'93 Kawasaki KLX650 of een '96 KTM 620LC4

Welke van de 2

  • '92 Kawasaki KLX 650

    Stemmen: 2 25,0%
  • '96 KTM 620LC4

    Stemmen: 6 75,0%

  • Totaal aantal stemmers
    8

JWBakkum

MF'er
22 feb 2007
101
0
Aadorp
Zit te twijfelen tussen deze 2 motoren. Ben al aan het kijken geweest en wat ik al kan vinden is dat de KTM 5kg lichter is en 15pk meer heeft. Hij is nieuwer.

Nu ben ik benieuwd welke qua onderhoud betaalbaarder is. En wat jullie ervaringen zijn met deze motoren.

Mijn doelstelling voor de motor is Offroad/Enduro

GR JW
 
Laatst bewerkt:
Zit te twijfelen tussen deze 2 motoren. Ben al aan het kijken geweest en wat ik al kan vinden is dat de KTM 5kg lichter is en 15pk meer heeft. Hij is nieuwer.

Nu ben ik benieuwd welke qua onderhoud betaalbaarder is. En wat jullie ervaringen zijn met deze motoren.

Mijn doelstelling voor de motor is Offroad/Enduro

GR JW
KTM zou mijn voorkeur hebben omdat er veel onderdelen voor te krijgen zijn, meeste zijn met de motoren tot 2006 nog uitwisselbaar.
Kwa betrouwbaarheid zit het met beiden wel goed, mits goed onderhouden natuurlijk. KTM 620's kom je veel tegen tegen leuke prijzen dus is vast een goed onderhouden exemplaar tussen te vinden :Y
 
Bedankt voor je reactie. Ga zometeen ff kijken naar de motoren. Mijn voorkeur gaat nu toch uit naar de KTM
 
kawa's hebben vaak problemen met de nokkenas. Is een kinderziekte. (snel slijten en pit vorming)
 
Terug
Bovenaan Onderaan