Megameeting vanuit Fryslan

bouke

MF veteraan
10 sep 2002
6.353
606
aangezien nog niemand dit topic geopend heeft doe ik het maar :P

wie gaat er vanuit fryslan naar de megameeting? en hoe laat en waar spreken we af? het lijkt mij het makkelijkste als we dit jaar weer vanuit de mac in heerenveen beginnen en bij bijvoorbeeld zwolle bij een andere groep aansluiten.

suggesties over tijd/plaats/datum zijn welkom :P

Centrale Megameeting topic: Klikkerdeklik

Fryslan topic van vorig jaar: Klikkerdeklik

ik ga mee vanuit Fryslan:

*Bouke
*EyeBaLl
* Dazzled(vanaf meppel)
*Bierelier
*Rookiezzz
*Chielmi
*Ace4Race
*ZXNEGENTJUH+Neefje Rick
 
Laatst bewerkt:
als er geen gekke dingen gebeuren ben ik er ook bij ,McD Heerenveen is ok .
beetje vroeg zodat we tijd genoeg hebben om wat lui onderweg op te pikken .
tussenstops Zwolle,Mppel en Apeldoorn komen we met een grote groep Veenendaal binnen :)
 
heb jullie er ook bij gezet. maar hoe laat precies verzamelen in heerenveen?
 
geen id...ben nog maagd :P in het hele meeting
gebeuren...en dat wordt groot feest dus

die vertrektijd laat ik aan de ervaren heren over
 
Count me in!

Loop al een tijd rond op het MF, maar dit wordt m'n eerste megameeting.

Ik sta wel bij de McDonalds Heerenveen.
De tijd dat we daar afspreken hangt wat mij betreft af van het weer. Als het lekker weer wordt kunnen we ook wel om 8:00 afspreken, zodat we gedeeltelijk binnendoor naar Veenendaal kunnen. Ff het dijkje van Hattem naar Deventer meepakken enzo :P
 
Count me in!

Loop al een tijd rond op het MF, maar dit wordt m'n eerste megameeting.

Ik sta wel bij de McDonalds Heerenveen.
De tijd dat we daar afspreken hangt wat mij betreft af van het weer. Als het lekker weer wordt kunnen we ook wel om 8:00 afspreken, zodat we gedeeltelijk binnendoor naar Veenendaal kunnen. Ff het dijkje van Hattem naar Deventer meepakken enzo :P


ik heb jou er ook bijgezet :)
 
Ik zit ook beetje met de tijd te klooien, ik vertrek vanuit Meppel, maar gaan jullie nog gezellig de rijders die verzamelen bij de mac in Meppel oppikken? net zoals vorig jaar. :9
 
ja is geen probleem om ff te stoppen, en dan net zoals vorig jaar bij de shell voor zwolle aansluiten bij de groep uit groningen of?
 
Ja lijkt me prima, vorig jaar werd de groep echt mega groot vanaf zwolle, wel mooi, en dan in 1 ruk door naar amersfoort. Maar 10 uur verzamelen in Meppel? Vorig jaar beetje te lang in Meppel blijven staan he, met dat barrel van zo'n gast uit jullie groep :9 Dus als we nu wel op tijd vertrekken, dan komen we mooi op tijd in amersfoort.
 
Ja lijkt me prima, vorig jaar werd de groep echt mega groot vanaf zwolle, wel mooi, en dan in 1 ruk door naar amersfoort. Maar 10 uur verzamelen in Meppel? Vorig jaar beetje te lang in Meppel blijven staan he, met dat barrel van zo'n gast uit jullie groep :9 Dus als we nu wel op tijd vertrekken, dan komen we mooi op tijd in amersfoort.


haha ja dat was best sneu voor die jonge, iedereen naar die rookende motor aan ut kijke. 10 uur in meppel moet kunne.
 
Dat is geen slecht idee :9~
Niet?? met een groep van op dat moment + 40> ?? geen goed idee vlgs mij,er is alveel te doen om de ijsseldijk,wellicht dreigt afsluiting voor motoren gebeurde ook bij soortgelijke dijkweggetjes onder de grote rivieren.
 
Niet?? met een groep van op dat moment + 40> ?? geen goed idee vlgs mij,er is alveel te doen om de ijsseldijk,wellicht dreigt afsluiting voor motoren gebeurde ook bij soortgelijke dijkweggetjes onder de grote rivieren.
Ach, de Newbeetoer gaat er ook langs. En als ze de dijk afsluiten voor motoren konden zo wel es ruzie krijgen met Bijsterbosch, die daardoor veel omzet zal missen :P

Bovendien maakt de dijk deel uit van routes wijhe <-> heerde/epe enzo, en ook vanaf olst heb je doorgaande routes. Dan zou je dus ook de pontjes verboden gebied moeten verklaren voor motoren.

En verder heb ik op die dijk nog nooit last gehad van motorrijders. Wel van automobilisten.....
 
Count me in!

Loop al een tijd rond op het MF, maar dit wordt m'n eerste megameeting.

Ik sta wel bij de McDonalds Heerenveen.
De tijd dat we daar afspreken hangt wat mij betreft af van het weer. Als het lekker weer wordt kunnen we ook wel om 8:00 afspreken, zodat we gedeeltelijk binnendoor naar Veenendaal kunnen. Ff het dijkje van Hattem naar Deventer meepakken enzo :P

Lijkt me een goed plan ipv dat hele stuk snelweg te janken :+

Ik sta te wachten op jullie met nog 2 anderen bij de mac in Meppel. Zouden jullien ons mee willen nemen :? :) })
 
Terug
Bovenaan Onderaan