vtr 1000 sp 1&2 topicje (deel 2)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Even het topic opleuken :)

187788


Binnenkort misschien verkrijgbaar :+

188407
 
Laatst bewerkt:
Wat een mooie dag.

A: Net mijn WP stuurdemper opgehaald :) :)
B: Kom ik thuis, ligt er een camerasteun in de brievenbus :) :)

Dat wordt morgen klussen :) :)

(Tyl=Blij)
 
Met 100 posts per pagina, sta je altijd op de 1ste ;)

Bijlage: http://files.motor-forum.nl/forum/download_document/188925/8433998e69b4e0ad6004fdfdf20722c1 (Demper.jpg)​
 
Hoi,

Mijn vrouw wil haar CBR600RR inruilen op een RSV-R, daarop heeft ze gereden en die beviel wel. Van mij mag ze, maar zoals jullie aan mijn naam kunnen zien ben ik nogal Honda-gek. Weet misschien iemand van jullie hoe een SP2 zich verhoudt tot een RSV-R. Ik zie namelijk liever 2 Honda's in de schuur staan. :]
 
beide zeer mooie V-twins. Denk wel dat honda kwalitatief toch een stukje beter is en nog een groter voordeel je kunt de onderdelen er tenminste voor krijgen als er toch iets is. Nadeel van de SP2 kan natuurlijk zijn dat het niet echt een kleine motor is en voor veel vrouwen een beetje aan de grote kant. Ook is de Mille een stukje lichter dan een standaard SP2.Even testrijden zou ik zeggen!!!!!!

succes met je/haar keuze
 
wij rijden beide op honda's ik een SP2 mijn vrouw op een cbr1000rr die iets verlaagd is dmv een wilbers demper er staat hoogte regeling op waardoor de normale hoogte kan ingesteld worden als ik rijd. het is de bedoeling om deSP2 ook te voorzien van een wilbers zodat we kunnen afwisselen
beide zijn top moto's
 
Zal ik die van mij ook maar weer even posten dan. Het is wel een oudere foto dus het eea is al veranderd. Over 3 weken zal ik zeker nieuwe foto's hebben.
DCP00484.JPG

De wielen zijn dan namelijk weer gewoon zwart. De bestixckering op de kuip die ik ga gebruiken is anders. Ik heb de VTR Racing sticker eraf gehaald en (tot nu toe) deel anders gedaan. Wat was die site waar ze al die race stickers online verkochten ook al weer?

ps. @DeRed, wat is er met je speen gebeurd dan? toch niet op een hoop he? :( '(
 
Zal ik die van mij ook maar weer even posten dan. Het is wel een oudere foto dus het eea is al veranderd. Over 3 weken zal ik zeker nieuwe foto's hebben.
(Afbeelding)
De wielen zijn dan namelijk weer gewoon zwart. De bestixckering op de kuip die ik ga gebruiken is anders. Ik heb de VTR Racing sticker eraf gehaald en (tot nu toe) deel anders gedaan. Wat was die site waar ze al die race stickers online verkochten ook al weer?

ps. @DeRed, wat is er met je speen gebeurd dan? toch niet op een hoop he? :( '(
Die heeft hij verkocht.
Hij zoek weer iets nieuws voor een nieuw project......
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan