Nieuwe uitlaatjes..

Jaro

MF veteraan
23 jun 2001
2.322
2
Almere
Na een jaar standaard te hebben gereden toch maar de stap genomen. Nu nog een K&N-filtertje en een PCII....
sidekick_1.jpg

sidekick_2.jpg

sidekick_3.jpg

sidekick_4.jpg

sidekick_5.jpg


Verder ook mijn slijtboutjes maar wat korter gemaakt: schrik me elke keer weer de pleuris al die dingen de grond raken (nou ja, rechts dan, links gebeurt nooit...)
 
Tering, chello is zo traag als stront zie ik :( heb fototjes nog wel verkleind......
 
Deze waren ook nog relatief goedkoop: €675,-

Andere merken zijn stukken duurder, zeker carbondempertjes.... Wilde ik ook wel maar da's het nadeel van BB, dat je er twee hebt. Is meteen het dubbele bedrag!

Trouwens wel een lekker geluidje hoor: stuk rauwer, zwaarder maar met DB-killers er in niet (te) hard.
 
Zijn standaard boutjes, tevens bevestigingspunt voor bijvoorbeeld een spin of iets dergelijks.
 
Hmmm, zelf zou ik voor een 4-2-1 systeem van Akrapovic gegaan zijn....

maar deze zijn ook erg mooi :)

veel plezier ermee!!


Precies, wat zou dit systeem wel niet wegen???

Maar toegegeven, op een toersporter staat zo'n symmetrisch systeem toch mooier, een collega rijdt ook met een en daar vond ik toch dat ik iets miste aan een kant!

Maarrrr, wat levert het op qua vermogen en verbruik, véél belangrijker lijkt me... :}

René :]
 
je moet wel ff die db killers eruit halen...dan wordt al weer een stuk sterker in het middengebied...hoe meer herrie hoe meer kracht...

hehehe...zie formule 1...tering herrie..maar o wat gaan ze lekker snel zeg maar... :)

nice uitlaatjes joh!! veel plezier ermee!
 
Dan laat ik de slijtboutjes maar fff zo. Wanneer gaan jullie weer eens een stukkie rijden??? Kan iemand mij eindelijk eens vertellen wat ik fout doe...
 
Terug
Bovenaan Onderaan