95 98 octaan

slijpsteen

MF'er
2 okt 2009
162
0
schagen
hallo rs 250 rijders, ik had een beetje mijn twijfels vanmiddag toen ik ging tanken, er is opeens geen 98 octaan meer te krijgen, dus maar een beetje 95 getankt en rustig rijden, er zat nog redelijk 98 octaan van een ander pompstation, maar wou het toch even in de groep gooien en vragen wat jullie doen, de pompbediende kwam al met een flesje cotaandrap aanzetten, maar die moet ie maar in zijn hol steken wat mij betreft, ik vindt dat weer geldklopperij! enfin, motor liep erg fijn vandaag en ik word steeds vrolijker van die rs250 (O: motor staat redelijk rijk, pijpen blijven mooi droog zwart, dan zijn de bougies meestal ook zwart, bij mijn anders 2 takkies tenminste wel altijd, tanken jullie nu gewoon v power of hoe heet dat of gewoon 95 octaan? groetjes, rik
 
Je post nog steeds niet in het goede topic!! :P

Ik tank altijd al 95 met de RS. Dat adviseert Aprilia ook. 98 is pas nodig als je veel tuned. Met name als je aan de compressie gaat veranderen.
 
(O: haha, nou ik maak een nieuw topic en dan denk ik dat ik op het rs 250 forum sta waar ik aan het lezen ben, dus.... niet dus, ga effe anders posten, dank je voor je reactie, greetz, rik
 
Terug
Bovenaan Onderaan