelden??? -> Bananeman2002, Kawagroen, Tim.
 
Laatst bewerkt:
Rijden we in één of meerdere groepen naar de Ring, of zoekt iedereen het zich maar uit? Misschien is het originele idee van een snelle en een langzamere groep een goed idee??

Anyway, ik ben pas 1x op de Ring geweest en heb geen flauw idee meer hoe ik er moet komen, dus ik rijd sowieso achter iemand aan.

Wij (ZX6R 2001, ZX6R 2000, Porsche 911 :) ) zijn iig om 10:15 bij het tankstation. Misschien handig om in de lijst aan het begin van het topic erbij te vermelden??? -> Bananeman2002, Kawagroen, Tim.

Sorry, had jullie even over de kop gezien, maar jullie staan er nu bij.
 
Nou, als je niet in de spiegels wilt kijken heb je nog de volgende mogelijkheid. Vraag of je een rondje achter Jeurund aan mag rijden. Die is dit weekend ook daar, dus de spiegels kun je weggooien. ;)
Met een sleepkabeltje er tussen..... :?
 
Terug
Bovenaan Onderaan