9 juni: Suzuki Clubdag

Fast Bas

Black bikes matter
Donateur
1 mrt 2002
2.012
1.392
Regio Eindhoven
Ter info, dit ontving ik via GSX-R House:

Nationale Suzuki Motorfiets Clubdag 2002

In nauwe samenwerking met de Suzuki motorfiets-merkenclubs organiseert B.V. NIMAG op zondag 9 juni de Nationale Suzuki Clubdag. Op deze dag stelt de Suzuki-importeur zijn pand en terreinen in Heinenoord weer ter beschikking. Heinenoord ligt aan de A29, even ten zuiden van Rotterdam, afrit 21.

Belangrijk onderdeel van deze dag is natuurlijk het gemeenschappelijk collectief belang in combinatie met een stuk aangenaam samenzijn. Maar voorts zal er een tal van attracties zijn zoals presentaties van de clubs, kraampjes met clubartikelen, onderdelen en accessoires, diverse demonstraties, muziek, catering en natuurlijk de toerrit in de omgeving. Iedereen is van harte welkom, aan het bezoeken van deze clubdag zijn verder geen kosten verbonden.

Ontvangst is tussen 11.00 uur en 13.00 uur met (gratis) koffie en cake. Om circa 13.00 uur volgt er een kort, officieel gedeelte. Indien daarvoor belangstelling bestaat, kan er om 15.00 uur worden meegereden in een Toerrit in de omgeving. Om 16.00 uur komt er een eind aan deze Nationale Suzuki Motorfiets Clubdag.

De deelnemende merkenclubs zijn:

Bandit Club
Suzuki T & GT Liefhebbers Club
Intruder Owners Club Holland
Suzuki Savage Club
SV Contact
GSX-R Contact
Suzuki Cavalcade Club
 
moet nog even nadenken of ik mijn ouwu blom nog mee zal nemen .
maar is wel een uitdaging :) :) .

groetjes from gelderland.
 
Terug
Bovenaan Onderaan