Ja ja... Het lijkt er nu eindelijk van te komen. Ikke gaat hoogstwaarschijnlijk een Kadett CBR 600 F2 aanschaffen. Ding is 1994 en heeft er zo\'n 16000 mijlen opzitten. Ding heeft in mei 2000 voor het laatst een beurt gehad en de huidige eigenaar heeft er sindsdien maar 1600 km mee gereden. Heb de bon gezien en er zijn toen een nieuwe voor -en achterband op gekomen en verder geen schokkende zaken geconstateerd. Verder zijn alle standaard \'grote beurt zaken\' uitgevoerd. Banden zien er dus ook nog echt ongebruikt uit. De zijkant sterft nog van de uit stekende rubbertjes als je snapt wat ik bedoel. Niet echt een kneedown fan dus... Voorband is een Pirelli Evo Corsa en de achterband een Pirelli Dragon GTS... Probleem is alleen dat ik nog niet heb kunnen proefrijden omdat de accu dus leeg was.
Gozer had hem wel aan de lader gedaan, maar pas een uur van te voren of zo, dus dat had helaas niet veel geholpen. \
Ga er zaterdag dus weer naartoe om dus alsnog proef te rijden. Als alles dan ok is neem ik hem, denk ik, gelijk mee...
ff piccie:

ff piccie: