MM vanuit de 8e stad van Nederland (T:036- ....)

Waar verzamelen wij Almeerders voor de MM op 08 mei a.s.?

  • Carpoolplaats afrit 6 A6

    Stemmen: 0 0,0%
  • McDollar bij het Oor

    Stemmen: 0 0,0%
  • BP Poldermolenweg (MF :Silvisje werkt daar)

    Stemmen: 2 66,7%
  • Dronten bij BOL tankstation

    Stemmen: 1 33,3%
  • Anders, nl.

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    3

Ton-up

MF veteraan
13 mei 2004
11.363
61
Lelystad
Welke mede-Almeerders willen vanuit Almere starten naar de Motor-Forum-Mega-Meeting en waar spreken we af?
BP Poldermolenweg

En hoe laat?

Om 08.00, om enigszins op tijd bij BOL-Dronten te zijn enz. en binnendoor, kweetutniet..
Morgenochtend maar even bekijken hoe het weer is om al dan niet binnendoor naar Dronten te rijden 8-)

Voorlopig lijstje met medereizenden :

Blue-bird
dave gsx600f
Don Yoshi
MotoMarz en Diana
V-RAY
Ton-up

 
Laatst bewerkt:
Deze silvisje MF-ster (enigszins obscuur) werkt bij BP Poldermolenweg en ze rijdt een erg mooie Harada-replica Aprilia.
andere60.jpg


Ze kan zelfs accu's vervangen en...? :9
Ik weet alleen niet of ze ook al een MF-sticker heeft gestoken.
 
Is het dan de bedoeling dat het Almere-Hardewijk/Nijkerk-Veenendaal wordt?

Of gewoon in één keer door naar Veenendaal. Maakt op zich niet uit natuurlijk, maar wel handig voor als je je wel aanmeldt. ;)
 
We kunnen naar harderwijk gaan!! langs nijkerk komt de rest denk ik niet!(als ik het zo lees B| ) ze zullen vanaf harderwijk wel meteen binnen door gaan via garderen enzo.

Als er genoeg almeerders zijn dan kunnen we ook meteen rechtstreeks als men dat wil. Ik weet al dat mijn zwager zeker weten mee gaat en 1 maat van hem. misschien komen er nog twee bij.
 
Van Almere via Lelystad naar Dronten,
van daar naar Harderwijk :+
Dat was ook mijn bedoeling, maar sta open voor alternatieven. :]

Enne Trekweg naar Lelystad?

Voor de liefhebbers/ters, ze heet Silvia (Sylvia (?) de jongedame bij de BP /Poldermolenweg, met die Priller). :9~
 
Marcel heeft zin in ritje..... ;)

Gelijk heb je... als ik dat stempeltje zou hebben en een motor... (knappe ZX9 bij Motorcentrum Eindhoven gezien :9~ ) dat kom ik desnoods via Groningen. *D
 
Oorspronkelijk doel van dit thread is ook om ons Almeerders op een lijn te krijgen, via .... of via ... dat boeit niet.
Plus een afspreekpunt te bepalen vanuit onze stad. :]

Zelf vind ik vanaf BP/Polderweg via Dronten-BOL naar de MacD :r ollar-Veenendaal wel een goeie, maar dan via zo min mogelijk snelwegen. :Z


We merken het allemaal wel. 8-)
 
vind de BP/Polderweg goed hoor! (is alleen niet echt veel parkeerplek, maarja heb je ook niet echt nodig als motorrijder :] )

Ik ga daarna liever naar harderwijk dan naar dronten.
Ze hebben daar toch nog een stop.(bakkie koffie!)

Hoe laat moeten we beginnen met rijden uit almere??
 
Goed dan houden we even aan dat we naar harderwijk gaan!. hoe laat is de rest daar ongeveer?
Dan kunnen we een tijd afspreken hoe laat we in almere verzamelen.en hoe laat we uiterlijk vertrekken.
 
Ik was vroeg thuis!! 8-) 8-) 8-)

En wat zag ik nou!!??? ga je misschien met de auto???
Wat is dat nou weer!! watje!! :+ :+ ooit gehoort van rugzak of zo een tas op de tank! staal kabbeltje mee en helmpjes zo vast gezet aan de motor hoor!
 
Ach.. het is niet dat ik niet de hele dag met pak aan kan rondlopen..... maar meer om wat meer ruimte en comfort te bieden aan mezelf en de mede-MF'ers op zo'n lange dag. Maarruh.. ik kan me altijd nog bedenken. Ik wacht eerst nog wat meer reacties af.
 
Ja, maar jij volgt onderwijs in Amsterdam. :?

En ik ken heb wat Flevolandtopicmensjes ontmoet, vandaar.

Plus op naar de 100.000+ (in mijlen). :]
 
Ja, maar jij volgt onderwijs in Amsterdam. :?

En ik ken heb wat Flevolandtopicmensjes ontmoet, vandaar.

Plus op naar de 100.000+ (in mijlen). :]


Ja, und?

Enne.. heeft die donderpoes van jou al bijna een mijlen-ton gedraaid?? :?
 
Heb sinds die beruchte avond bij Remco in Dronten in januari geen afstand meer erbij gereden, terwijl de nieuwe kilometertellerkabel (3 x woordwaarde) al bijna meteen gescoord was.

Maar er staat nog steeds 09609km op. (moet dus zijn circa 15000)(plus 99.999,9 O-) )

Vandaar mijn nick, naast het ooit behaalde meer dan 160,9 km/u.
In Duitsland... O-)
 
Goed nieuws, Silvisje weet weer wie we zijn en gaat wellicht mee naar de MFMM.

Vertelde ze me net, al mocht ik geen foto van haar nemen in haar werkklof. *D
 
Willen we nog met de Drontengang samenrijden word het wel erg vroeg, als om 08.00 :Z :Z . :z :]
 
Wederom een kick.

Laten we even spijkers met koppen slaan.

8:00 bij de BP in Almere-Buiten? vervolgens naar Dronten-> Hardewijk -> Veenendaal.

Lijkt mij op zich wat vroeg, maar wat moet, dat moet. *D
 
Wederom een kick.

Laten we even spijkers met koppen slaan.

8:00 bij de BP in Almere-Buiten? vervolgens naar Dronten-> Hardewijk -> Veenendaal.

Lijkt mij op zich wat vroeg, maar wat moet, dat moet. *D

Oh MAN, 0800 hour? :Z :Z :z :z

Wordt voreg naar bed zaterdag :P

Trouwens, ben niet echt een held in straat namen, maar is de BP achter Doemere de goeie BP? Zal btje lullig zijn als je bij de verkeerde BP staat te wachten :X
 
Terug
Bovenaan Onderaan