Mega Meeting vanuit Noordoost Polder/Flevoland

Verzamelpunt waar??

  • Lelystad

    Stemmen: 1 7,1%
  • Almere

    Stemmen: 4 28,6%
  • Dronten

    Stemmen: 8 57,1%
  • Biddinghuizen

    Stemmen: 0 0,0%
  • Zeewolde

    Stemmen: 1 7,1%
  • Swifterbant

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    14

Bono©

MF veteraan
28 nov 2004
11.885
0
In navolging van vele andere MFMM gerelateerde aanrij topics dan ook nu eentje voor alle flevolanders...

Mensen die zich geroepen voelen om vanuit Flevoland naar de MFMM te gaan...

LAAT ZICH HOREN!!!!!

Gegadigden:

- Master Blaster, Emmeloord
- Bono©, Emmeloord
- Motomarz, Almere
- Ton-up, Almere
- Don Yoshi, Almere dan maar?? ;)
- Jethro, Dronten
- Tyl, neemt mee...
O.J. Jefferson
Prospect
Blankie, allen Zeewolde
- V-Ray, Dé achterop ganger... :+
- iig, komt op de "
L-def.JPG
es-alp", Dronten
- Dave Nada Noppes, Lelijkstad :P
- Voronwë, AlmereKomt helaas niet meer..
- V-twin boy
- blackbirdt68i, Lelystad, desnoods met het koekblik... :)
- Blue-bird, Almere
- yzf 750 r, Dronten met achteropzitter motormuis...
- Hot Canari, Emmeloord... Tegen die tijd op een Triumph??
- Pilsener, a.k.a. Pieter... Emmeloord


kaart-flevoland.jpg
 
Laatst bewerkt:
In navolging van vele andere MMF gerelateerde aanrij topics dan ook nu eentje voor alle flevolanders...

Mensen die zich geroepen voelen om vanuit Flevoland naar de MMF te gaan...

LAAT ZICH HOREN!!!!!

Gegadigden:

- Bonokawa, Emmeloord

MMF :? ;)

Mega Motor Forum
Maxi Motor Forum
Meeting Motor Forum :P
 
Ik zal vermoedelijk wel gaan, afh. van zomerrooster, wisseldiensten |( ). :] 8-)

Maar geldt deze alleen voor NOP, of heel Flevoland? :?


Da's dus drie MFers in een straal van pak m beet 1km?

LOL
En anders regelen we vanuit de grootste plaats in Flevoland zelf wellicht ook nog wel wat.
Tot de MMMF dan? ! ;)
 
Ik zal vermoedelijk wel gaan, afh. van zomerrooster, wisseldiensten |( ). :] 8-)

Maar geldt deze alleen voor NOP, of heel Flevoland? :?En anders regelen we vanuit de grootste plaats in Flevoland zelf wellicht ook nog wel wat.
Tot de MMMF dan? ! ;)
Had dus eigenlijk en flevoland moeten wezen...
Maar weer een updateje gedaan..

En modjes, maak er maar Mega Meeting vanuit Flevoland van... O-)
 
En waar spreken we af?

Lelystad, Almere, Dronten, Urk, Nagele, Ens, (Swifter-)Bant, Creil, Biddinghuizen,Kraggenburg of..Zeewolde? :?

Ik hoor/merk het nog wel. :]

kaart-flevoland.jpg


**Edit, kaartje toegevoegd.**
 
Laatst bewerkt:
Ik denk aan, de mensen uit Emmeloord rijden naar ??? en dan vervolgens door naar ??? om ??? op te pikken, etc... En dan zo door naar de mega meeting...

Misschien niet erg duidelijk zo, maar we hebben gelukkig nog wel even de tijd om het degelijk te regeln... O-)
 
Vorig jaar kwam de Emmeloord-gang naar Dronten en gingen we over Zeewolde naar Amersfoort. We kunnen evt ook afspreken bij de Mac in Lelystad (Dronten en Emmeloord) en dan doorrijden naar Almere -> Amersfoort

Oh ja.. Ik ga ook mee! })
 
Jethro, die van de Mac in Lelystad, lijkt me een mooi vrij centraal punt. 8-)

@ Topicstarter/ Bono, polletje voor verzamelpunt misschien?

Beter zou een BurgerKing of zo zijn, Veenendaal is ook al een Mac :r , maar smaken verschillen.
 
V-Ray zou graag meewillen, maar heeft nog geen motor '( .

(maar gaat wel vanaf a.s vrijdag lessen bij Kemp! :] )

Zal eens kijken of ik anderen (met motor) zover kan krijgen om te gaan en ik achterop kan. In combi, met helm en laarzen in Alfa'tje 145 aan komen rijden staat ook zo lullig. :+
 
En weer een klein updateje en een polletje...
Ik zie dat de mensen van Emmeloord naar Dronten gaan dan bijvoegen bij de mensen van Dronten uiteraard en door naar...
V-Ray zou graag meewillen, maar heeft nog geen motor '( .

(maar gaat wel vanaf a.s vrijdag lessen bij Kemp! :] )

Zal eens kijken of ik anderen (met motor) zover kan krijgen om te gaan en ik achterop kan. In combi, met helm en laarzen in Alfa'tje 145 aan komen rijden staat ook zo lullig. :+
Wie weetwil iemand van hier je wel achterop nemen?? Ik in ieder geval niet, het is maar een 400tje waar ik op rij... :P
 
Woon wel in Almere, maar heb Lelystad gestemd, vanwege centralere ligging. O-)

Al sta ik ook open voor democratie en kan natuurlijk al hier wat :] :] opsnorren enz.
 
Ik kom uiteraard ook weer.
En even rekenen. Met sowieso 3 maatjes.

Vorig jaar ging er iets mis en ik beloof het dit jaar niet meer te doen ;) Als het wel gebeurt trakteer ik op een BBQ hahaha. Maar goed.

Gaan we weer centraal verzamelen en dan via Amersfoort naar Veenendaal? Dan kunnen wel wel lekker veel rijden....

Dus count us in:

Tyl
O.J. Jefferson
Prospect
Blankie

Allemaal vanuit Zeewolde... We kunnen op jullie w88. Zodat jullie ons oppikken. Langs de gooiseweg ligt een industrie terein (trekkersveld) en daar is een benzinepomp (BOL) misschien een idee om daar te verzamelen. is namelijk ook redelijk centraal. En ook nog op de route naar Amersfoort.
 
Laatst bewerkt:
Het idee is naar mijn mening dus als volgt: Er komt een centraal verzamelpunt(Nog nader democratisch te verkiezen O-) ) En vandaar uit een lekkere route naar de Meeting....
Voor iedereen die bij elkaar in de buurt woont gaat natuurlijk samen naar het afspreek punt...
Mochten er mensen zijn die om wat voor reden dan ook niet in staat zijn op het punt te komen dan rijden we daar maar langs denk ik.. :)
 
Don Yoshi zegt dat wij lekker in Almere moeten verzamel. :P

Ik heb op Almere gestemd O-)

[Edit]

Verkeerd ge-editteerd |(

[/Edit]
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan