Nordschleife 18 augustus

PaulR1

MF veteraan
19 jan 2002
3.899
67
Weert
Omdat het 11 en 12 augustus toch kl*te weer :( is hier alvast de vraag: wie heeft er zin om de 18e naar de Nordschleife te gaan?? :]

Ik weet zelf nog niet 100% zeker dat ik kan, maar denk het wel. :z

Geef ook even aan of je de Nordschleife op wilt, en ongeveer het aantal rondjes wat je er gereden hebt.


De volgende mensen gaan tot nu toe mee.

Motor-Forum

Ikke
R1Maniac ??
Mar1tin ??
DeGroteMuis
Redgixx
Blade10
Fabian
Joost
Fast Forward
Unstable ??
FrE-bLaDe ??
Duncan
Robert de Rooij
Saimonie

R1-Club

Jazzyr1 met 2 man....
LEE-ZJOO ??
MagnificentR1


Dus 13 man zeker, en nog 5 man met een vraagteken. Man zat dus......

Nog 2 nachtjes slapen en dan gaan we





 
Laatst bewerkt door een moderator:
De kans dat mijn motor dan al gerepareerd zal zijn is om en nabij nul... als hij al niet total loss verklaard wordt

mocht hij gerepareerd zijn:

k ga mee!

iets meer dan 10 ronden ervaring :)
 
Is afhankelijk van hoe 't met m'n motortrailer is.
Ben het ding aan het opknappen omdat ik het weekend daarna mee naar Zuid-Frankrijk wil, dus hij MOET klaar zijn.
Als 't effe kan ben ik erbij, en ga de baan op.

15 ronden Nordschleife gereden tot nu toe.

Etienne
 
Laatst bewerkt:
Zin zeker!!!!!!!!!! Willen..........uiteraard :} :} :} :]
Mogen en kunnen???????????? Géén idee :?
Ja, ik wil dan ook de baan op! })
Ervaring: +/- 140 rondjes :]

8-)
 
Weet nog niet 100% zeker of ik kan, maar de wil is er... *D
Wil absoluut ook nog even de Ring zelf op...
Ervaring: ongeveer 1 rondje...
Normale bochtensnelheid: ongeveer gelijk aan TP... (alleen ervaring zegt ook niets vinnik, kan ook tien rondjes rijden als een natte krant met max 120 km/h, dus ook maar effe deze extra vermelding...)
 
Zin zeker :} :} :} :} :}
Tijd?? moet ff het 1 en ander aanpassen :z :z :z :z
Of ik dan nog mag??? :? :? :? :? ik hoop het :} :} :}
Ervaring??? paar rondjes maar onder de 10 minuten zit ik wel }) }) }) }) }) })

U hoort volgende week zaterdag van mij :)
 
Hoi Paul,

Nog afgezien van het weer ben ik niet zeker, ik moet diezelfde avond voor mijn werk een week weg. Ik kan echter de koffer al pakken zodat ik gelijk in de auto kan springen als ik terug ben.

Aantal gereden ronden 160 schat ik :}

René :]

P.S. heb je mijn mailtje ontvangen en de Motorrad ingekeken v.w.b. de R1 tips & trucs?
 
Hoi Paul,

Nog afgezien van het weer ben ik niet zeker, ik moet diezelfde avond voor mijn werk een week weg. Ik kan echter de koffer al pakken zodat ik gelijk in de auto kan springen als ik terug ben.

Aantal gereden ronden 160 schat ik :}

René :]

P.S. heb je mijn mailtje ontvangen en de Motorrad ingekeken v.w.b. de R1 tips & trucs?

Ja, mailtje heb ik gehad, ga het blad morgen meteen halen.... Bedankt voor de tip. :}
 
Denk dat ik mijn video ook weer eens meeneem. Rene kan ze daarna voor mij op DVD branden. He Rene????

Slijmslijm....
:} :} :} :} :} :} :} :}

Ja hoor, ik ben van-alles-en-nog-wat aan het testen nu, zó gemakkelijk is het nu ook weer niet maar ik ben goed op weg... Ben de hd's een beetje aan het opschonen want ik heb 10-tallen GB's nodig met dat videogedoe! :(

Ik kwam net nog een fotootje tegen, dát was nog mooier dan de Ring...is dat mogelijk dan? Ja :}

full


VET voordeel, je zit in elk geval weer in de zon 8-) , beetje licht daarboven zoals je aan mijn ogen ziet...


René :]
 
He Paul (2FAST4YOU),

Ik was net in het dorp en zag die Motorrad liggen, het was helemaal geen Top-Test maar een gewone test...

Dat is het nadeel als je eerst op internet kijkt, de Top-Test is normaal gesproken juist een test waarin ze alle 'goodies & wannahaves' testen zoals aftermarket voorvorken, vering/demping elementen, stuurdempers, uitlaten en banden met daarbij uiteraard aanbevelingen wat je moet kopen en vooral moet laten liggen :}

René :]
 
He Paul (2FAST4YOU),

Ik was net in het dorp en zag die Motorrad liggen, het was helemaal geen Top-Test maar een gewone test...

Dat is het nadeel als je eerst op internet kijkt, de Top-Test is normaal gesproken juist een test waarin ze alle 'goodies & wannahaves' testen zoals aftermarket voorvorken, vering/demping elementen, stuurdempers, uitlaten en banden met daarbij uiteraard aanbevelingen wat je moet kopen en vooral moet laten liggen :}

René :]

Ja Rene, ik had hem al gekocht....
 
Omdat ik komende week nog vrij ben en volgende week Maandag m'n eerste werkdag weer is zou het voor mij beter uitkomen om gewoon te gaan als het mooi weer is dus dit kan ook doordeweeks zijn.

Zal je zien de hele week mooi weer en in m'n laatste weekend regen ;(

Gerco jij bent ook een bikkel dat er al weer zin in hebt om alles op de motor te doen en niet eventueel met een aanhanger ofzow. Ik vindt het vaak aardig klote dat stuk weer terug. Ik ga van de week passen of de motor achterin m'n busje past zoniet dan wordt het met de motor erheen toeren. Aanhanger is denk ook niet alles die 350km.
Van de week weet ik meer
 
Terug
Bovenaan Onderaan