Op maandag 10 maart 2003 22:11 schreef Redgixx het volgende:Ik heb jou pasfoto wel gezien
En ik heb um ff uitvergroot
(Afbeelding)
[me]Sigma vraagt zich af of Fabian in zo een toestand even snel is op de schleiffe[/me]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Op maandag 10 maart 2003 22:11 schreef Redgixx het volgende:Ik heb jou pasfoto wel gezien
En ik heb um ff uitvergroot
(Afbeelding)
Volgens de huidige weerberichten wordt het naar het weekend toe steeds mooier, dus komend weekend met de bike naar de Nordschleife ?
Whaaaaaaaaaaaauuuuuuuuuuuuuuuuuuuu whauuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu .ik kom niet meer bij hierroo in Delft.Wat ben je toch ook een pestkop zeg Gerco....maar ik vind het wel gaaaaffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffOp maandag 10 maart 2003 22:11 schreef Redgixx het volgende:Ik heb jou pasfoto wel gezien
En ik heb um ff uitvergroot
(Afbeelding)
Ikke niet, heb nog steeds geen pak.....
Op dinsdag 11 maart 2003 21:52 schreef R1beest het volgende:Gerco gaat er ook steeds slechter uit zien sinds zijn vaderschap
Op dinsdag 11 maart 2003 22:58 schreef Fabian het volgende:Tsja, zelfs zn motoren keus gaat erop achteruit Die ouwe was toch TEveel
Op dinsdag 11 maart 2003 23:04 schreef Gizzmo het volgende:hihi
Op de BMW-stand in Genève hadden autoliefhebbers alleen maar oog voor de M3 CSL, een speciale lichtgewichtversie van de M3.
De BMW M3 CSL (Coupé Sport Lightweight) is ontwikkeld met maar één doel: een rondje op de Nürburgring afleggen in minder dan acht minuten. Daarmee zou deze BMW dan ook meteen de eerste productiewagen zijn die onder die grens komt.
De rest staat hier
Ik heb nog een mooi Kawasaki pak hangen, knal groen natuurlijk, past je vast wel.... je mag hem een weekendje lenen hoor
..Hij is mooi hoor En die Termignoni's er onder laten hoor Dan duw je 'em toch even langs de slagboom op 'de Ring'
Afgelopen weeekend is er weer een bijeenkomst geweest tussen de Nurburgring GMBH, de politie en de gebruikers van de Ring. Er zijn een aantal goede zaken uit naar voren gekomen.
Er was een voorstel gedaan om gewone Ring-rijders (wel met ervaring en via een selectie) mee te laten rijden tijdens de open-dagen om toezicht te houden en eventuele ongevalsplekken eerder veilig te stellen. Deze Marshalls krijgen een duidelijk vest aan met daarop "Streckensicherung" vermeld. Goede zaak vind ik!
Er komen ook een 6-tal waarschuwingslichten die ingeval van gevaar worden aangezet. Zeer goede zaak mijns inziens. Die lampen zullen worden aangezet dmv sms-jes van de Streckensicherung. (dit aangezien de bekabeling rond de Ring erg slecht is). Met een beetje geluk staan deze lampen er binnenkort al.
Geluidsmetingen worden doorgezet. Iedereen is er blij mee, maar de gebruikers hebben aangegeven dat ze de metingen nu niet eerlijk vinden verlopen. Er komen dus waarschijnlijk vast markeringen enzo op de weg te staan om zo een juiste en vaste hoek van meting te hebben. Ze hebben ook voorgesteld om eventueel langs de baan metingen te verrichten, maar dat is nog maar een voorstel. (open pijpen kun je dus echt gaan vergeten helaas )
Ik heb dit via wat andere forums gevonden en wilde het jullie ook laten weten
Op woensdag 12 maart 2003 20:25 schreef Blade10 het volgende:De eerste twee punten zijn zéker een verbetering, ik kan echter geen verband leggen tussen geluidsmetingen en veiligheid .
Fabian, stond er vorig jaar ook max. 95 dB(A) op de Nürburgring homepage? Na afloop van mijn geluidsmeting stond de man fronsend naar zijn dB-meter te kijken. Ik vroeg hem of ik het circuit op mocht waarop hij zei, "Dass war ziemlich knapp, 99,6 dB(A)!", waarop ik vroeg wat dan het maximum was. Het antwoord is 100 dB(A).
Op woensdag 12 maart 2003 21:58 schreef Fabian het volgende:Heeft inderdaad niets met veiligheid te maken, maar alles met milieu en omwonenden. EN om de lokale politiek een beetje te paaien door te laten zien dat ze milieu wel belangrijk vinden enzow....Klopt, 95DB is de grens, maar ze gedogen tot 100DB Ligt vooral aan de manier van meten denk ik...nu heb je erg veel omgevingsgeluid enzow....dus de meting is niet 100% waterdicht...vandaar dat ze de grens tot 100 trekken