M-F meeting 17-8-2002 vanuit Eindhoven

Op woensdag 14 augustus 2002 10:50 schreef Bananeman het volgende:
Wie gaat er mee van de M-Fers uit omgeving Eindhoven?

Plan is om vanaf de Burgerking op Ekkersrijt (tegenover Safe) te vertrokken om 10:45. Verzamelen dus om 10:30.

Ik ben er iig.

ik wil wel mee op een M-F meeting vanuit E'hoven, maar vertrek zondagochtend voor 2 weken vakantie. Moet zaterdag nog even nieuwe remblokjes monteren, vering optimaliseren, poetsen, nieuw rubber laten monteren (om 9.00 uur bij safe, ik zal eens kijken of ik iemand zie staan bij de BK), dus heb geen tijd.

Zal de berichten in de gaten houden, ga wel een andere x mee. Trouwens, ik ken niemand van het m-f.
 
ik wil wel mee op een M-F meeting vanuit E'hoven, maar vertrek zondagochtend voor 2 weken vakantie. Moet zaterdag nog even nieuwe remblokjes monteren, vering optimaliseren, poetsen, nieuw rubber laten monteren (om 9.00 uur bij safe, ik zal eens kijken of ik iemand zie staan bij de BK), dus heb geen tijd.

Zal de berichten in de gaten houden, ga wel een andere x mee. Trouwens, ik ken niemand van het m-f.

Niemand kennen is no problemooo, meerendeel kent mekaar niet van gezicht *D maar gezellig is het altijd 8-)
 
Op woensdag 14 augustus 2002 12:41 schreef Bananeman het volgende:Is het de planning dat wij daar ook langsrijden? Heb eerlijk gezegd geen idee of het op de route ligt, geografisch ben ik niet zo sterk :P:) Hij is erg gaaf. ;) Hopelijk deze week de Akrapovic demper, wordt helemaal lachen dan :}

Jazeker op de route, en dan weet ik nog een aardig weggetje binnendoor vanaf Kerkdriel, totaal dan nog maar 5 km snelweg ipv 80 :}
 
helaas is ikke erniet bij. De vrouw heb der 1e les op de edele motor en daar ben ik dus bij aanwezig!

Veel fun iig en laat ff weten hoe het is geweest! Next time I'll be there.
 
Ik sta er als ut goed is :)

Ben erg benieuwd naar de gixxer..wil er wel ff op zitten kijken of ik pas :) kan ik tenminste denken wat nou mijn volgende word.. R6, gsx-r, etc :)
 
He jongens, waar moeten we dan nog precies langs als we onder weg zijn? Rosmalen en dan in 1 keer door? Of moeten we er nog meer oppikken? Nou ja ik zie het zaterdag wel.

Groet, Brammetje
 
Helaas peanut butter...

Zit dan met de motorclub in Zeeuws-Vlaanderen. Kampeerweekendje ... en nee, ik ben niet zo gek om ff op en neer te rijden :P
 
Ik sta om 11:00 uur bij de MCDonalds is Rosmalen samen met Joo$t

ps. benieuwd naar je nieuwe fietske :}

Wij, ZXRene, Mark TT en welicht nog wat motorlui sluiten ons hier aan...binnendoor kachelen vinden wij ook :P

Zie jullie om 11.00 uur hier.....we proberen op tijd te zijn!!
 
Terug
Bovenaan Onderaan