9 maart stuntshow assen

Crashing Biggel

MF veteraan
18 jun 2001
1.231
5
Oisterwijk
voor al wie er zin/tijd voor heeft .
9 MAART OP ASSEN
dit is een dag voor eigenlijk auto`s maar aangezien ik nog 1 van de organisators ken van mijn "ilegaal sprinten " periode ben ik uitgenodigt om een show te geven in de pauze voor 10.000 man publiek (althans dat verwachten ze net als 17 feb 2002 in zandvoort)
voor al die die dag gewoon wat wil doen/zien .kom langs en vermaak je zelf
de gehele dag sprints , burnout wedstrijden en verder veel bedrijven en omgebouwde automobielen .
 
Hebbie die flyer redbullman?

die witte honda op de voorkant was vorige week nog bij ons voor materiaal (CLARION)

maruh die evenement heet: "auto-MAXX streetpower edition"

as ik tijd heb ga ik misschien wel kijken, voor mij wel ver weg trouwens assen :(
 
maar misschien voor de mensen die wel is op TT circuit willen werken bij trainings dagen en wedstrijden

kunnen zich altijd aan melden bij TT circuit met een beetje mazzel kan je dit jaar nog je eerste diensten draaien

15 maart is namelijk de instructie dag
je kan bellen naar 0592-380381
of e mailen naar k.ten.hoeve@tt-assen.com

wat houd het precies in
een aantal dagen per jaar motor rijvaardigheids trainingen auto en of motor wedstrijden dienst doen
je krijgt er een vrijwilligers vergoeding van 12 euro voor zeg maar (benzine geld)
verder hoop lol en wie weet kan je met de TT rossi wel uit de grind bak helpen :+
een aantal feestjes per jaar
en ieder jaar krijg je gratis het wegracemotor jaar boek thuis gestuurd
en niet te vergeten krijgt iedere baco dan een pasje voor zich zelf en partner pas om iemand zoals vriend, vriendin, oma en opa etc etc mee te kunnen nemen
 
ok ff omhoog schoppen deze topic


wie o wie zijn er dit weekend op het circuit bij de legale straatraces ??
 
ik heb ff gekeken alleen ik heb je wheely's zien maken tijdens de sprint
wel de jongens op de gele suzuki's echt aan het werk gezien
 
Ben ook ff heen geweest, op de motor natuurlijk. Was fucking druk bij die kassa's.... ben eigenlijk maar 1 of 2 uurtjes binnen geweest en toen had ik weer zin om te :] ... Was wel leuk, alleen er waren niet echt veel mensen op de motor.
 
heb je die rode honda nog zien staan ?? das de mijne tenminste als je je motor bij welcom center hebt neer gezet
 
sorry nie gezien.......wat voor Honda was het overigens??

Ik heb zelf een rode Honda CRX gehad en ging hier ook altijd mee naar de Japanse Autofestivals en CRX Club Meetings.
 
dat zeker maar goed er komen er nog 4 op assen dit jaar ik denk dat het nog wel drukker zal worden dan nu er 1 verreden is en de twijvelaars overgehaald zijn
 
heej biggel.. heb ik je toch nog gevonden hier ;) Maar aan racen do eik niet.. Keurig aan de snelheid hou ik me .... O-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan