95% zeker..

Gefeliciflapsteert Skoezie!!!

Ik hoor je wel een keer langskomen over ons privécircuit :P

Maar idd, die reflectors moet je eraf schoppen!!
zijn erg :r :r :r
 
Tof man die reflectoren. Ga ook van die dingen halen voor in m\'n wielen. Net als vroeger op de fiets... Echt gaaf... :+
 
Knappe fiets, mij mag je straffen met een CBR F2 :) ... Maar eerst nog maar even wachten tot de proefrit voordat we overgaan tot het echte feliciteren.
Wel jammer dat er dan geen Rebel 250 grapjes meer gemaakt kunnen worden ;(

Maar die reflectoren zijn inderdaad een beetje kneuzig, waarschijnlijk komt de fiets ook uit het buitenland (In de VS zijn die reflectoren toch verplicht?)
 
Gefeliciteerd

Wel vreemde combinatie btw

Pirelli Evo Corsa
Dragon GTS

Dacht ik ook al. Zat ff op de Pirelli site te neuzen en zie dus dat de Evo Corsa een (super)sportband is en de Dragon GTS een toer-sportband. Vaag...
 
Maar die reflectoren zijn inderdaad een beetje kneuzig, waarschijnlijk komt de fiets ook uit het buitenland (In de VS zijn die reflectoren toch verplicht?)

Komt idd uit de States. Van een piloot geweest.

Op vrijdag 22 februari 2002 10:45 schreef nognietingebruik het volgende:ja en een knijper met kaarten ertussen voor het klapper geluid })

Maak me gek! :+
 
Op vrijdag 22 februari 2002 11:11 schreef Skoezie het volgende:Komt idd uit de States. Van een piloot geweest.Maak me gek! :+

En een oranje glasfiber vlaggetje achterop maakt het geheel compleet ;)
 
Morgenmiddag om 3 uur half 3 afgesproken voor de proefrit. Kan niet wachten!!! :)

Voor die tijd eerst ff naar Utrecht. Shoppen voor een broek + laarzen...

Edit: Dude sms\'te net om de tijd te veranderen. Weer een half uur eerder :)
 
Laatst bewerkt:
Ga vandaag samen met een maat heen. 2 zien meer dan 1, dus komt wel goed. Maar bedankt voor het advies :)
 
Mooi weer hier om te motorrijden (not), allemaal natte sneeuw hier, halve sneeuwstorm. :(
 
Terug
Bovenaan Onderaan