900RR Streetfighter

Woensdag kreeg ik dan toch eindelijk het bestelde uitlaatdeel binnen.
Gelijk alles bewerkt en pas gemaakt. En aan de buurman meegegeven.

Hoop dat ik vanmiddag nog m'n uitlaatje terug krijg van de buurman, nu hopen dat ik óók dit hoofdstukje kan afsluiten.

Van de motorzaak nog geen belletje gehad, dat de 4 O-ringen binnen zijn gekomen, des te meer tijd ik heb, dat ik vóór die tijd de bestelde spulletjes binnen krijg..
 
20200423_171525.jpg

Oeh staat dr goed :)
 
misschien dat verkeersdrempels en stoepjes wel iets worden om op te letten.

koplamp unit zit lekker strak tegen de vork aan :t
 
Valt reuze mee allemaal.. gehele uitlaat incl de bocht zit alles op gelijke hoogte.. en uiteraard met wat steun van de buren, op de bike gezeten en gekeken hoe plat we konden gaan, en dat was sws genoeg hahaha.. máár...... we gaan het zien..
Gaat het écht niet werken, wordt de pijp van het spruitstuk aangepast, zodat de bocht meer ónder de moteur zal komen..
 
Mijn hemel... Die ga je gegarandeerd aan de grond rijden, ik hoop voor je dat hij je achterwiel niet even op tilt en je op je snufferd eindigt. Als je er van overtuigd bent dat je hem niet aan de grond rijd kun je ook wel autobanden gaan monteren
 
Als je die niet aan de grond rijd, rij je alleen snelwegen:+

Maar inderdaad pas op, te diepe bocht naar rechts en dat ding komt vast te zitten tussen grond en motor en tilt m op, dat is zeker geen gekke theorie.

Heb je foto vanaf achterkant van de speling?
 
Ik wil je plezier niet bederven maar blijf het me afvragen... en dan voornamelijk voor jouw eigen bestwil ;)
 
Ach.. voor nu staat ie er mooi onder.. Of het praktisch is, komen we straks achter als die helemaal klaar is...
 
Als je voorzichtig probeert... het begint met slijtsporen... als je m in 1 keer platgooit dan gaat je achterwiel loskomen 😂
 
Vanmiddag eens begonnen met de velgen beetje op te knappen.
Deze waren flink verweerd en echt smerig...

Na een uurtje schuren, ging het na een tijdje met korrel 400 er wél mooi uit te zien.
 

Bijlagen

  • 20200428_182905.jpg
    20200428_182905.jpg
    984,1 KB · Weergaven: 25
Vanmiddag eens begonnen met de velgen beetje op te knappen.
Deze waren flink verweerd en echt smerig...

Na een uurtje schuren, ging het na een tijdje met korrel 400 er wél mooi uit te zien.
Hoe krijg je dat zo voor elkaar die rand?
 
Heb pak schuurpapier bij de Le Action gehaald.
Daarna eerst flink *droog* geschuurd met korrel 120, daarna met *nat* korrel 400..

Na een behandeling met Belgom Alu, zouden ze weer een beetje moeten shinen.
 
Heb pak schuurpapier bij de Le Action gehaald.
Daarna eerst flink *droog* geschuurd met korrel 120, daarna met *nat* korrel 400..

Na een behandeling met Belgom Alu, zouden ze weer een beetje moeten shinen.
Maar bedoel eigenlijk, net wiel erin?
 
Jah gewoon met wiel erin... beetje naar voren en naar achteren zetten.


IMG-20200428-WA0021.jpeg

En morgen de andere kant.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan