Noord-Holland deel 14!

Curver

MF veteraan
7 nov 2003
1.521
0
Apeldoorn
full


Alweer 51 pagina's in deel 13, dus hoog tijd voor een nieuw hoofdstuk! 8-)

De vorige delen:
Noord Holland : A7, A9, Schiphol enz......
Noord Holland : Deel 2............
Noord Holland : Deel 3 !!
Noord Holland: Deel 4!!
Noord Holland Deel 5!
Noord Holland : Deel 6
Noord-Holland: Deel 7 !!!!!
Noord-Holland: Deel 8 !!!
Noord Holland : Deel 9 !!!
Noord-Holland Deel 10
Noord-Holland topic: Deel 11
Noord-Holland deel 12!
Noord-Holland deel 13!


:] Op het nieuwe seizoen!!! :]

[edit]Vanwege de onduidelijkheid rondom de Akermaat ff een plaatje:
full


en een filmpje:
Rondje Akermaat
[/edit]
 
Laatst bewerkt:
Hier ook even dan want ik heb jeuk in m'n hele lijf!

:} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :}

DE ZOMER BEGINT!!!!


Ik ga zaterdagochtend m'n motor ophalen en kom er zondagavond pas weer vanaf :P




Dussss, a.s. zondag de eerste Akermaat-meeting van het jaar om 13:00 uur???
 
Damn 14 alweer...

de boys from Amsterdam willen op zondag om 11:30 ook al gaan toeren....wordt een drukke dag...

hoe lang blijven jullie op de Akker...?
 
Damn 14 alweer...

de boys from Amsterdam willen op zondag om 11:30 ook al gaan toeren....wordt een drukke dag...

hoe lang blijven jullie op de Akker...?



Wie zijn de boys from Amsterdam dan??

Groeprijden laat ik even schieten.... eerst inrijden + voorjaarsgroenigheid eruit rijden ;)
 
Hier ook even dan want ik heb jeuk in m'n hele lijf!

:} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :}

DE ZOMER BEGINT!!!!


Ik ga zaterdagochtend m'n motor ophalen en kom er zondagavond pas weer vanaf :P




Dussss, a.s. zondag de eerste Akermaat-meeting van het jaar om 13:00 uur???

Zou graag willen maar helaas motor moet eerst naar Hyperpro, door een drukfout in de handleiding zit ik nu nog met een veerweg van twee cm.... :(
 
Ik ben van de wereld geweest zeg.... 5 dagen geen internet ...de Cebit 2005 beurs in Hannover 3 dagen afgelopen, 1 halve week deverhuizing van mn werk gecoordineerd... ;x

gister avond trouwens gelachen.. kwam op de A200 ter hoogte van sloterdijk bij het stoplicht een rode zx6r uit 98 tegen de eerste SS die ik spot in dit jaar(!), je kent het wel ..elkaar aankijken en dan gruwlijk weg spuiten.. ik kijk ff uit mn ooghoeken of die gast nog bij blijft ..zie ik alleen een voorwiel in de lucht ..dus hoppa in z'n twee ook omhoog en ik bleef hem met een nette marge voor *D

De rest van de stoplicht sprintjes heb ik de kwak maar echt uit z'n ingedutte motor gedrag gehaald dus verder was hij geen partij voor me ..maar ik heb hem maar mij laten inhalen omdat de 50KM/u wegwerkzaamheden bordjes nog steeds niet zijn weg gehaald B| .

..blaat verhaal ..eerste wheely is weer een feit het seizoen is weer begonnen :]

Hugo sorry voor de late reactie maar ik totaal geen mogelijk gehad je behoorlijk te woord gestaan. m'n mobiel is ook naar z';n grootje gegegaan op de beurs :/
m'n e-mail werkt weer en je kunt me telefonisch morgen bereiken op de meel die ik zojuist heb kunnen verzenden.

mzzl So

 
Laatst bewerkt:
Ik ben van de wereld geweest zeg.... 5 dagen geen internet ...de Cebit 2005 beurs in Hannover 3 dagen afgelopen, 1 halve week deverhuizing van mn werk gecoordineerd... ;x

gister avond trouwens gelachen.. kwam op de A200 ter hoogte van sloterdijk bij het stoplicht een rode zx6r uit 98 tegen de eerste SS die ik spot in dit jaar(!), je kent het wel ..elkaar aankijken en dan gruwlijk weg spuiten.. ik kijk ff uit mn ooghoeken of die gast nog bij blijft ..zie ik alleen een voorwiel in de lucht ..dus hoppa in z'n twee ook omhoog en ik bleef hem met een nette marge voor *D

De rest van de stoplicht sprintjes heb ik de kwak maar echt uit z'n ingedutte motor gedrag gehaald dus verder was hij geen partij voor me ..maar ik heb hem maar mij laten inhalen omdat de 50KM/u wegwerkzaamheden bordjes nog steeds niet zijn weg gehaald B| .

..blaat verhaal ..eerste wheely is weer een feit het seizoen is weer begonnen :]

Hugo sorry voor de late reactie maar ik totaal geen mogelijk gehad je behoorlijk te woord gestaan. m'n mobiel is ook naar z';n grootje gegegaan op de beurs :/
m'n e-mail werkt weer en je kunt me telefonisch morgen bereiken op de meel die ik zojuist heb kunnen verzenden.

mzzl So



Is okee Slo, heb trouwens nog geen mail gehad hoor :? hmosch<at>lycos.nl is het beste....



En mensen kom op hee!!!! Ik wil zondag de hele parkeerplaats vol hebben staan!! :}
 
Terug
Bovenaan Onderaan