[centraal] MF'er gespot? Post het hier! (6)

Heb je wel eens iemand gespot?

  • Nog nooit

    Stemmen: 37 24,0%
  • 1x

    Stemmen: 16 10,4%
  • 2x

    Stemmen: 23 14,9%
  • 3x

    Stemmen: 10 6,5%
  • 4x

    Stemmen: 15 9,7%
  • Ontelbaar veel keer

    Stemmen: 50 32,5%
  • Dagelijks

    Stemmen: 3 1,9%

  • Totaal aantal stemmers
    154
Status
Niet open voor verdere reacties.

Viccie

MF veteraan
Donateur
8 mrt 2003
45.304
42
Breda
Wat ging hier aan vooraf......

[centraal] MF'er gespot? Post het hier!

[Centraal] MF'er gespot? Post het hier! (2)

[centraal] MF'er gespot? Post het hier! (3)

[centraal] MF'er gespot? Post het hier! (4)

[centraal] MF'er gespot? Post het hier! (5)


De bedoeling van dit topic
Als je een mede MF'er hebt gezien dan kan je dat hier posten.
Probeer zo duidelijk mogelijk te zijn, type/kleur motor, datum/tijd en waar je diegene hebt gespot natuurlijk.

Hoe herken ik een MF'er?
Aan de MF sticker natuurlijk!
full


Heb je nog geen sticker? Dan kan je deze hier bestellen. Hier staan ook langwerpige MF-stickers en MF autostickers.

full
 
Nou bij deze dan nog maar es:

Een rood/zwarte motor (Fazer?) met sticker die op de A8 enthousiast twee stroken door de auto's naar rechts dook richting de Coentunnel... Ik toeterde nog naar je, maar je had het te druk met filerijden. Het stond dan ook aardig vast vandaag :+
 
heb in poll neergezet, ontelbaar veel.....

Vanochtend nog, iemand op een geel hok, tussen gouda en reeuwijk, door de file, tussen de eerste en tweede baan!!! Ik werd tussen 2 en 3 dus bijna geraakt door een uitwijkende auto. Ik hoorde je later op de uitvoegstrook bij reeuwijk weer langskomen, maar dan nog kan je best tussen 2 en 3 doorrijden tot de afslag.

groet calimero, die een hekel heeft aan (verkeerd)uitwijkende/overstekende auto's in de file (zie napo's ongevallencounter) :(
 
waarom zie ik nooit iemand?

alleen 1x sjorsy tegengekomen toen hij ging kijken naar zijn (Nu eigen) VTR..

hoe kom ik in de sjoebersstraat? :+

hij had niet eens een sticker op die motor! :(


PS: iedereen op vrijdag avond langs de Esso rijden aan de rijksstraatweg in Twello!
 
waarom zie ik nooit iemand?

alleen 1x sjorsy tegengekomen toen hij ging kijken naar zijn (Nu eigen) VTR..

hoe kom ik in de sjoebersstraat? :+

hij had niet eens een sticker op die motor! :(


PS: iedereen op vrijdag avond langs de Esso rijden aan de rijksstraatweg in Twello!

Zodat jij daar gaat staan zwaaien ? })
 
Minuut geleden gespot: wit/groen/blauwe Kawa op de Emmastraat in Hilversum. Berijder had een donkerblauw/zwart/grijs pak aan, en volgens mij een grijze helm. Ik zat zó geconcentreerd naar de nummerplaat te kijken dat ik verder geen details gezien heb, maar bij deze ben je gespot :]

Spottijd: 15:25, de tijd van de server loopt achter :?
 
Dus...

Vanochtend, pakweg half 9: zwarte ZX7, met lekker geluidje overigens, bij verkeerslicht in Woerden...

Ennuh, MacReal zie ik TE vaak ;)
 
zojuist iets voor vieren in breda op de Claudius Prinsenlaan ter hoogte van het Chasseveld (en circus renz :P ). Twee motoren, in ieder geval eentje met sticker. Jij hebt mijn sticker vast ook gezien want je zat uitgebreid achterom te kijken. *D
Ik was die idioot met die blauwe hanekam achter dat zwarte busje. Kon er niet tussendoor want het stond te dicht op elkaar B|



edit: ben trouwens nog aangehouden door die agenten die bij de Tango stonden B|
Heel verhaal van dat blonde vrouwtje terwijl de leerlingagentjes braaf toekeken, complete controle van alle papieren, moest ze nog naar het bureau bellen omdat ze de twee stempeltjes op m'n RBW voor licht en zwaar niet snapt |(
Maar ze was wel leuk O-)
 
Gepot rond 16.30 op de hartelbrug richting spijkenisse geelkleurige honda cbr600f met kenteken MF-TT-..
Je ging daarna door over de groenekruisweg richting heenvliet.
Je wees die gek nog effe toe dat i lomp was dat hij door het roden te ree.
 
Minuut geleden gespot: wit/groen/blauwe Kawa op de Emmastraat in Hilversum. Berijder had een donkerblauw/zwart/grijs pak aan, en volgens mij een grijze helm. Ik zat zó geconcentreerd naar de nummerplaat te kijken dat ik verder geen details gezien heb, maar bij deze ben je gespot :]

Spottijd: 15:25, de tijd van de server loopt achter :?
Thanx voor de spot. Was de middag vrij dus lekker gaan :]
 
Die zwarte Bandit 1200 met die halve MF sticker, dat was ik, Bikepreacher. ik zag een gele supersporter links af de parkeerplaats opdraaien en ging er achteraan. Stonden nog een paar bikes. Kon niet verder en had om kwart voor 4 een afspraak in Den Haag, dus maakte rechts omkeert. Lekker weertje trouwens, maar wel druk in Scheveningen. Leuk dat ik eens gespot ben. Zal zelf ook goed opletten.

Groeten,

Hans
 
Die zwarte Bandit 1200 met die halve MF sticker, dat was ik, Bikepreacher. ik zag een gele supersporter links af de parkeerplaats opdraaien en ging er achteraan. Stonden nog een paar bikes. Kon niet verder en had om kwart voor 4 een afspraak in Den Haag, dus maakte rechts omkeert. Lekker weertje trouwens, maar wel druk in Scheveningen. Leuk dat ik eens gespot ben. Zal zelf ook goed opletten.

Groeten,

Hans


ik zat op me motor (grijze bandit 600S) daar op dat pleintje was net voor jou aan komen rijden, je reed een rondje en je ging weer weg ja *D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan