Mega Meeting 2005 vanuit Achterhoek via Arnhem

Roy "R"acing

MF huisraad
Donateur
10 aug 2003
84.587
36.099
Doetinchem (om en nabij)
Facebook
Instagram
Nou, makkelijk gezegd: We worden rond 11.00 in Veenendaal verwacht dus om ongeveer 9.15 verzamelen in Doetinchem bij de MacDonalds. Om een uur of 9.30 gaan we via Arnhem (Esso Velperbroek) door naar Veenendaal. (dus rond 10.00 zijn we wel in Velp) Als er iemand is die wel een leuke weg weet laat maar horen. Anders moet ik er eerst 1 zoeken. En daar ben ik eigenlijk te lui voor... :P (En heb ik waarschijnlijk toch geen tijd voor.)

Als je mee wil rijden met ons geef dan even door: Of er nog meer mensen met je mee rijden en of je je al in het algemene topic heb aangemeld van Phr3ak: Mega Meeting: 8 mei 2005 Als je hier typt dat je je nog niet heb aangemeld daar doe ik dat voor je. Als je verder nix zegt zet ik alleen je naam hier neer.

En het kan ff duren voordat ik je op de lijst zet. Zoveel ben ik niet thuis maar ik het komt goed.

Voor degene die het niet weten :? , de Mac in Doetinchem zit precies bij het bordje A18 op onderstaande kaart.

full


Enkele van deze watjes zullen niet komen omdat ze denken dat ze nat gaan worden morgen :P

Wie rijden er mee vanaf Doetinchem:

RoyR
p0ske
sponcebob
gsx-Rijtje
Tokiko
puppy power (Met vriendin als duo)
RGV250r
Kars
vfrdreamer
DucatIONI
Trancer
Flipmo
cop247
Al, Pines
MotoFoetsie
polman (ovv)
twojoes (ovv)
anthony (ovv)

Wie rijden er mee vanaf Velperbroek:

KPL
Z1000 girl
Catchdude
ka_zx12r
4honderd
trasos
4-tje
*Aphrodite*
Ms. Stuntie (Afhankelijk van agenda)
rvf400nl
Arnhem Falcon
Motor Hannes
Anthonyfzr600
litteldevel
blackninja
Unkie
TwoJoes
Speedking
Ren
weirda
walm96
spirit69
BertK
alwin1973
Ivan (Nl)
SteaN
Ilian (achterop bij .....)
Fotomichel
littledevel (met 1 of 2 man extra)
clarence (met vrouw)
 
Laatst bewerkt:
Wil eventueel wel met jullie mee rijden als er niet vanuit Apeldoorn iets georganiseerd wordt, heb daar namelijk al een balletje opgegooid.
 
Is goed , wist niet dat je het exclusief wilde houden.

Nee, begrijp me niet verkeerd. Je mag best mee rijden maar omdat ik eigenlijk voor 80% wel weet dat er een Apeldoorn topic komt en ik dadelijk met een lijst zit die voor geen meter klopt. Was een advies. Ik garandeer je dat je zat aanmeldingen krijgt.
 
Oke, ik begreep je even verkeerd, geen probleem.
Ik zie jullie daar wel.

Op vrijdag 11 maart 2005 01:23 schreef RoyR het volgende:
[...]

Nee, begrijp me niet verkeerd. Je mag best mee rijden maar omdat ik eigenlijk voor 80% wel weet dat er een Apeldoorn topic komt en ik dadelijk met een lijst zit die voor geen meter klopt. Was een advies. Ik garandeer je dat je zat aanmeldingen krijgt.
[/quote]
 
Nee, begrijp me niet verkeerd. Je mag best mee rijden maar omdat ik eigenlijk voor 80% wel weet dat er een Apeldoorn topic komt en ik dadelijk met een lijst zit die voor geen meter klopt. Was een advies. Ik garandeer je dat je zat aanmeldingen krijgt.
Denk dat er ook wel een grote groep vanuit het noorden langs Apeldoorn zal komen.
 
Vertrekpunt 3 minuten van mn huis vandaan, nezzo fijn :) *dichtbij n Mac wonen heeft dus toch zo zn voordelen :9 ) Maar rit is dus eigenlijk met moederdag, maarja, of ze nou `s ochtends, of `s avonds dr bloementjes krijgt maakt niet uit.... En is er dan iets speciaals waarvoor jullie dan in veenendaal willen uitkomen dan ????? Maar weet het nog niet zeker, maar wil misschien wel mee :] ...kkom zoiezo wel even kijken bij vertrek als ik echt niet kan, mayby tot dan ....greets
 
Heb r net gekeken en gepost RoyR (aangenaam naamgenoot *D )en wie weet hebben we elkaar al wel eens het pad gekruist op d motor .... greetings
 
Terug
Bovenaan Onderaan