9 juni naar de Nordschleife

ff over snelle en minder snelle groep...
mijn tweetakt brommer rijd makkelijk 200, maar ik bepaal zelf altijd hoe snel ik rij. als ik in een groep sneller ben, dan draai ik gas terug. als zo’n groep sneller is dan ik, dan jammer… ik bepaal mijn eigen tempo. Iedereen heeft eigen rijstijl en allemaal verschillende motoren. Bijna allemaal.. ik heb dus geen R1 :) . Ik ben nog niet levens moe.
Dat is hier niemand, en ik denk dat iedereen zijn snelheid wel terugschroeft wanneer het hem te hard gaat. Ik in ieder geval wel.
 
Unstable, je gaat dus ook? En je komt uit Lelystad toch?

Zo ja, hoe laat, waar etc......
 
Als alle ontmoetings- en vertrektijden bekend zijn en bevestigd, kunnen die dan nog ff gepost worden om misverstanden te voorkomen!
 
Ga wel mee, als publiek! Maar ik ga waarschijnlijk met de auto, is ook beter voor mijn achterband. Ik zie jullie zondag wel :)
 
Idd Supervisor en ik gaan morgen al met de trailer en een aantal vrienden met de auto....voorspellingen voor zaterdag waren beter als voor zondag, dus maar besloten om zaterdag igg maar te gaan, kunnen we voor zondag altijd nog zien.....maar Paul, als we gaan gaan we dus met de auto en trailer, dus je hoeft ons niet in een groep in te delen :) ....en anders zou t een HEEEL langzame groep worden met zon trailertje :+
 
Dan moete we wel erg hard gasse om 10:00 in weert te zijn :z :P Dus zet je wekker maar wat eerder... :P

Om 10.00 uur in Weert? dan ben je dus mooi te laat. Zie het eerste topic, en denk er om, tijd is tijd, en dus vertrekken we dan, compleet of niet. Anders staan de mensen die wel op tijd zijn zich weer te ergeren.... :( Dus zorg er in godsnaam voor om op tijd te zijn!!!! |(
 
O ja, Bart Scheepers heeft me ook al gezegd dat ie
met de minder snelle groep meegaat.

Dus, die kan ook verhuisd worden..
En de afvallers bij de snelle groep kunnen nog
altijd aansluiten }) })

yep..B258
 
Laatst bewerkt:
Om 10.00 uur in Weert? dan ben je dus mooi te laat. Zie het eerste topic, en denk er om, tijd is tijd, en dus vertrekken we dan, compleet of niet. Anders staan de mensen die wel op tijd zijn zich weer te ergeren.... :( Dus zorg er in godsnaam voor om op tijd te zijn!!!! |(
Dat zeg ik...Gamma :P
Bedoel ook 09:00...anders kan ik netzo goed met de trein kome als ik om 08:00 uit zoetermeer rijd en 10:00 pas in weert wil zijn :P
 
Op vrijdag 07 juni 2002 17:02 schreef Maximum het volgende:Jij kan de pest krijge met je trein :P
enne, hangt ervanaf hoe ver het gas open gaat...08:00 van zoetermeer weg, 08:15 van shell gouda weg, en gas open })

Zou ik niet doen............ :P
In 45 min naar Weert rijden is vragen om problemen met Justitie! 8-)
Hou je maar gewoon in beetje in! Je moet jezelf óók weer een beetje inrijden hoor!
:] :] :]
 
voor de westerlingen...met Gixx afgesproken, in principe, als ut mooi weer is enzo... 08:15 bij de shell op de A12, net voorbij gouda...
Bij de shell voorbij Gouda?,dat is omrijden voor de Delftenaren....ik rijd vanaf Delft richting Rotterdam dan richting Breda...dan rustig richting Weert.
 
yep! Dat bedoelde ik. :)

Dit topic staat zo laag, dat leest bijna geen hond
meer, hooguit de mensen die al ingeschreven hebben. :(
 

Dus niks eigenlijk meer...


IK HEB ER ZIN IN!!! :] :] :] :]

hmm...als Jarno niet meegaat en Joris gaat op
eigen gelegenheid dan hebben we nog zo'n 16 man.

Misschien beter in 2* 8 opsplitsen, mochten er
een paar afvallen onderweg kkunnen die al gezamenlijk
groepje verder, ik ken de weg ondertussen, dus
ik kom er wel 8-) :]
 
Laatst bewerkt:
Bij de shell voorbij Gouda?,dat is omrijden voor de Delftenaren....ik rijd vanaf Delft richting Rotterdam dan richting Breda...dan rustig richting Weert.

Volgens de boys zou het makkelijker rijden zijn via de A2 i.v.m. de vele weg opbrekingen e.d.We zouden het voor 1x kunnen proberen R1 Beest.
 
Terug
Bovenaan Onderaan