Wie rijdt er in de buurt van Nijmegen Part 3!

Status
Niet open voor verdere reacties.

sgapie

MF veteraan
29 aug 2002
2.344
1
Nijmegen
Het is alweer tijd voor een nieuw topic aangezien de andere vol met allerlei gezellige dingen stond. *D

Wie rijdt er in de buurt van Nijmegen
:] :] :]

Bij deze dus een nieuwe topic voor al degenen die rijden in de buurt van Nijmegen of zich geroepen voelen om hier gezellig mee te kletsen ;)

Doen we weer een voorstel ronde? :+
 
Goede morgen, uit Bemmel

full


Ook maar even een fototje toegevoegt..........
 
Laatst bewerkt:
een hele goede middag uit BEUNINGEN en dat het net zo'n gezellig topic als de vorige mag worden.


:9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~
 
Boxmeer is er ook weer bij................

full


Ik was effe te lam om die tekst weg te halen. :+ :+ :+

oude foto, van voor al mijn modificaties. :9 :9 :9
 
Laatst bewerkt:
Vandaag wat onderdelen gespoten voor mijn schoonpa en zijn maat.
Ze hebben beide een nieuwe Fireblade 2005.
Heb de hugger,stuurgewichtjes en kettingkast paars-metallic gespoten.
Zelfde kleur als de Honda-wing op de Blade

Gespoten_onderdelen_schoonpa_en_maat.jpg
 
ik ben bij een automat zaak geweest in deurne hadde ze geen Motip tape
en nog een brezan zaak in Uden had niks fatsoenlijk komt die sukkel met dubbelzijdige tape aan zetten ....

die auto materialen zaak in Heijen had wel zilver ligge zei die dus daar morgen maar efkes gaan kijken ander moet ik ef op internet gaan sufen naar andere zaken want schijnbaar is het toch nie zo gemakkelijk om aan motip tape te komen :?
 
ik ben bij een automat zaak geweest in deurne hadde ze geen Motip tape
en nog een brezan zaak in Uden had niks fatsoenlijk komt die sukkel met dubbelzijdige tape aan zetten ....

die auto materialen zaak in Heijen had wel zilver ligge zei die dus daar morgen maar efkes gaan kijken ander moet ik ef op internet gaan sufen naar andere zaken want schijnbaar is het toch nie zo gemakkelijk om aan motip tape te komen :?
Hoeft niet van Motip te zijn.
Ik heb van een of ander Duits merk.
Als het maar een kleurtje heeft en plakt.

Letho in Nijmegen heeft ook chrome liggen, dat staat volgens mij ook mooi bij je CBR.
 
jah moet wel een beetje weten dat het kwaliteit is he
moet wel blijve plakke inderdaad kga morgen nog wel even naar die zaak in Heijen kijke wat die in de aanbieding heeft dan heb ik morgenmiddag wat te plakke he

Hopelijk lukt het me dat het er een beetje recht op komt te zitten en niet super scheef 8-)
 
hebbe die een site letho ofnie ?

Wat voor'n merk is dat dan ander smeren ze mij toch het verkeerde aan B|
Volgens mij hebben die geen site.

Letho heet die zaak.

Heb de verpakking weg gesmeten.
En kwaliteit maakt niet zoveel uit.
Als je maar goed ontvet blijft het zitten en mocht het eraf gaan plak je het overnieuw.
Die rim-striping zit op een rolletje van 10 meter.
En met 17" velgen heb je 1.35 m per kant nodig dus je hebt nog reserve als het mislukt.
 
ja en gennep is ook present :] en alvast prettig weekend :) ps wolf heb jij mijn foto nog??? zou jij die willen posten ??? :} :} :} :}
 
ik zal morgen eens kijken als ik wat gevonde heb laat ik wel wat weten , kun je alvast gaan ontvette als je hier bent... O-) (just kidding)


Al bij velba gekeken? vlak bij de gamma .. daar hebben ze ook van die rolletjes. Verschillende kleuren. succes ;)
 
Ik heb me geloof ik ooit in het vorige deel wel gemeld, maar dat is alweer even geleden. Ik ben dan ook nog bezig m'n rijbewijs te halen.

Maar ik dacht: nieuw topic, tijd om me maar eens te gaan verdiepen in wat en wie hier in de buurt zoals rondrijden. Veel kawa's hier is me al opgevallen, leuke fietsen zijn dat. :}

Maargoed, ik woon dus in Nijmegen. Vandaar. 3 mei m'n voertuigbeheersing 'even' halen ( ;) ) en dan hopelijk nog voor of begin juni de A op m'n rijbewijs bijschrijven. :]
 
Ik heb me geloof ik ooit in het vorige deel wel gemeld, maar dat is alweer even geleden. Ik ben dan ook nog bezig m'n rijbewijs te halen.

Maar ik dacht: nieuw topic, tijd om me maar eens te gaan verdiepen in wat en wie hier in de buurt zoals rondrijden. Veel kawa's hier is me al opgevallen, leuke fietsen zijn dat. :}

Maargoed, ik woon dus in Nijmegen. Vandaar. 3 mei m'n voertuigbeheersing 'even' halen ( ;) ) en dan hopelijk nog voor of begin juni de A op m'n rijbewijs bijschrijven. :]
Suc6, en wat voor een motor wordt het :?
Ik heb zelf deze
full
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan