9 Mei MSL Assen

Heeft MSL eigenlijk een beleid wat te doen met mensen die zich in een verkeerde groep hebben ingeschreven? Er zou bijgestuurd worden na een paar sessies maar in de middag waren er nog steeds meerdere in groep 4 waarvan hun snelste ronde >2.05 was. Laat staan hun gemiddelde ronde.

Omdat er niet is bijgestuurd neem ik aan dat er geen betere kandidaat was uit een langzamere groep? In dat geval kan je ze dan niet beter naar huis sturen aangezien ze zichzelf verkeerd hebben ingeschreven? Nu was het bij tijd en wijlen ronduit gevaarlijk. Een aantal van die langzamere rijders keken net zoveel achterom als vooruit en gingen soms plaats maken. Geloof dat ik op mijn voorwiel door madijk ben gegaan omdat iemand besloot zijn gas los te laten en ineens naar rechts te komen om "plaats" te maken.

Dat is inderdaad een groot probleem met vrijrijden dagen. Zeker met mooi weer. Mensen schrijven zich in waar het nog niet vol is. Heb een paar keer zo’n geintje gehad bij insturen meeuwenmeer. Sommige mensen schijnen daar een rempunt te hebben, levensgevaarlijk!
 
Ik zag na een paar sessies wel dat ze de snelste rijders uit groep 3a naar groep 4 hebben gezet. Neem aan dat er toen ook mensen uit groep 4 zijn teruggezet.
 
Laatst bewerkt:
Ai dat is zuur!

Had desnoods ff hier een berichtje geplaatst, ik kijk vaak tussen de sessies door als ik even tijd over heb nog wel even op motor-forum.

Ik heb ook altijd wel een krat met diverse reserve spullen bij me en had daar ook nog wel een rempomp in liggen (geen luxe radiale pomp ofzo, maar beter een goede gewone rempomp dan niet rijden ;) )

Ach balen! We hebben wel een berichtje op facebook laten zetten in zo'n groep voor circuitrijders. Daar helaas geen reactie op.
Het betrof trouwens een Suzuki GSXR600, we hebben hem natuurlijk wel nog even laten stan, maar om een uur of 15.00 toch maar naar huis gereden. Was erg balen inderdaad.

1 voordeel, die tas met reserveonderdelen vergeten we in ieder geval niet meer.
 
Terug
Bovenaan Onderaan