Het enige echte Yamaha R6 topic!!! part 2

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jaymn

MF veteraan
14 jan 2004
4.240
2
Nou bij deze gaan we alweer over naar deel 2 van ons topic. Bij de start had ik nog zo m`n vraagtekens of ie wel gevuld zou gaan worden maar ik kwam er al snel achter dat ik daar heel niet bang voor had hoeven zijn :)

Gruwelijke filmpjes van je: R6 http://members.home.nl/mhazenberg/video/JJ%20RRock.WMV (filmpje) :9~ :9~

full


Komt u maar weer met alle tips truc`s, piccie`s en filmpie`s :9~

Hier alle vorige informatie van deel 1 :)
Het enige echte Yamaha R6 topic!!!


Yamaha R6 meeting 2005

De poll heeft gesproken, en 1 mei 2005 hebben wij een Yamaha R6 meeting bij de macci D op Amersfoort Noord. Centraal gelegen in t land dus voor iedereen bereikbaar binnen een half uurtje :+

Ik stel voor om 12.00u verzamelen voor de posershoot. De mensen die vroeg vertrokken zijn kunnen daar nog ff lekker ontbijten en een bakkie koffie drinken. Vandaaruit gaan we een leuk toertochtje maken! Als er iemand suggestie`s heeft voor een route is dat altijd welkom natuurlijk! Anders heb ik nog genoeg op voorraad Graag even laten weten wie er zeker mee gaat door middel van mij een mailtje te sturen naar "diputamadre@gmail.com" Dan zal ik jullie naam hier neerzetten. Verdere details worden in overleg uitgewerkt.

Ik ben GEEN organisator, en wil dus van jullie input over hoe, wat, waar! Mochten jullie andere ideeen hebben


Ik ga mee op 1 Mei:

Jaymn (Op z`n TL-R als ie nog steeds welkom is :X ) [editt] afwezig :(
Vienus
Don Joshi
KPL
R-Vvirus
Mc Mark
P-Barry
Yammie-R6
Spannie
Haga
Dr-Triple-G-R6
Hara Kiri
Hermelijn
RemR6
cbroyke
Torque
Mbracing

Motor-forum.nl of De topic-starter zijn geen van
beide verantwoordelijk voor de eventuele gevolgen
voortvloeiend uit deze ontmoetingsdag.

Iedereen komt op eigen gelegenheid en is zelf aansprakelijk
voor het in acht nemen van de verkeersregels.

Stukie tekst even "geleend" van Phr3ak
En Jaymn op zijn beurt weer van Svijf ;)

 
Laatst bewerkt:
Je Jaymn, zou je die lijst niet eens vernieuwen van wie er allemaal naar de meeting komen ;)

@ fitnix tnx,
 
Je Jaymn, zou je die lijst niet eens vernieuwen van wie er allemaal naar de meeting komen ;)

Ja heel graag, maar zoals er staat verwacht ik een mailtje van eenieder die mee gaat. Ga niet telkens t topic doorspitten om te kijken of iemnd ergens midden in z`n post gezegdt heeft dat ie mee wil.

duzzzz.... Wie er mee gaat naar de R6 meeting.... Stuur ff een mailtje naar diputamadre@gmail.com O-)
 
boeie!!!!







:+

Ben benieuwd hoe t weer word, helemaal komend weekend, maar ff kijken :)
 
die verkoop je ook of hou je ze ? :)
Dat weet ik dus nog niet goed, zit er misschien aan te denken om ze erbij te zetten, omdat het wel wat duidelijker is dan alleen m'n achterlichten :o
Ik ben er nog niet helemaal uit.
Maar dit zijn LED's he, dus dan moet je wel gaan vogelen met of een weerstand, of elders een 23watt lampje plaatsen... ;)

Edit:
19 mensen stemmen voor 1 mei, en we hebben welgeteld 7 mensen op de lijst :?
Dan kunnen we net zo goed een weekje eerder doen, dan kan ik ook komen :P
 
nope 8 ik dacht dat spannie ook mee wou?

@spannie, heb mn maatje effe gesmst over dat buigen van die uitlaat bocht. dat moet em wel lukken. Hoor vd week meer over hoe en wat.
 
veranderingen zijn onder meer:
(weer andere) knippers voor-----------------------knippers achter
taartschep met de zaag en dremel aangepast
(weer andere)uitlaat------------------------------seatcover
zwart ruitje--------------------------------------handvaten
spiegels------------------------------------------tankpad

Nu nog een stuurdemper en rimstriping dan vind ik het voorlopig weer mooi geweest.
 
niks ergs aan overgehouden?
geen flip of een vriendelijk verzoek om je even te melden op
het copper buro?




ps: hekel aan dat soort nsb ers :r :r bah
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan