mijn fireblade streetfighter

heb je niet een foto van de zijkant, zodat we ook het achterzitje kunnen zien. of heb je daar niks aan veranderd
 
full
 
er moet ook nog veel aan gebeuren hoor, kader polieren, velgen, ander achterzitje,... weet er trouwens iemand wie achterzitjes verkoopt?
 
er zijn altijd van die mensen wat te zeiken hebben, meestal hebben die lui zelf een oud lijk wat ze streetfighter noemen.
Of het zijn van die over het paard getilde mannetjes die gewoon van alles krijgen, en die gaan dan over een ander zijn fiets zitten zeiken.

Laat je ontmoedigen door de eerste de beste @$#@#$% je hebt gewoon een knappe fighter
 
Laatst bewerkt:
bedankt bikemaster vind hem zelf ook wel knap al is hij nog niet helemaal af.. :}
 
er zijn altijd van die mensen wat te zeiken hebben, meestal hebben die lui zelf een oud lijk wat ze streetfighter noemen.
Of het zijn van die over het paard getilde mannetjes die gewoon van alles krijgen, en die gaan dan over een ander zijn fiets zitten zeiken.

Laat je ontmoedigen door de eerste de beste @$#@#$% je hebt gewoon een knappe fighter


En je hebt mensen die anderen hun mening afzeiken :Z :X
 
er moet ook nog veel aan gebeuren hoor, kader polieren, velgen, ander achterzitje,... weet er trouwens iemand wie achterzitjes verkoopt?
ik heb nog wel een hele mooie(verstevigde)R6 racekont voor je liggen liggen :) heb ik een tijdje terug gekocht op dit forum,maar laat bij nader inzien toch maar mijn R1 kont er op laten zitten.
 
Laatst bewerkt:
Ziet er goed uit! Alleen imho nog wel wat werk te verzetten. En wel gaaf dat het een Honda is. Wordt niet zo heel vaak als basis genomen. Ik heb nog altijd het idee dat de meesten voor een Gixxer kiezen.

Maar die dikke Fireblade kont moet er in ieder geval van af ;)
Weet niet of ik het frame zou gaan polijsten, denk dat ik eerder voor zijdeglans zwart gaan.
 
er zijn altijd van die mensen wat te zeiken hebben, meestal hebben die lui zelf een oud lijk wat ze streetfighter noemen.
Of het zijn van die over het paard getilde mannetjes die gewoon van alles krijgen, en die gaan dan over een ander zijn fiets zitten zeiken.

Laat je ontmoedigen door de eerste de beste @$#@#$% je hebt gewoon een knappe fighter

Hé Bikemaster.... ik heb 's in je lijst zitten kijken.... als jij je nu eerst verdiept in de Nederlandse Fighter-scene (voor zover die er is) en dan domme opmerkingen maakt....
De heren zijn misschien wat direct, maar 't is inderdaad een kale Blade, met een recht stuurtje en kuipje.
Maar is dit lelijk? Volgens mij niet....
Maar er mag nog wel wat aan gebeuren, wil je 't écht een Fighter noemen.
Maar als de eigenaar er blij mee is, what's the problem?
Gewoon lekker doorbouwen, de basis staat er!!! En een mooie basis!(einde opbouwende kritiek....)

SoeF!
 
Hé Bikemaster.... ik heb 's in je lijst zitten kijken.... als jij je nu eerst verdiept in de Nederlandse Fighter-scene (voor zover die er is) en dan domme opmerkingen maakt....
De heren zijn misschien wat direct, maar 't is inderdaad een kale Blade, met een recht stuurtje en kuipje.
Maar is dit lelijk? Volgens mij niet....
Maar er mag nog wel wat aan gebeuren, wil je 't écht een Fighter noemen.
Maar als de eigenaar er blij mee is, what's the problem?
Gewoon lekker doorbouwen, de basis staat er!!! En een mooie basis!(einde opbouwende kritiek....)

SoeF!

:} :} :} :}
 
Goed gesproken Soef sluit me hier bij aan ;)
Wordt de mening van het publiek gevraagt en wordt gegeven, komt er zo'n bevooroordeelde die denkt dat iedereen die commentaar geeft op van die ouwe barrels rijd niets is minder waar kijk o.a. op radicale verbouwingen bikemaster en geef je ogen de kost.

Trouwens jefke ik heb nog een zitje liggen van Moko zie foto
En succes met je project :} :} :}
Gr.U

 
Terug
Bovenaan Onderaan