'91 XJ600 Streetfighter met extra blok voor 400 euri

Zbignjew

MF veteraan
21 jun 2007
5.389
143
Vlaardingen
Leuke Streetfighter voor een mooie prijs. Bij de prijs inbegrepen zijn:

- Extra motorblok
- Nieuw Werkplaatshandboek
- Nieuwe BT45 banden (+-500km)
- Nieuwe Schijfjes + Blokjes voor (+-500km)
- Highway Hawk Drag-bar
- Bijna open (originele) uitlaten met brute brom
- Frame voor top-kuip
- Originele bovenste kroonplaat met verhoogde clip-ons
- Nieuwe koppelingshendel
- Nieuwe km-tellerkabel
- ev. met nieuw stuurkuipje


Meeneemprijs: 400e

De reden dat de prijs zo laag is is dat hij bij mij in de weg staat, ik wil er gewoon vanaf. Ik heb deze motor gekocht als vervanging voor mijn NTV rat, maar nauwelijks een maand nadat ik de XJ had gekocht, vond ik alweer een nieuwe Revere. Voor mij is de motor gewoon niet geschikt, want ketting. Daar rijd ik teveel kilometers voor.

Het is een opknapper. Accu is op. Maar je krijgt bij de verkoop een welliswaar niet passende maar wel goede andere accu. Verder heeft de motor lang buiten gestaan en lang stil gestaan, en dat heeft zijn sporen achtergelaten. Dus ook buitengewoon geschikt voor onderdelen. Ketting is nog OK, banden bijna nieuw, schijfjes + blokjes ook bijna nieuw. De motor is nu geschorst en staat in Delft.






Voor verdere info, mijn mail staat in mijn profiel
 
Laatst bewerkt:
Maak deze medestudent even los mensen!

In het echt is hij stuk gezellig dan je van de foto vermoed hoor:
avatar.JPG


:Y
 
dakje jeff, dankje :}

voor de mensen die zich nog laten afschrikken door mn avatar. die look is geboren op mijn ratbike, en stillaan verder ontwikkeld om het filerijden tot een beter einde te brengen. ik wordt nergens meer gesneden ;)
 
Wil je mij wat meer foto's met details (rondom) naar mijn email sturen wat in mijn profiel staat.

Thanks :W
 
Ziet er heel erg vet uit!

Maja je kent het verhaal, student en al 2 motoren op de stoep...

Succes met de verkoop!
 
@ Tim: Je hebt mail

@ Michiel: danku, ben ik t eigenlijk helemaal mee eens. maar hij heeft idd aandacht nodig, en daar heb ik de tijd en de plaats niet voor

@ Erik: danku, das voor mij ook de reden dat hij weggaat. Ik heb al 2 NTV's staan, en deze XJ erbij is gewoon teveel voor me. Ook student trouwes :P
 
hij is draaiend, accu ligt er nu wel uit, die staat binnen.

en de km-stand, tjah, dat is een grote vraag aangezien een teller ontbreekt :X
ik gok zo rond de 50k
 
Terug
Bovenaan Onderaan