Nieuws omtrend de ZX-10R deel 4

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wie van de ZX10R rijders is van een V-twin overgestapt naar de 10 en hoe is de overstap bevallen ? Zal wel goed zitten maar ben toch benieuwd.
 
Hey Meangreen hoe is jouw ervaring met die Acumen gearindicator, wil er ook 1 aanschaffen maar twijfel een beetje ivm het eventueel verkeerd aangeven van de versnellingen.Dat hoor je van andere merken :)
 
Hey Meangreen hoe is jouw ervaring met die Acumen gearindicator, wil er ook 1 aanschaffen maar twijfel een beetje ivm het eventueel verkeerd aangeven van de versnellingen.Dat hoor je van andere merken :)
Ding werkt perfect,alleen bij snel terug schakelen wil die nog wel n's ff rondjes draaien(maar dat is maar een paar sec.)
Hij heeft nog nooit verkeerd aangegeven ...bij mij althans ;)
 
Hey Meangreen hoe is jouw ervaring met die Acumen gearindicator, wil er ook 1 aanschaffen maar twijfel een beetje ivm het eventueel verkeerd aangeven van de versnellingen.Dat hoor je van andere merken :)

De Acumen werkt goed, soms geeft hij even de verkeerde versnelling aan, als je bijvoorbeeld lang de koppeling inhoud, bij loslaten van de koppeling gaat het snel weer oké ( :} leve de slipperclutch :} , perfect zeker op het circuit ). Let wel op waar je hem monteert. Ik heb een gele en als de zon erop valt, is het contrast slecht.
 
full

[me]Meangreen moet ff als 1e een mooi picie plaatsen ;) [/me]
 
ik heb hem destijds HIER besteld. De Plug and Go versie. Simpel aan te sluiten....

Instellen was ff pielen, maargoed daar kom je ook wel weer uit ;) of niet Snake :) zorg iig dat je de goede gebruiksaanwijzing erbij hebt.
 
Wat is er toch aan de hand met die topic titel???
"omtrend", het is toch zeker "omtrent"??? :?
 
Paar uurkes niet gekeken, zitten we al weer 2 pagina's in deel 4.
Gaat wel hard nu met de clan :} :}
Als dat maar goed gaat ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan