Mega Meeting 2005 vanuit Apeldoorn

welke plek afspreken in Apeldoorn

  • Macdonalds/Esso

    Stemmen: 23 74,2%
  • benzinepomp A50

    Stemmen: 5 16,1%
  • motor Apeldoorn (Honda)

    Stemmen: 1 3,2%
  • ergens anders

    Stemmen: 2 6,5%

  • Totaal aantal stemmers
    31

solex

MF veteraan
20 okt 2002
8.148
5.477
Zutphen
Misschien is het leuk als er ook een groep vertrekt vanuit Apeldoorn.

We zouden kunnen verzamelen bij de Mac ( bekend startpunt voor elke KBer).

Dan lijkt me 10 uur wel een redelijke tijd,mocht er behoefte zijn aan een andere
tijd dan kan dat natuurlijk.

De Mac heeft een ruime parkeerplaats dus meldt je aan.
 
is goed :P

Is het niet makkelijker om vanuit Apeldoorn gezien te vertrekken bij de eerste benzine pomp op de A50 die je tegen komt :?

Die is voor iedereen te vinden, en is een paar minuutjes rijden vanaf Apeldoorn, en je zit dan gelijk op de route richting Veenendaal ;)
 
Laatst bewerkt:
is goed :P

Is het niet makkelijker om vanuit Apeldoorn gezien te vertrekken bij de eerste benzine pomp op de A50 die je tegen komt :?

Die is voor iedereen te vinden, en is een paar minuutjes rijden vanaf Apeldoorn, en je zit dan gelijk op de route richting Veenendaal ;)

Als goed is, is dat op de A50 pp. de Brink (ter verduidelijking :) )
 
Ik mag nooit verder dan het klaverblad vandaar dat ik de Mac voorstelde, die weet iedereen te vinden en je zit dan ook zo op de snelweg.
Maar de plek maakt me niet zo veel uit, als het maar een grote groep wordt.

Als goed is, is dat op de A50 pp. de Brink (ter verduidelijking :) )
 
Laatst bewerkt:
Ik ben er ook bij dit jaar.... ik lees nog wel waarvandaan we gaan rijden of de mac. of nij de A50....als het lekker weer is kunnen we eerst nog even spelen...... :P
 
Als we bij de Mac verzamelen kunnen we nog even over het KB of zoals Beginner zegt "even lekker spelen".
Anders laat een ieder zijn voorkeur even melden, net zo makkelijk.
Ik ben er ook bij dit jaar.... ik lees nog wel waarvandaan we gaan rijden of de mac. of nij de A50....als het lekker weer is kunnen we eerst nog even spelen...... :P

Bijlage: schater.gif
 
Ik ben er ook bij dit jaar.... ik lees nog wel waarvandaan we gaan rijden of de mac. of nij de A50....als het lekker weer is kunnen we eerst nog even spelen...... :P


spelen doe je maar in je eigen tijd, niet in de mijne :P

Bij die benzine pomp aan de A50 dus :)
 
Als de alcohol uit mijn bloed is dan ben ik ook van de partij. Maak ik eindelijk eens de "echte" meeting mee. Dit ligt vooral aan mijn rechterhand (bier hand).

Groetjes Yellow
 
is goed :P

Is het niet makkelijker om vanuit Apeldoorn gezien te vertrekken bij de eerste benzine pomp op de A50 die je tegen komt :?

Die is voor iedereen te vinden, en is een paar minuutjes rijden vanaf Apeldoorn, en je zit dan gelijk op de route richting Veenendaal ;)
nee })
 
Het is nu wel duidelijk wat voor een voorkeur jij hebt.
Als een ander ergens anders wil afspreken moet dat kunnen.

Mijn voorkeur is ook duidelijk, maar als blijkt dat men ergens anders liever afspreekt, dan pas ik mij daarbij aan.

De bedoeling is als groep naar Veenendaal te rijden.
De reden dat ik dit topic begonnen ben is o.a. om te kijken of er behoefte is om samen te gaan, maar ook waar we afspreken en hoe we rijden, rechtstreeks of via een alternatieve route.

