Stropdas en nette schoenen

Muzzy

MF'er
22 mrt 2004
187
8
Amsterdam
Hellow,

Ik wou de pakkendragers (niet de motorpakken) onder jullie vragen hoe jullie dat combineren met het motorrijden.

Ik heb nl het probleem dat mijn nette pak dus zal kreukelen onder mijn motor pak en dan heb ik het nog niet eens over mijn schoenen. Helaas heb ik ook geen kluisje op mijn werk omdat ik bij de buitendienst hoor. Verder heb ik ook een zware laptop tas die overal mee moet maar daar kan ik wel wat op vinden.

Dus mijn vraag luidt: Hoe doen jullie dat? of doen jullie het niet?

Ik zou eventueel ook andere schoenen kunnen meenemen in een tas maar andere kleren gaat toch heel moeilijk worden.

Help me out, want het mooie weer vreet me op als ik weer in de metro naar huis moet.

many thnx :}
 
hmmmmmmm

zit hier aan n bureau als uitvals basis ;) daar zit zo'n mooie la in waar de schoenen mooi in passen en jasjes hangen hier netjes aan/in de dossierkasten! (de strops trouwens ook :) )

en zo heerlijk weer richting huis tuffen! is t meer dan waard!
 
heb het een tijdje als volgt opgelost;

Op mijn werk een plek geregeld waar ik schoenen, een broek, een overhemd en een colbert kwijt kon,....kan vast wel ergens!!!!!!

Kantoor van een collega, baas,.etc!!!Bij de beveiliging,..weet ik veel zoek wat!

Gewoon lekker op kantoor omkleden!!

Succes!!
 
Broek en schoenen in tas mee en op het toilet omkleden.
:^

Zo heb ik 't ook vaak gedaan.
Ooit es bij een werkgever gewerkt waar een douche aanwezig was. In de zomermaanden erg prettig: pak uit, zweet afspoelen en kantoorpakkie aan.

Helaas zijn niet alle bedrijven uitgerust met een douche (hoewel... d'r zijn nog vaak sprinklers }) ).
 
Mijn ex had zijn spullen gewoon aan onder zijn textielen pak en had geen klachten over kreukels, schoenen in een koffer of tanktas en klaar ben je.

En anders meenemen in een tanktas en daar ergens omkleden.
 
heb het een tijdje als volgt opgelost;

Op mijn werk een plek geregeld waar ik schoenen, een broek, een overhemd en een colbert kwijt kon,....kan vast wel ergens!!!!!!

Kantoor van een collega, baas,.etc!!!Bij de beveiliging,..weet ik veel zoek wat!

Gewoon lekker op kantoor omkleden!!

Succes!!

Ik zit bij de buitendienst, dus ik ben vaker bij klanten dan op kantoor.
Bij de klant word het toch een stuk moeilijker

shieeeeeeet ik heb het verkeerde beroep gekozen :(
 
Mijn ex had zijn spullen gewoon aan onder zijn textielen pak en had geen klachten over kreukels, schoenen in een koffer of tanktas en klaar ben je.

En anders meenemen in een tanktas en daar ergens omkleden.


Ik denk dat ik het ook zo moet regelen, dus dan word het het leer verruilen voor textiel. en dan denk ik een beetje wijd zittend ofzo? anders is de broek zeker het naadje
 
Mijn ex had zijn spullen gewoon aan onder zijn textielen pak en had geen klachten over kreukels, schoenen in een koffer of tanktas en klaar ben je.

En anders meenemen in een tanktas en daar ergens omkleden.
ik dacht dat jij gewoon meereed met je ex om te strijken :?

:X :X :X :X :X :X

:+ ;)
 
Vergeet je colbertje (of inderdaad d.m.v. topkoffer, stiekem toch meenemen) en verder onder je pak! Textiel (zomer/winter)naar het bureau, nog geen klant tegengekomen die daar lastig over doet. Ambulante status reeds bereikt, gaat al 3 jaar goed! Leaseblik afgeslagen! Pakkie (deels) onder je motorpak!
 
Hellow,
Ik wou de pakkendragers (niet de motorpakken) onder jullie vragen hoe jullie dat combineren met het motorrijden.
Ik heb nl het probleem dat mijn nette pak dus zal kreukelen onder mijn motor pak en dan heb ik het nog niet eens over mijn schoenen. Helaas heb ik ook geen kluisje op mijn werk omdat ik bij de buitendienst hoor. Verder heb ik ook een zware laptop tas die overal mee moet maar daar kan ik wel wat op vinden.
Dus mijn vraag luidt: Hoe doen jullie dat? of doen jullie het niet?
Ik zou eventueel ook andere schoenen kunnen meenemen in een tas maar andere kleren gaat toch heel moeilijk worden.
Help me out, want het mooie weer vreet me op als ik weer in de metro naar huis moet.

many thnx :}
Moet je 's in Londen gaan kijken, rijden veel mensen op (sport)motoren in pak, vaak onder een motor-of regenpak.
Hoe ze ht doen om hun pak niet te kreuken weet ik niet...
 
Heel simpel...

Ik doe gewoon de kleding in de Rugtas...en heb standaard een paar schoenen op de zaak!
Zo gaat Sissi iedere dag met de motor naar het werk! :]

Probleem opgelost!
 
WE (heette toen nog HIJ) had een aantal jaren geleden "travel-suits"
Mooi pak en kreukvrij......ook op de motor. Colbert (netjes opvouwen) en schoenen in tanktas en GAAAAN!
 
Heb geen pak, zorg dat ik netjes gekleed (maar wel kleding die ik aankan op de motor) ben en neem schoenen en laptop mee in mijn topkoffer. Gaat prima.

Gr Nekton
 
okee dank jullie wel

ik ga me nu dan maar even haasten naar de Lidl want zo een tanktas is dus essentieel bij het uitvoeren van jullie ideeen.

kleding in rugzak of gewoon nette kleding gaat helaas niet. stomme dresscode :(
 
Terug
Bovenaan Onderaan