Dus nu geen discussie's over welke plek, laat eerst je voorkeur blijken, dan zien we wel waar de meerderheid wil afspreken.

Dan ga je toch lekker in je uppie :P
 
Het is nu wel duidelijk wat voor een voorkeur jij hebt.
Als een ander ergens anders wil afspreken moet dat kunnen.

Mijn voorkeur is ook duidelijk, maar als blijkt dat men ergens anders liever afspreekt, dan pas ik mij daarbij aan.

De bedoeling is als groep naar Veenendaal te rijden.
De reden dat ik dit topic begonnen ben is o.a. om te kijken of er behoefte is om samen te gaan, maar ook waar we afspreken en hoe we rijden, rechtstreeks of via een alternatieve route.

Dus nu geen discussie's over welke plek, laat eerst je voorkeur blijken, dan zien we wel waar de meerderheid wil afspreken.


Jij opent een topic "vertrek uit apeldoorn" en komt uit zutphen, dat vat ik zo wie zo al niet ...

soms geen vriendjes in zutphen ofzo :?

:P
 
Dat jij niet zo snugger bent, weet ik nu wel.

Ik probeer hier iets te organiseren volgens het concept, meeste stemmen gelden.
Maar blijkbaar kunnen we niet iets afspreken zonder dat jij je zin probeerd door te drijven.

Maar de volgende keer mag jij het topic openen..... als je wat ouder bent, want je gedraagt je nu als een klein kind.

Laat anderen zich hier gewoon aanmelden en hun voorkeur uitspreken waar ze met elkaar willen afspreken.
Maar dat heb ik al tig keer gezegd, maar jij wil dat maar niet begrijpen.

Dus wat dacht je ervan dat wij tweetjes ons de eerste tijd eens op dit topic stil houden en gewoon afwachten wat de rest wil.

Denk je dat je dat kunt.........voor de duidelijkheid, het is dus de bedoeling dat je hier niet op reageerd.



Jij opent een topic "vertrek uit apeldoorn" en komt uit zutphen, dat vat ik zo wie zo al niet ...

soms geen vriendjes in zutphen ofzo :?

:P
 
Laatst bewerkt:
Ik ga ook mee vanaf Apeldoorn, aangezien ik van deventer kom :) .

Mij lijkt het het makkelijkst om bij de Mac aan de snelweg af te spreken ! Maar als jullie liever bij de benzinepomp afspreke ook best :)
 
Ik hoor net van Beginner dat ie me ook heeft aangemeld voor de meeting.... :}
Ik vertrek dan waarschijnlijk ook vanuit Apeldoorn.... Dat wordt een lekker stukje rijden, eerst A'dam --> Apeldoorn.... even spelen }) ... en dan door naar Veenendaal en Amersfoort.... Heb er al zin in!
 
he solex als ik kan ga ik mee ligt een beetje aan mijn vrouw waneer ze naar het ziekenhuis moet voor een operatie. zijn wij dan de enige mensen van de suzuki bandit club. je bent nu lid van de banditclub ik heb je ingeschreven op de beurs in utrecht.
 
Was een vlotte inschrijving, had s'avonds al via de mail bericht van jullie.
Zie je de 8e.
he solex als ik kan ga ik mee ligt een beetje aan mijn vrouw waneer ze naar het ziekenhuis moet voor een operatie. zijn wij dan de enige mensen van de suzuki bandit club. je bent nu lid van de banditclub ik heb je ingeschreven op de beurs in utrecht.
 
Voor jullie is de pomp op de A50 wel makkelijker.
De Mac is iets omrijden.
Maar houdt de poll maar gewoon in de gaten, dan zie je vanzelf wel waar er afgesproken word.
Als dit bij de Mac zou worden kun je altijd nog beslissen om samen met ons te gaan rijden.
Maar zoals ik al zei, check de poll.

tankstelle na apeldoorn is ook een leuke tussenstop voor de hoge noorderlingen :)
de McD is dan ff de verkeerde kant op ,toch .
 
Terug
Bovenaan Onderaan